😴
Olen kulkenut pitkän matkan,
Olen tullut läpi tulen ja veden,
Taistelin ja selvinnyt kaikesta tästä ..
Nyt olen väsynyt ja lepään vähän ..
Olen vetänyt elämän kuorma,
ja en ole kuunnellut yhtään viisata ..
Miten saa kuunnella, jos sydän sanoo toisin?
Se ..
Just se sykkivä juttu rinnassa,
jos kuuntelen sinua,
minun elämän olisi kukkia täynnä!
Iloa ja riemua .. 🌼🌺🌸
Mutta ei ..
*Huokaus*
Otan nyt kuitenkin yhden vihreän teen
ja unohdan sydämen toiveet hetkeksi,
ehkä elämä menee taas normaaliin.
Missä menneisyys on menneisyyttä,
Ja tulevaisuus on kuin maaginen raja lähellä kaipuutta ..
Vähän väsynyt kaikesta ..
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä omatunto paras unentuoja, sen aika on illan tullen .Kaikkea emme voi tietää, kaikkea emme ynmmärrä, temme sen minkä tiedämme sillä hetkellä.
- Anonyymi
Toisinaan ja aika useinkin
sydän on levoton höperö
joka keksii ettei iloa
voi olla jos
sydän ei saa kuuri sitä
tiettyä haluamaansa
Mutta sellainen sydän on
unohtanut jostain syystä
kadottanut tiedon
miten olla vaan
iloinen puhdas ja kevyt
silkasta olemassa olosta- Anonyymi
Niin hyvä tuo loppuosa: "miten olla vaan, iloinen puhdas ja kevyt silkasta olemassa olosta".
Kuin minusta kertoisi. Sellainen maailma on erityispiirteisellä, ainakin minulla ollut aika kauan.
Jos minua yritetään asettaa toisenlaiseen muottiin niin minä menen yhä enemmän sisälle itseeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hyvä tuo loppuosa: "miten olla vaan, iloinen puhdas ja kevyt silkasta olemassa olosta".
Kuin minusta kertoisi. Sellainen maailma on erityispiirteisellä, ainakin minulla ollut aika kauan.
Jos minua yritetään asettaa toisenlaiseen muottiin niin minä menen yhä enemmän sisälle itseeni.Nyt minä en jaksa ihmisiä, olen väsynyt kaikesta siitä mitä on tapahtunut monen vuoden aikana. Hiljainen rauhallinen ehkä jo tuttukin työympäristö auttaa menemään eteenpäin. Ehkä sitten joskus jaksan jotain muutakin, mutta minun ei tarvitse tehdä sitä tullakseni tai saadakseni lisää iloa ja onnea, koska olen itsessäni onnellinen.
Ystikselle 🙂 ja sun 🧡:lle...
Lepoa, rauhaa ja rakkautta. Toivon, että lepo hoitaa sinua. Tunnistan minäkin matkan teon pituuden ja kivut sen aikana... Taukotupia ei oo turhaan tehty maastoon.... 🌛🌠🏕️
Polkumme sivusivat täällä. Se toi 🌻🌸🌾🌹kukat polulleni elämässä. Kiitos Ystis.🙏
🐅Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
KiitosTigru 😊 Nuku hyvin!
Tämä vielä tälle illalle ja ystikselle...
Sinulle ja Mussullesi, eikös niin.. 🧡💙
Rakkauden aalloilla🌊
Etsin toista puolikasta
Hain veneeseeni pelastusrengasta ja airoja
koputtelin onttoa kohtaa
Tilailin siihen tilkettä
itse piti opetella uimaan
Yksin soutaa vene rantaan
Vasta sitten voisimme kellua
vedessä käsikkäin
Rantaan päästyämme
maata yhdessä hiekalla.
(Hidasta elämää:Voimaruno)
🐅
Levollista yön unta🌠tigrutoivottaa kirjoitti:
Tämä vielä tälle illalle ja ystikselle...
Sinulle ja Mussullesi, eikös niin.. 🧡💙
Rakkauden aalloilla🌊
Etsin toista puolikasta
Hain veneeseeni pelastusrengasta ja airoja
koputtelin onttoa kohtaa
Tilailin siihen tilkettä
itse piti opetella uimaan
Yksin soutaa vene rantaan
Vasta sitten voisimme kellua
vedessä käsikkäin
Rantaan päästyämme
maata yhdessä hiekalla.
(Hidasta elämää:Voimaruno)
🐅
Levollista yön unta🌠Hieno runo ♡ 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750