Olisi ollut mukava tutustua.

Anonyymi

En todennäköisesti tule enää näkemään upeaa hymyäsi tai tietämään nimeäsi. Jotenkin vain teit vaikutuksen.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama tunne erästä miestä kohtaan

• Anonyymi

Mä ihastuin naiseen jonka nimeä en edes muista. Näinkin voi käydä ilmeisesti. Työhommista tuttu silloin.

• Anonyymi

Hik...otahan huikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hik...otahan huikka.

En juo alkoholia..

• Anonyymi

Etkö saa selvitettyä nimeä työhommista? Luulis, että jotain dataa jäänyt muistiin jollekin. Harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö saa selvitettyä nimeä työhommista? Luulis, että jotain dataa jäänyt muistiin jollekin. Harmi.

En minä ole siellä enää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä pysty. Olisin voinut esitellä itseni tällä viikolla jos ympärillä ei olisi kokoajan pyörinyt ihmisiä mennä vaikka juttusille itsekkin. Vaikka ujostelen häntä. En tiedä näemmekö enää huomenna. En edes tiedä onko hän varattu. Katseista päätellen oli myös kiinnostunut, paitsi tänään vältteli ehkä hieman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä pysty. Olisin voinut esitellä itseni tällä viikolla jos ympärillä ei olisi kokoajan pyörinyt ihmisiä mennä vaikka juttusille itsekkin. Vaikka ujostelen häntä. En tiedä näemmekö enää huomenna. En edes tiedä onko hän varattu. Katseista päätellen oli myös kiinnostunut, paitsi tänään vältteli ehkä hieman.

Ja mitään dataa ei ole. Jos jotenkin tietäisin nimensä voisin laittaa viestin jos hänellä olisi fb tili vaikka. Miksei ihmiset käytä nimineuloja töissä. Vaikka voihan olla että hän vain flirttaili muuten ja olisi hankalaa jos ottaisin yhteyttä. Mulla oli mun numero laukussa, olisin antanut sen hänelle jos olisi tullut lähemmäs.Vaikkakin olisin pyörtynyt jännityksestä sen jälkeen. Mä olen muuten ihan reipas ja sosiaalinen mutta tälläiset tilanteet aiheuttaa kauhistusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hik...otahan huikka.

Anna muillekkin: ). Tylsää :). No onhan tää paikka olemas tylsyydelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe