En todennäköisesti tule enää näkemään upeaa hymyäsi tai tietämään nimeäsi. Jotenkin vain teit vaikutuksen.
Olisi ollut mukava tutustua.
9
<50
Vastaukset
sama tunne erästä miestä kohtaan
- Anonyymi
Mä ihastuin naiseen jonka nimeä en edes muista. Näinkin voi käydä ilmeisesti. Työhommista tuttu silloin.
- Anonyymi
Hik...otahan huikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hik...otahan huikka.
En juo alkoholia..
- Anonyymi
Etkö saa selvitettyä nimeä työhommista? Luulis, että jotain dataa jäänyt muistiin jollekin. Harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö saa selvitettyä nimeä työhommista? Luulis, että jotain dataa jäänyt muistiin jollekin. Harmi.
En minä ole siellä enää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä pysty. Olisin voinut esitellä itseni tällä viikolla jos ympärillä ei olisi kokoajan pyörinyt ihmisiä mennä vaikka juttusille itsekkin. Vaikka ujostelen häntä. En tiedä näemmekö enää huomenna. En edes tiedä onko hän varattu. Katseista päätellen oli myös kiinnostunut, paitsi tänään vältteli ehkä hieman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä pysty. Olisin voinut esitellä itseni tällä viikolla jos ympärillä ei olisi kokoajan pyörinyt ihmisiä mennä vaikka juttusille itsekkin. Vaikka ujostelen häntä. En tiedä näemmekö enää huomenna. En edes tiedä onko hän varattu. Katseista päätellen oli myös kiinnostunut, paitsi tänään vältteli ehkä hieman.
Ja mitään dataa ei ole. Jos jotenkin tietäisin nimensä voisin laittaa viestin jos hänellä olisi fb tili vaikka. Miksei ihmiset käytä nimineuloja töissä. Vaikka voihan olla että hän vain flirttaili muuten ja olisi hankalaa jos ottaisin yhteyttä. Mulla oli mun numero laukussa, olisin antanut sen hänelle jos olisi tullut lähemmäs.Vaikkakin olisin pyörtynyt jännityksestä sen jälkeen. Mä olen muuten ihan reipas ja sosiaalinen mutta tälläiset tilanteet aiheuttaa kauhistusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hik...otahan huikka.
Anna muillekkin: ). Tylsää :). No onhan tää paikka olemas tylsyydelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771