Olisin halunnut keskustella muustakin kanssasi nainen vaikka kahvittelun tai päivällisen merkeissä.
Jos tilanne olisi ollut toinen..
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
millai toinen?
- Anonyymi
Kiva, kun kerroit. Se nyt ei ollut erilainen tilanne.
- Anonyymi
Näistä ei tiedä kenelle on, mutta minua ei kiinnosta enkä jaksa ruveta tutustumaan keneenkään. Minusta on reilua sanoa suoraan niin kuin asia on, eikö vain.
- Anonyymi
Niin, se olisi kyllä mukavaa. Ajan kanssa, ihan rauhassa.
- Anonyymi
Aivan niin se sopii kyllä😊 Mutta pohdit sen tilanteen
- Anonyymi
Sellasia ne työtilanteet joskus on Sinulla.
- Anonyymi
En mä huomannu alotuksessa mainintaa työstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä huomannu alotuksessa mainintaa työstä?
En mäkään, siksi kommentoin noin jotta selviää onko.😄 selvisihän tuo . En itse säädä todellakaan mtn töissä.
- Anonyymi
Muustakin?
- Anonyymi
No sehän sopii myös jälkikäteenkin :)
- Anonyymi
Huomenna sitten😊
- Anonyymi
Soitatko huomenna mulle 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitatko huomenna mulle 😘
Soittiko ? ))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittiko ? ))
Ei soittanut vielä enkä enää usko että soittaa😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei soittanut vielä enkä enää usko että soittaa😔
Harvemmin se tuntematon nettikirjoittaja toiselle yhtä tuntemattomalle nettikirjoittajalle soittaa. Miksi soittaisi? Jos et uskalla pyytää soittoa tuntemaltasi ihmiseltä niin ei kai tästä
hyötyä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin se tuntematon nettikirjoittaja toiselle yhtä tuntemattomalle nettikirjoittajalle soittaa. Miksi soittaisi? Jos et uskalla pyytää soittoa tuntemaltasi ihmiseltä niin ei kai tästä
hyötyä ole.Tää peukuttaa tätä.
- Anonyymi
Niin minäkin. Nyt en vain tiedä sitä, mitä välillämme on. Auttaisi paljon, jos edes tuon ajatuksistasi voisit kertoa minulle.
- Anonyymi
Niin jätit minut vain roikkumaan löysään hirteen josta en näköjään pääse pois. Mutta ethän sinä välitä kuin että sinulla itselläsi on hyvä olla.
- Anonyymi
Näitten löysä hirteen mitä ihmiset nykyään harrastaa, niin parempi olla vaan täällä :).
- Anonyymi
Et sinä olisi, ei sinusta ole keskustelemaan mistään kenenkään kanssa. Oikeasti.
Vaikka tilanne nyt olisi mikä hyvänsä. Niin ei siltikään. Tiedät sen ihan yhtä hyvin kuin minäkin. - Anonyymi
Joillain on kummallinen vimma valehdella tänne ummet ja lammet, täällä ollaan juuri sen takia ettei pystytä puhumaan, mistään eikä missään tilanteessa.
samalaiset fiilikset erästä miestä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1695467
- 114238
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513685Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032995Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv792678Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62138- 441465
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121398Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos621244Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4091224