Olisin halunnut keskustella muustakin kanssasi nainen vaikka kahvittelun tai päivällisen merkeissä.
Jos tilanne olisi ollut toinen..
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
millai toinen?
- Anonyymi
Kiva, kun kerroit. Se nyt ei ollut erilainen tilanne.
- Anonyymi
Näistä ei tiedä kenelle on, mutta minua ei kiinnosta enkä jaksa ruveta tutustumaan keneenkään. Minusta on reilua sanoa suoraan niin kuin asia on, eikö vain.
- Anonyymi
Niin, se olisi kyllä mukavaa. Ajan kanssa, ihan rauhassa.
- Anonyymi
Aivan niin se sopii kyllä😊 Mutta pohdit sen tilanteen
- Anonyymi
Sellasia ne työtilanteet joskus on Sinulla.
- Anonyymi
En mä huomannu alotuksessa mainintaa työstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä huomannu alotuksessa mainintaa työstä?
En mäkään, siksi kommentoin noin jotta selviää onko.😄 selvisihän tuo . En itse säädä todellakaan mtn töissä.
- Anonyymi
Muustakin?
- Anonyymi
No sehän sopii myös jälkikäteenkin :)
- Anonyymi
Huomenna sitten😊
- Anonyymi
Soitatko huomenna mulle 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitatko huomenna mulle 😘
Soittiko ? ))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittiko ? ))
Ei soittanut vielä enkä enää usko että soittaa😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei soittanut vielä enkä enää usko että soittaa😔
Harvemmin se tuntematon nettikirjoittaja toiselle yhtä tuntemattomalle nettikirjoittajalle soittaa. Miksi soittaisi? Jos et uskalla pyytää soittoa tuntemaltasi ihmiseltä niin ei kai tästä
hyötyä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin se tuntematon nettikirjoittaja toiselle yhtä tuntemattomalle nettikirjoittajalle soittaa. Miksi soittaisi? Jos et uskalla pyytää soittoa tuntemaltasi ihmiseltä niin ei kai tästä
hyötyä ole.Tää peukuttaa tätä.
- Anonyymi
Niin minäkin. Nyt en vain tiedä sitä, mitä välillämme on. Auttaisi paljon, jos edes tuon ajatuksistasi voisit kertoa minulle.
- Anonyymi
Niin jätit minut vain roikkumaan löysään hirteen josta en näköjään pääse pois. Mutta ethän sinä välitä kuin että sinulla itselläsi on hyvä olla.
- Anonyymi
Näitten löysä hirteen mitä ihmiset nykyään harrastaa, niin parempi olla vaan täällä :).
- Anonyymi
Et sinä olisi, ei sinusta ole keskustelemaan mistään kenenkään kanssa. Oikeasti.
Vaikka tilanne nyt olisi mikä hyvänsä. Niin ei siltikään. Tiedät sen ihan yhtä hyvin kuin minäkin. - Anonyymi
Joillain on kummallinen vimma valehdella tänne ummet ja lammet, täällä ollaan juuri sen takia ettei pystytä puhumaan, mistään eikä missään tilanteessa.
samalaiset fiilikset erästä miestä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771