Käännyit katsomaan minua, ei ole enää mitään epäselvää.
Nähtiin nainen tänään pitkästä aikaa
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä?
- Anonyymi
En kyllä huomannut. Mikä ei ole epäselvää?
- Anonyymi
Eräässä julkisessa paikassa puol viiden aikoihin.
- Anonyymi
Oliko sisä- vai ulkotiloissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sisä- vai ulkotiloissa?
Sisätiloissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisätiloissa
Töissä 🙊💘😗
- Anonyymi
Tämä tapahtui, mutta olen kyllä nähnyt hänet viime aikoina.
- Anonyymi
Kerro sitten sinä jotain kaivatustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten sinä jotain kaivatustasi.
Hän (mies) on minua vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän (mies) on minua vanhempi.
Ei ole mikään ikäerojuttu.
- Anonyymi
Kumpaan suuntaan ei ole epäselvää?
- Anonyymi
Minulta hänen suuntaan.
- Anonyymi
Asutko etelä-suomessa?
- Anonyymi
Ei nähty, en ole nähnyt ketään, enkä odota näkeväni.
- Anonyymi
Mitä teit silloin kun näit hänet aloittajalle?
- Anonyymi
Arvaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa...
En arvaa.
- Anonyymi
Toivottavasti et saa kyseistä naista ja kaipaat sitä koko lopun elämäsi kituen.
- Anonyymi
Harmi vaan että saat kenet vain haluat. Niimpä toivon elämästäsi muuten kamalaa.
Toivottavasti lihot ja sitten et saakaan ketä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vaan että saat kenet vain haluat. Niimpä toivon elämästäsi muuten kamalaa.
Toivottavasti lihot ja sitten et saakaan ketä vaan.Nää on sun edelliseltä kaivatultasi. Olet hirveä pelimies.
- Anonyymi
Olin julkisessa tilassa (Lidlissä) tänään puoli viiden aikoihin, mutta en katsonut ketään ainakaan muistaakseni.
- Anonyymi
Katsoin koiraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724707Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään993534Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka262846Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022259TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946