hoppi tytöt?

hoppi90

Niin juttu siis koskee tyttöjä jotka on hoppeja....
Mitä mieltä te kundit/kimmat ootte tytöistä jotka edustaa hoppii? Onko teistä väärin/typerää ku tyttö käyttää poikien hoppi kuteita?? Ite en epäile millin vertaa omaa "hoppiutta", mutta silti te joille (myös mun lisäks) tää juttu on oikeesti tärkee (hoppi siis...) sanokaa mulle oonko mä jotenkin "pimee", ku viihdyn paljo paremmin poikien löysis housuis/huppareis, kun että pitäisin "tyttöjen osastolta" hommattuja tiukkoja vaatteita????..... Oiskohan mulla muuten vielä kohtalotovereita? eli tyttöja jotka pitää poikien kuteita....

24

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se on

      on transuja täynnä. Hop! Hop! Hop! Hyppää korkeammalle! Hop!

      • hoppi90

        No näinhän se asia on...... Musta se kyl on silti jokaisen oma asia silti miten ne pukeutuu.... vai??? No mut silti en jaksa ruveta kinaamaan.... asioista voi olla monta mieltä =)


    • kirjoittaja

      ...todella mitä hip-hop -kulttuuri on.

      Ainakaan enemmistöllä Suomen nuorista tuskin on hajuakaan siitä. Kunhan kulkevat fubuissaan koska "Se NyT VaAn On NiIn CoOLii!!!!!"

      Pelkille vaatteilla ei itsestä saa hopparia tekemälläkään, hoppari täytyy olla myös aatteiltaan. Rap on myös tärkeä osa sitä kulttuuria.

      En itsekään harrasta tätä lajia mutta tiedän sentään enemmän kuin suuri osa wannabee-gangstoista jotka räkii mäkkärin nurkilla isoissa housuissaan ja vittuilee kaikelle liikkuvalle.

      • B-boy

        Yhdyn tohon siinä mieles et moni (varsinki jotain alle 15v) on just sillai et "jou mä oon kova" ku pitää löysiä vaatteita jne, mut vaikka ei tietäis hopista mitään ja ei kuuntelis räppiä ja muuta hoppiin kuuluvaa niin saa silti pukeutuu miten haluu. Ja täs oli kysymys tytöstä, eli tuskin haetaan sitä et hän haluaa olla jotenki kova, vaan esim mukavuustekijöiden takia pukeutuu niinku pukeutuu.. peace out


      • hoppi90

        Oikeessa oot..... Ja ne on just niitä tyyppejä jotka saa mut häpeemään niitten puolesta..... Hoppi ei todellakaan oo pelkät vaatteet jne....


      • defi55
        hoppi90 kirjoitti:

        Oikeessa oot..... Ja ne on just niitä tyyppejä jotka saa mut häpeemään niitten puolesta..... Hoppi ei todellakaan oo pelkät vaatteet jne....

        kuten mainittiin moni alle 15-vuotias "nuori" kuuntelee ihan "räppärinä" 2pac:ii tietämättä mitään musiikin juurista. Kävellään isot vaatteet päällä ja jokatoinen sana on v*ttu..mitä hopin edustamista toi on? on todellakin saanu hävetä näitä todella wannabe "hoppareita". Kuten tossa sanottiin,vaatteet ei tee hopparia.Jos vaikka katotaan edorfia,niin se on räpin suomenmestari,mutta se käyttää siis aivan normaaleja vaatteita.
        jos todella haluaa "edustaa" hoppia hopparina,niin kannattaa ensin perehtyä hieman juuriin.


    • B-boy

      Ensinnäki.. ei oo olemas sellasta rajaa että pojat ja tytöt käyttää vaan tiettyjä vaatteita. Kyllä jätkätki saa pitää vaik minihameita jos kiinnostaa ihan yhtä lailla ku kimmat saa pitää lökäpöksyi. Muutenki on naispuolisille ihmisille ihan tervettä et pitää löysiä ja kaiken peittäviä vaatteita eikä pyöri kireis (ja lisäks epämukavsis) vaatteis, jokka paljastaa kaiken. Pukeudu hopisti, niin pitääkin.

      • hoppi90

        Toi oli tosi rohkasevaa ja just tommoset tyypit.... Niit mä arvostan! musta on tosi hienoo et joku kundi voi aatella noin jopa toisista jäbistä


    • emmi

      mun puolest se on ihan OK jos tyttö pitää hoppikuteit, mut vaan ja ainoastaa sillo jos sä arvostat sitä kultuurii tarpeeks! mä en tajuu poikii mitkä käyttää hoppikuteit ku ne on nii hienoi... ei ne tajuu mitää hiphop edes on! ei se oo pelkkää jou jouta! mut pidä jos ymmärrät... :)

      • hoppi90

        Kiitti. Sä et arvaakkaan miten paljo hoppi mulle merkitsee..... Se on mulle kaikki kaikes ja mä häpeen niit jokka ei tajuu hopista mitää ja leikkii sitä mitä ne ei oo....


    • hoppari

      niin elikkä tääl o yks muija hoppari myös.. must se ei oo tyhmää/väärin käyttää löysii kledjui.. ennen käytin just sellasii tiukkii kuteit.. mut tajusin et o paljo mukavempaa pitää löysempii.. enkä mä sitä häpee! Sä et todellakaa oo pimee!

    • klowni

      Oon kans ite muijahoppari,mutta ei niillä kuteilla kyllä oo mitään merkitystä.No ite kyllä viihdyn kieltämättä löysissä vaatteissa,mutta se on kuitenkin hip hopissa sivuseikka. Aatteet on se pääasia. Mut joo vaatteistahan tässä oli kyse. Eli itelleni tullu aina vittuiluu pukeutumisestani. Siis jo useemman vuoden ajan. Yleensä ne on ollu jotai jätkiä,jotka pukeutuu bling blingiin. Aika koomista.

    • gegs

      / Onko teistä väärin/typerää ku tyttö käyttää poikien hoppi kuteita?? /

      - No ei todellakaan! Musta se on just siistin näköstä. :) Itse en kyllä ihan niin pukeudu, vaikka räbää kuuntelenkin melkein koko ajan.
      Ja se on jokaisen oma asia mitä päällensä laittaa. :)

      / sanokaa mulle oonko mä jotenkin "pimee", ku viihdyn paljo paremmin poikien löysis housuis/huppareis, kun että pitäisin "tyttöjen osastolta" hommattuja tiukkoja vaatteita????. /

      - No et ole pimeä! :)

    • puhelinkoppi

      muijat jotka käyttää lökapksyi jne hoppi kuteuta = TOTAL TURNOFF

      • puhelinkoppi

        siis "lökäpöksyi" "kuteita"........


      • Bounty
        puhelinkoppi kirjoitti:

        siis "lökäpöksyi" "kuteita"........

        Mullekin hoppi on melkeenpä henki ja elämä :D
        No ei nyt kuitenkaan, mutta kuuntelen rappia suurinpiirtein aina kun vaan mahdollista.
        Viihdyn myös löysissä vaatteissa paremmin kuin tiukissa, mutta koulussa mua pidetään yleensäkin vaan tavallisena farkkutyttönä, eikä se mua liiemmin haittaa. Mitäs sillä on väliä, mihin sitä pukeutuu? Aatteet kunniaan.


      • klowni
        Bounty kirjoitti:

        Mullekin hoppi on melkeenpä henki ja elämä :D
        No ei nyt kuitenkaan, mutta kuuntelen rappia suurinpiirtein aina kun vaan mahdollista.
        Viihdyn myös löysissä vaatteissa paremmin kuin tiukissa, mutta koulussa mua pidetään yleensäkin vaan tavallisena farkkutyttönä, eikä se mua liiemmin haittaa. Mitäs sillä on väliä, mihin sitä pukeutuu? Aatteet kunniaan.

        Mulle hoppi ja reggaejutut jne on yksinkertaisesti elämäntapa. Ei sitä tartte korostaa sen enempää pukeutumisellaan,ellei sitten viihdy hoppikuteissa.
        Jooh sulle Bounty...ei rapin kuuntelu tee ihmisestä hopparia ja edusta kaikkia hip hop aatteita. Tekstistäsi saa ainakin käsityksen,että oisit sitä mieltä.
        Mutta,mutta en mä tiedä kuitenkaan miten paljon oot perehtynyt aatteisiin ja juuriin,joten ei siis tarkoitus vittuilla.


      • MinÄ
        Bounty kirjoitti:

        Mullekin hoppi on melkeenpä henki ja elämä :D
        No ei nyt kuitenkaan, mutta kuuntelen rappia suurinpiirtein aina kun vaan mahdollista.
        Viihdyn myös löysissä vaatteissa paremmin kuin tiukissa, mutta koulussa mua pidetään yleensäkin vaan tavallisena farkkutyttönä, eikä se mua liiemmin haittaa. Mitäs sillä on väliä, mihin sitä pukeutuu? Aatteet kunniaan.

        aattelin vähän kommentoida tätä juttuu.. Tottakai tytöt saa käyttää löysiä vaatteita jos ite haluu! Mä oon kuullu omist vaatteistani vuosien varrel tosi paljon erilaisii mielipiteit.. Mua ei kuitenkaan vähempää vois kiinnostaa se mitä toiset must ja mun vaatteist aattelee. Ihmisil on paljon ennakkoluuloja sellasii tyttöi kohtaan, jotka viihtyy löysissä vaateissa. Enkä mä tajuu miks. Mulle HipHop on elämäntapa. Ollu jo pitkään. Ne vaatteet on sivuseikka, aatteet ratkasee! Respectii niille jotka ymmärtää.


      • BeatBox
        MinÄ kirjoitti:

        aattelin vähän kommentoida tätä juttuu.. Tottakai tytöt saa käyttää löysiä vaatteita jos ite haluu! Mä oon kuullu omist vaatteistani vuosien varrel tosi paljon erilaisii mielipiteit.. Mua ei kuitenkaan vähempää vois kiinnostaa se mitä toiset must ja mun vaatteist aattelee. Ihmisil on paljon ennakkoluuloja sellasii tyttöi kohtaan, jotka viihtyy löysissä vaateissa. Enkä mä tajuu miks. Mulle HipHop on elämäntapa. Ollu jo pitkään. Ne vaatteet on sivuseikka, aatteet ratkasee! Respectii niille jotka ymmärtää.

        mä oon kans reippaast sitä mielt, et ihmiset saa pitää sellasii vaatteit ku ne ite haluu.. ei luulis siin oleva mitää väärää..


    • h.h.l.s

      käytät niitä vaatteita mitkä hyviltä tuntuu,tärkeintä on jos käytät niitä "lökäpöksyjä" on että ymmärrät hopin kulttuurista jotain ja se musiikki merkitsee sulle paljon!

      se on niin noloa/tyhmääjos käytät niitä
      "hoppi kuteita" vain sen takia että luulet olevansa räppäri/kovis...:(

      näin jätkänä voin sanoa omasta mielestä tytöt jotkä käyttää "hoppi kuteita" on sexyjä!
      itelle hoppi on kaikki kaikessa nyt ja aina...!
      :p

      h.h.l.s=hoppi lähellä sydäntä

      • viestin aloittaja

        Enpä enää muistanutkaan, että joskus tällanen viesti tullu tänne heitettyä =) Kumma juttu, miten tietyt asiat muuttaa ihmistä todella radikaalisti, suhteellisenkin pienen ajan sisään. Tuollon joskus tätä viestiä kirjoittaessa en oisi ikimaailmassa uskonut, että elämä pystyis potkasemaan päähän sen verran kovaa, että eteen tulis (lievästi sanottuna)identiteetti kriisi, jonka kautta ne vaatteet ja musiikki vaan sitten pikkuhiljaa jäi pois. Tulee tosi haikee olo, kun muistelee sitä minää, joka sillon olin...

        Kuten varmasti sinä, joka viestiä luet on jo huomannut, en salli itteeni sanottavann enää hoppariksi, koska en itsekkään katsoisi samankaltaista ihmistä enää edes räppiä kuuntelevana. Kaikesta huolimatta sitä itsekkin aina äimistyy, kun ne vanhat räppi levyt tuolta laatikoiden kätköistä sattuu käteen ja tulee lämmin olo, kun hoppi kulttuuri hyppää taas mieleen. Oli se kyllä sen verran rakas asia, että tuskin viilenen sille kokonaan koskaan, vaikka se nyt ei päällepäin siltä näytäkkään. Pieneksi tunnustukseksi pitää vielä tähän todeta, että viimesimmistä lökäpöksyistänikin maltoin luopua vasta ihan pariviikkoa sitten hirmu psyykkaamisen jälkeen, kun tuntui että ei niiden arvoa pysty rahassa laskea.

        Huh huh tulipa sitä sitten vuodattettua omia ajtuksia taas kaikkien luettavaksi tännekkin palstalle... Kiitokset teille, jotka jaksoitte lukea =)


    • girbaut

      kyllä sulla on kohtalo toveri ainakin tässä yksi niistä. rakastan elämääni hopparina en voisi kuvitellakkaan enää mitään tyttöjen pillifarkkui ja pienii ihokkait toppei YÄK!!!!!!!!!!! hoppari kundien isot vaatteet on mulle ehdoton juttu niissä on aina niin rento olo. ja kun laittaa luurit päähän ja hip hoppii tai rappii tuleen niin jo elämä maistuu.

    • KitkuttavaReikä
    • Dj Jäbä

      pidä tyylisi! Itse olen jätkä mutta pidän isokokosia Bagyi ja Isoi huppareita. Tää Hip Hop kulttuuri pitää pitää pystys ja edustaa pukeutumisel!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe