Tässä kun ollaan kumppanin kanssa oltu yhdessä 90 luvun alusta lähtien on tapana ollut muistella välillä menneitä. Voi luoja mitä touhua nuorena ja mitä tyyliä. Itsellä oli nuorena tapana kuten monella muullakin kasari aikana pukeutua tietyllä tyylillä, valkoiset urheilusukat, farkut ja paita mikä hyvänsä aina sullottu housujen alle ja aina ne nahkakengät.verrkkareidenkin kanssa. No mulla eka tyttöystävä oli selainen tavan tyttö vaan nykyinen nainen olikin ihan toista, seurusteluaikana nainen pukeutui jo näyttävästi kuten nuoret naiset, oli jopa joskus verkkosukat jalassa biletys iltoina ja kuten aikaan kuului sellainen olkapäät paljastava paita joka antoi rinnoillekin mahdollisuuden jonkin verran näkyä ja liiikua ja nainen kun ei ollut innostunut pitämään tissiliivejä vielä silloin niin nännitkin nöpöttivät alla mukavasti. Ja kun vertaillaan nyky tilaan, nainen on nyt ylipainoinen joten vaatetuskin aivan muuta ei ole verkkosukkia tosin muutamna stay up pari löytyy, ei ole olkapäitä paljastavia paitoja vaan hyvinkin peittäviä ja aina toppi päällä. Mun muutos on normaali, ei tenissukkia ollut 2000 luvun alun jälkeen, ei paitoja farkkujen alla. Juomis kulttuurikin muutunut, nuorena juotiin väkeviäkin naisen kanssa usein, nyt jo vuosikymmen viiniä ja olutta kesällä. Jos puhutaan intiimi puuhista, naitiin monissa paikoissa, ei edes muista kaikkia, nyt on vuosia naiselle kelvannut ainoastaan sängy. Jäkikasvulla joka jo aikuinen ollut hauskaa kuvia katsellessa, tolta ne mun vanhemmat sit nuorena näytti, mitä dorkia. Kakki ei ole muutunut, kuuntelen yhä edelleen kasari musaa, tulee hyvä fiilis.
Ajassa taakseppäin
Anonyymi
1
181
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva tarina!Niinhän sitä muututaan,käytöstavoilta,ja ulkonäöltä,ja pukeutumistyylikin hakee sitä missä itse kukin viihtyy.Mieli pysyy kuitenkin nuorena,ja nuo nuoruuden naimismuistot kantaa pitkälle,ja niitä on mukava muistella,vaikka yksinäänkin,tai yhessä.Aattele kun vieläki vois tehä niin,naija napsauttaa missä millonki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565