Onko kenelläkään kokemuksia, kun työkavereina on ulkomaalaistaustaisia ?
Miten olette tulleet toimeen? Ovatko ahkeria työntekijöitä?
Mitä kokemuksia?
4
113
Vastaukset 4
- Anonyymi
Olen itse ulkomaalainen ja voin sanoa, että meitä on monenlaisia ihan kuin suomalaisiakin. Itse törmäsin vain ahkeriin tyyppeihin, mutta olen varma, että on laiskojakin. Olemme kaikki ihmisiä.
- Anonyymi
Totta kai,koska työvoimapula.Osa opiskelee ja tekee töitä kuten paikallisetkin. Hyvin mennyt.
- Anonyymi
On kokemusta.
Miun kokemus on että ovat puheliaita ja iloisia.
Miehet ainakin.
Mutta riippuu varmasti töistä mutta miun kokemus on heistä ok.- Anonyymi
Työkavereina on ollut myös ulkomaalaisia naisia. Ovat vähän myrttyneempiä niinkuin suomalaiset naiset,mutta riippuu varmasti keleistäkin millä nuamalla sitä töitä tehdään. Niinku suomalaisetkin naiset.
Postinjaosta on itsellä kokemusta jossa työkavereina oli sekä miehiä että naisia ulkomaalaisia.
Raskasta työtä oli se,ulkomaalaiset jaksaa ehkä paremmin,keleistä kiinni miten jaksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1752914- 861270
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1231026
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 91763
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid103581- 38572