Paha olla, sydäntä ei ehjäksi saa

Anonyymi

Ex vaimoni sanoi minulle aloittaessamme liittoamme, että on hyvä mennä naimisiin kanssani. Molemmilla on jo elettyä elämää takana ja tämä on sitä mitä hän haluaa. Olimme onnellisia, kiireisiä vanhempia, kuitenkin toisiamme rakastaen. 2 lasta, talo, autot, elämä yhteinen. Joka päivä toisillemme sanottiin, että rakastan sinua, kunnes eräänä päivänä tuli raju uutinen vaimoltani.. Kaikki toimi siihen saakka.....Joka olikin valhetta. Ex vaimo oli ihastunut toiseen ja pitänyt salasuhdetta hänen kanssaan jo pidempään. Hän on nyt ihastuksensa kanssa yhdessä. erostamme on jo kohta vuosi, enkä ymmärrä miten niin kävi. Olen rikki, enkä saa itseäni enää kasaan. olen sairaslomilla toistuvasti, mielenterveyteni meni. Ex on superonnellinen, eikä halua olla kanssani missään tekemisissä. Mihin se onnellinen liitto yhtäkkiä katosi? Miten voi näin perheelleen tehdä?

4

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Törkeää toimintaa! Exäni myös löysi uuden kun 50 villitys iski,,, täällä on näitä kohtalotovereita näköjään,,,,

• Anonyymi

Hei tsemppiä teille molemmille. Aina asiat ei mene niinkuin toivoo. Elämä jatkuu kaikesta pääsee yli joskus. Toivottavasti uusi tulee vastaan silloin kun sitä ei odota.

• Anonyymi

Saitko lapset itsellesi? Vai veiko tuo luuska lapsesikin?
      Jos noin, kuinka usein tapaat lapsiasi? Heistä sinä saat voimaa jaksaa eteenpäin.

Kunnioituksesi itsesi ja muiden silmissä ei suinkaan ole hävinnyt minnekään, muista aina tuo.
      Naisesi teki tosi likaisen tempun, ihmiset, läheisimmätkin, saattavat olla sysimustia sisältäpäin. Tuota ei millään aluksi uskoisi. Nyt sinun on luotettava itseesi ja noustava ylos sieltä henkisin kuilun pohjalta.
      Kukaan sinua ei nosta sieltä ylos, vain sinä itse voit sen tehdä. Siis älä odota että neito valkealla ratsulla heittää pelastusrenkaan !

Vain kiipeä itse. Mene muiden ihmisten seuraan, vaikka kuinka tuntuisi "en mää viitsi!" Ota toinen tyopaikka/harrastus. Vaikka se ei yhtään tuntuisi nyt hauskalta tai kiinnostavalta. Vain pakota jalkasi menemää ja toimimaan muiden ihmisten kanssa.
      Sinun ei aluksi tarvitse edes avata suutasi, vain olet muiden mukana.

Saatta hyvinkin olla että tuo neito valkealla ratsulla ilmaantuu kuvioihin kun olet kavunnut kuilustasi ylos!

• Anonyymi

Hei AP, Kuinka voit? Paistaako elämäsi ikkunaan jo aurinko?
      me lukijat niin kovasti uskomme että olet pääsyt tunnepuolella jo voitolle.
      Huonoja asioita tapahtuu, mutta ne eivät saa estäv iloa elämästä. Hyviäkin asioita on enemmän kuitenkin. Joskus niitä täytyy vain hakea enemmän ja pakottaa ajatuksen juoksu positiivisempaan.
      Tuo onkin se vaikein meille kaikille. Mutta aivoja treenaamalla se kyllä onnistuu.
      Kerron kokemuksesta!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe