mukavista miehistä , se mies oli mukava, se mies on mukava. Mukava mies on friendzone mies niinkö?
Naiset puhuu
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen alotus. Mut niin, tottakai ystävien tulee olla mukavia ja suhdekumppanit on ilkeitä ja ikäviä.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat suhdekumppanit on ilkeitä ja ikäviä eikö ne voikkaan olla mukavia? Voiko mukava mies riittää parisuhdekumppaniksi? Jääkö mukava mies aina kaveriksi?
- Anonyymi
Mitä naisen mukava mies tarkoittaa selkokielellä?
- Anonyymi
Samaa kuin mukava ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kuin mukava ihminen.
Voi siitä päätellä mitään kiinnostumista esimerkikiksi, jos nainen sanoo että mies on mukava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi siitä päätellä mitään kiinnostumista esimerkikiksi, jos nainen sanoo että mies on mukava?
Eipä juuri.
- Anonyymi
Mukava mies ei saa pillua. Naiset antaa sellaiselle joka haukkuu naisia, oon lukenut parisuhde palstaa ja naiset antaa just niille paskoille jännämiehille jotka haukkuu naisia. Ei kannata kehua naista koska naiset ei halua sellaisia miehiä.
- Anonyymi
Ei kannata yleistää.
- Anonyymi
Niimpä.
No sanotaanko niin, etten näe ollenkaan pulmalliselle hankkia vain seksiin seuraa...
Eikä minun tarvitse kohdella naisia ala-arvoisesti...
- Anonyymi
Miehen mukavuus on ehdoton edellytys sille, että mies joskus voisi olla enemmänkin.
Mukava voi olla myös peitenimitys todella komealle jopa niin, ettei sanoja itse sitä edes tajua.
Hyvännäköiseen ihmiseenhän yhdistetään helposti muitakin hyviä ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031