Gallup-tuntija: Sdp menetti duunarit perussuomalaisille

Anonyymi

Tärkeä luku on hurjat 41,5 %.

Taloustieteilijä ja gallup-tuntija Pasi Holm nostaa esiin uutta mielenkiintoista tietoa puolueiden kannatuksesta. Näiden lukujen valossa sdp ei ole enää duunaripuolue, vaan titteli menee nyt kirkkaasti perussuomalaisille.

Onko demujen pakko leikkiä maailmanparantajapuoluetta?

10

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Demuista kuuluu itkua....

• Anonyymi

Mutku sanna on niin ihku jakkupuku päällä.

• Anonyymi

Aijai sentään.

• Anonyymi

Suomalainen ureapäisyys kulminoituu tässä.

• Anonyymi

Duunarit ovat kustantaneet veroillaan omalta osaltaan tämän hyvinvointivaltion ja maksaneet sitä kautta valtion ja kuntien virkamiesten ja työntekijöiden sekä poliitikkojen palkkoja. Mutta rajansa on duunarinkin veronmaksukyvyllä, kun duunareiden pitäisi maailmanlaajuisesti pienellä lukumäärällään ruveta elättämään myös koko maailman elättejä vihervasemmistopuolueiden kannustamana. Tähän ei duunareiden verorahat riitä eikä Suomessa ole sitä kuuluisaa taikaseinääkään takomassa Kalevalan Sammon lailla ilmaista rahaa kaikille maailman ihmisille.

• Anonyymi

Demarit saa kannatajia yliopistoista ja kaupungeissa asuvista tyttömistä hipstereistä ja loput fanit on niitä jotka on äänestänyt sdp jo 40 vuotta vähintään.

• Anonyymi

Voiks joku poliitikko opettaa mut tekemään jotain hommaa et voin elättää ne? äänestän sitä kyl kaupanpäälle, jos sen tekee.

• Anonyymi

Opetus on jo suoritettu senkuin haet avustajaksi hallitukseen palkkakin on ihan mukava kerrot heille haastattelussa että elämäsi suurimat asiat on ilmastonmuutos sekä pakolaiset nii avot olet jo palkattu ennekuin lauseesi on lopussa.

• Demarit tulee menettämään lisää työssäkäyviä kun selviää että verot ja eläkeikä nousee tuhlailun ja taitamattomuuden seurauksena. Lisäksi työttömyys kasvaa ja työllisten kasvu jää haaveeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe