Niin tänään se sitten alkoi. Yritän saada putoamaan paljon ylipainoani Nutrilett dieettijuomien avulla. Onko kellään onnistuneita kokemuksia?...
Aloitin Nutrilett dietin..
5
2475
Vastaukset
- maaritti
Tammikuun nutrasin, välillä söin muutakin, lähinnä kasviksia. Ankeaahan se on, mutta parhaimmillaan lähti 2.3 kg viikossa pois. Noin 7 kg yhteensä. Pikkuhiljaa siirryin terveelliseen normaaliruokavalioon, n 1500 kg per päivä. Vuoden alusta painoni on tippunut 11 kg, jumittaen välillä. Aloittaessani BMI oli 31, joten reilusti ylipainoa. Ajatukseni on syödä loppusopat huhti-toukokuussa, norm. painoon vielä usean kilon matka. Onnea yrityksellesi, kyllä sinäkin siihen pystyt.
- AN = anonyymit nutriletistit
8 vk ryhmässä. Miehillä -22...- 15 kg, naisilla
- 10 kg!!!!!!
Homma toimii, jos noudattaa ohjeita. Liemet ei kuitenkaan ole herkkuja, joten vihanneksia ym täytyy ottaa tueksi kalorien rajoissa.
Kokeilkaa.- jouluksi vanhoihin vaatteis...
...kun olen ollut nytten viikon samaisella dieetillä, mutta paino ei vain ole pudonnut? kiloja 70, eli paljon! toimiiko vain vielä pehmeimmillä paketeilla vai ylilaihoilla.huokaus. olen juonut myös aivan koneena vettä, n. kolme litraa päivässä..
- Ameeb4
Tilaa ja kokeile, niinhän se selviää - ainakaan eivät ole hinnalla pilattu niinkuin monet muut: http://luontaistuote.nettikauppaa.fi/nutrilett/
- ...................
Ovat tuolla nettikaupassa kalliimpia kuin esim. ihan normipäivittäiskaupoissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451830- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301325Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281170- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104820Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53732