Vaikuttaako välimatka suhteen aloittamiseen

Anonyymi

Onko kukaan koskaan jättänyt hyvin alkanutta tapailua kesken välimatkan takia? Ajatteletteko että suhteen aloittaminen välimatkan (n. 1h) päähän vaatisi todella suurta varmuutta toisesta? Tai että helpompi on luovuttaa tapailun suhteen, jos välimatkaa on?
Entä onko kukaan koskaan katunut sitä, että antoi ehkä "liian helposti" periksi?

6

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1h tunnin välimatka ei ole aika eikä mikään.

    • Anonyymi

      Joo kun ajattelee,niin 1h ei varmaan ole mikään iso välimatka jos oikeasti halutaan nähdä . Muuhun en osaa sanoa, kun ei mitään kummoista kokemusta siitä mihin aloituksessa viitataan.

    • Olen jättänyt. Tosin ei se ihminen tuntunut tutummaksi tultuaan ihmiseltä, jonka kanssa voisin muutenkaan asettua ja rakentaa elämää. Oltiin liian erilaisia monella tavalla.

      Välimatkan kuitenkin sanoin syyksi, vaikka olen ollut valmis kulkemaan yli 4 h välimatkankin tavatakseni ihmistä, josta välitän. Tunnin välimatka on todella vähän, jos miettii että helposti istuu telkkarinkin edessä tunnin ihan turhan takia.

    • Anonyymi

      Olen useasti. Esim Tampere-Helsinki-väli on ollut minulle liikaa. En ole katunut, koska löysin Helsingistä elämäni rakkauden.

    • Anonyymi

      Minä tapasin ulkomaalaisen miehen eräillä festareilla Suomessa ja alettiin pitää yhteyttä. Käytiin tapaamassa puolin ja toisin. Muutama kuukausi tapailtiin kerran - pari kuussa ja kun alettiin tuntea että tässä on nyt jotain enemmänkin muutin hänen kotimaahansa.
      Sain työpaikan heti täkäläisestä pankista ja muutettiin yhteen. Nyt ollaan oltu yhdessä 9 vuotta ja ollaan ostettu asunto yhdessä ja meillä on koira. Lapsia emme hanki eikä naimisiinmenosta ole puhuttu. Se ei ole tärkeää koska haluamme olla yhdessä. Siinä mikään sormus ei mitään takaa.
      Sittemmin olen vaihtanut työpaikkaa ja työskentelen samassa firmassa kuin avomieheni.
      En olisi alkanut etäsuhteeseen jos en olisi tuntenut että tässä tyypissä on jotain mitä muissa ei ole. En erehtynyt.

    • tunnin välimatka on aika max

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe