mitwn Ihmiset voi ostaa kyseisestä kotimyynnistä alusasuja? En ole koskaan nähnyt huonommin kaavoitettuja alusvaatteita ja niiden laatu on ihan järkyttävää skeidaa. Liivit maksaa saman kuin oikeissa erikoisliikkeissä, niin miksi ihmiset oikeasti on niin tyhmiä että ostaa sieltä?? Itse olen ostanut sieltä pakonsanelemana 3:t liivit, ja kyllä ne käyttämättä jäi kun materiaalit oli niin kovia ja kaavoitus ihan mitä sattuun. Kun niitä tuotteita esittelyssä katsoo, ne ovat pehmeitä, mutta kun ne tilataan , ne tulee ihan eri materiaalista. Liivit hajoaa parissa viikossa. Voikun ihmiset tajuaisi mennä oikeaan liivikauppaan niin kyllä saa rahoilleen vastetta.
Evelace. Miten joku voi...
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, leaving lovelace..............
- Anonyymi
Kaikki tällaiset kotimyyntitilaisuudet perustuu siihen että jotain tuotetta jota ei myydä myymälöissä, tarjotaan kutsuilla kävijöille. Homma perustuu siihen että esittelijä uunottaa jonkun järjestämään kutsut tarjoamalla järjestäjälle tavaraa halvemmalla ja antamalla jonkin lahjan. Myös osallistujille voidaan antaa jokin (tyhjänpäiväinen ja halpa) pikkulahja esittelyn aikana. Kun osallistuja on sitten juonut kakku- tai pullakahvit ja saanut tuon lahjan, hän ei voi olla ostamatta jotain, vaikka samaa tavaraa saisi lähitavaratalosta halvemmalla. Kun vielä esittelijä on kehunut tuotteen maasta taivaisiin, niin pakkohan se on ostaa niin mahtavan hyvä tuote.
Nimim. erään toisen tuotteen kotimyyntiä sisäpiiristä seurannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983