Hiusrajan madallus, kokemuksia?

Korkea otsa häiritsee itseäni ja olen harkinnut madallustoimenpidettä. Kuulisin mielelläni kokemuksia, jos joku on ollut tässä toimenpiteessä. Ja huom: aion teettää leikkauksen Suomessa, hinta ei ratkaise vaan laatu.

5

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saanko iteliaisuuttani kysyä miksi Suomessa? Turkissa aika edullista ja heillä kokemusta. Toisaalta kielimuuri ja komplikaatioiden kohdalla jää ilman hoitoa täällä päässä. Itsellä ollut mietinnässä sama, mutten Suomesta löydä paikkaa jossa mainostettaisiin edes ko leikkausta

• No en kyllä ikimaailmassa leikkauttaisi missään muualla kuin Suomessa. Laatu ja turvallisuus.

• Anonyymi
        ladymary kirjoitti:

No en kyllä ikimaailmassa leikkauttaisi missään muualla kuin Suomessa. Laatu ja turvallisuus.

Ei Suomessa ole niin turvallista , ulkomailla lääkärit tekee paljon enemmän leikkauksia
        monesti se on turvallisempaa. Mutta jos lähtee ulkomaille pitää selvittää minkälainen lääkäri kyseessä. Ei Suomessa saa mistään korvauksia jos ei ole tyytyväinen tulokseen.
        Itse olen käynyt ulkomailla leikkauksessa kaikki meni hyvin. Eräs Suomalainen lääkäri tiesi tämän lääkärin ja sanoi että on varmasti hyvä lääkäri.

• Anonyymi

Korkeaan otsaan on helpointa leikkauttaa otsatukka, joka sen piilottaa.

• Anonyymi

Korkean otsan saa ehkä ajan kanssa luiskemmaksi, jos saa joltain, jolla on runsaasti neanderthalitaustaa esi-isissä, sopivan satsin ao geenejä. Itse siirto on helppo, mutta taustatyötä joutuu tekemään rutkasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      60
      3488
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      74
      2819
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      74
      2616
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2444
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2204
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      147
      1861
    7. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1845
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      180
      1791
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      1760
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      388
      1739
    Aihe