Onko palstalaisilla

Anonyymi

hyviä kokemuksia eron jälkeisistä ns.laastarisuhteista, itse en tykkää tuosta sanasta, mutta siis suhteista, joissa toiseen ette niinkään ole rakastunut vaan on ollut joku kiva siinä, mahdollisesti toinen juuri eronnut ja kumpikin on saanut hieman lämpöä ja läheisyyttä. Mutta niin onko hyviä kokemuksia? Ja onko mahdollisesti ollut tilannetta, jos olisitte olleet tykästyneet/rakastuneet johonkin toiseen, mutta halunneet ensin selvittää päätä ja hakeneet helpompaa ratkaisua?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kokemusta. Eron jälkeen ( 25 v. avioliittoa,meikäläinen ulkoistettiin suhteesta ) olen harrastanut laastareita. Mukavia ja kivoja, mutta en osaa enää sitoutua, joten suhteet jää pinnallisiksi tai sitten ei ole vaan osunut kohdalle vielä sitä oikeaa. Seksin tarve tietty normi, joten laastareita tulee harrastettua ja tuleehan samalla tutustuttua eri emäntä ehdokkaiden kokkaustaitoihin :)

      • Anonyymi

        Hienoa, toivottavasti nuo toisetkin etsii vain laastareita. Ikävästi sulla jäänyt toi päälle. Oon kuullut, että on tosi tärkeetä, että nuo laastarit on sellasia kilttejä, helliä ja lämpöä tuovia ettei olo mee entistä pahemmaksi.


      • Anonyymi

        "Seksin tarve tietty normi, joten laastareita tulee harrastettua ja tuleehan samalla tutustuttua eri emäntä ehdokkaiden kokkaustaitoihin :)

        Voi luoja. Sinun "laastareillasi" ei ole pelin henki selvillä. Et ole reilu jätkä.


    • Anonyymi

      No eipä ole moisia ongelmii ilmennyt, olen tyytyväinen kun suhteiden loputtua sai olla ilman muijaa. Aamulla öisten leikkien jälkeen kun joku nainen vielä ehdotti treffejä ja parisuhdetta niin sanoin et en halua. Hiljaa puki ja lähti, yksi jopa sanoi että pillu se miehille kelpaa vaan ei parisuhteet, no itsepä nainen halusi paneskella ja mukaan lähti ja tuntui olevan tyytyväinen naiskentelun jälkeen joten mikä ongelma.

      • Anonyymi

        Hmmpt, reilumpaa sopia ennen leikkejä ettei halua suhdetta.


      • Anonyymi

        Hmmpt, reilumpaa sopia ennen leikkejä ettei halua suhdetta.


      • Anonyymi

        Näin naisena täytyy sanoa, ettei miehetkään aina ole ihan tilanteen tasalla. Etenkään jos vähän useamman kerran ollaan viihteellä ja/tai pidetään hauskaa sekstaillen. Tietylle mieslajille on tosi ongelma, ettei nainen halua parisuhdetta. Hassusti myös silloin, kun ko. mieskään ei halua parisuhdetta :).

        "yksi jopa sanoi että pillu se miehille kelpaa vaan ei parisuhteet,..."

        Tuossa olisi mielipuolestani naisella pysähtymisen paikka. Yhden illan hurvitteluista harvemmin nainenkaan haluaa parisuhdetta, kuten jo edellä kerroin. Seksi on seksiä ja parisuhde on ihan erikseen.


    • Anonyymi

      Itse en voi paikata parisuhteen haavoja parisuhteella. Kun erosin pitkästä liitosta nautin parisuhteettomuudesta ja mahdollisuudesta ns lentää kukasta kukkaan, vaikka ilmeisesti olen naisten mielestä sellainen vakaa peruskallio jonka kanssa haluttaisiin mielellään pysyvä parisuhde.

      Kun tapasin nykyisen kumppaniniolimme vielä vuoden tapailuvaiheessa, siksi, koska pidin itselleni tärkeänä saada viettää sitoumuksista vapaata elämää.

    • Anonyymi

      Alottaja haluisi vastauksia kysymyksiinsä eli laastarisuhteisiin, ei panoihin. Taitaa olla väärä palsta netissä tää s24.

    • Anonyymi

      Vai laastarisuhde. Olen sitä mieltä, että on vain erilaisia suhteita. Suhteet alkaa jostain, jatkuu eri tavoin, ja saattaa päättyä. Tai sitten ei pääty. Tai päättyvät vuosikymmenien jälkeen, milloin mistäkin syystä. Sillä hetkellä, kun aloittaa tapailun ei voi tietää mihin asti ja miten suhde kehittyy.

      "onko mahdollisesti ollut tilannetta, jos olisitte olleet tykästyneet/rakastuneet johonkin toiseen, mutta halunneet ensin selvittää päätä ja hakeneet helpompaa ratkaisua?"

      Tuo nyt kuullostaa vähän siltä, että suhteita voisi poimia kuin tavaraa kaupan hyllyltä. Ainakaan itselläni ei onnistu. Ihmissuhteet eivät ole koskaan "helpompi ratkaisu". Niinikään tykästykset/rakastumiset menevät helposti ohi - tai vähintään tilaisuus ohittuu - jos hakee toista ratkaisua. Pään selvittäminen kannattaa tehdä ihan itse kukin omassa tykönänsä. Mikään suhde ei toimi "pään selvittämiseen".

      • Anonyymi

        Nykyisin netti tekee sen, että naisen / miehen löytäminen on aika helppoa, varsinkin jos asuu suurkaupunki alueella. Olen harrastanut pitkän liiton jälkeen laastareita ja huomannut miten vaikea on sitoutua enää pitkän liiton jälkeen. Olen suht ok näköinen ja kuntoinen, hyvä työ & koti, varallisuutta, useimmat asiat kunnossa eli hyvinkin potentiaalinen kumppani, mutta syystä tai toisesta mikään nainen ei saa enää sitoutettua minua tossunsa alle, nautin vapaudesta ja itsenäisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin netti tekee sen, että naisen / miehen löytäminen on aika helppoa, varsinkin jos asuu suurkaupunki alueella. Olen harrastanut pitkän liiton jälkeen laastareita ja huomannut miten vaikea on sitoutua enää pitkän liiton jälkeen. Olen suht ok näköinen ja kuntoinen, hyvä työ & koti, varallisuutta, useimmat asiat kunnossa eli hyvinkin potentiaalinen kumppani, mutta syystä tai toisesta mikään nainen ei saa enää sitoutettua minua tossunsa alle, nautin vapaudesta ja itsenäisyydestä.

        "naisen / miehen löytäminen on aika helppoa"

        Toki löytyy naisia ja miehiä (ja muu sukupuolisiakin). Mutta ainakaan minulle ei mikä tahansa mies käy. Ei seksiin, ei parisuhteeseen. Eikä minkäänlainen mies saman katon alle. Kriteerieni vuoksi.

        Nautin myös vapaudesta, siitä voi nauttia parisuhteessakin, jossa olen. Ei siis asuta yhdessä.


    • Anonyymi

      Ei ole ollut. Monta vuotta ihan yksin eikä vastakkainen sukupuoli kiinnostanut ollenkaan. Jossain vaiheessa jotain yritinkin, mutta ei minusta enää ole parisuhteeseen olijaksi, eikä muutenkaan miesten kanssa vehtaamaan.

    • Anonyymi

      Paniikkihäiriö on huono selitys paolle.

      • Anonyymi

        "Paniikkikohtaukselle on ominaista, että oireet ja tuntemukset kehittyvät aina äkillisesti ja saavuttavat huippunsa nopeasti, noin kymmenessä minuutissa. Kohtaus kestää yleensä useimmiten alle puoli tuntia, joskus harvoin jopa tunteja. Kohtauksen aikana ilmeneviä oireita ovat sydämentykytys, rintakivut, hikoilu, vapina, hengenahdistus, tukehtumisen tai kuristumisen tunne, pahoinvointi, vatsavaivat, huimaus, pyörtymisen tunne, puutuminen, kihelmöinti, vilunväreet tai kuumat aallot. Seurauksena oireista on usein kuoleman, itsensä hallitsemisen menetyksen tai sekoamisen pelko, epätodellisuuden tunne tai itsensä vieraaksi tunteminen. Sydänoireet ja pelot saavat kohtauksesta kärsivän pelkäämään äkillistä kuolemaa tai "hulluksi" tuloa. Kohtauksia voi ilmetä myös nukkuessa, mutta ne eivät liity uniennäkemisvaiheeseen."


    • Anonyymi

      Laastarisuhde? Kuullostaa ikävältä. Jos jollakulla on eron jälkeen suhteita, niin ei ne mitään laastareita ole. Ihan suhteita vaan.

      • Anonyymi

        Laastarisuhde on suhde missä ollaan lähinnä kaverisuhteessa ilman, että sen on tarkoitus johtaa mihinkään vakavampaa. Voidaan käydä ulkona, teatterissa, elokuvissa, viettää iltaa yhdessä ja keskustella mukavia. Siinä voi olla seksiä ja kaveruutta, mutta laastaria harvemmin kutsutaan mihinkään suvun / ystäväpiirin tapahtumiin, suhteelta ei haeta syvällisyyttä eikä aitoa rakkautta. Kiintymyssuhde jää ohueksi ja siitä voidaan helposti luopua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laastarisuhde on suhde missä ollaan lähinnä kaverisuhteessa ilman, että sen on tarkoitus johtaa mihinkään vakavampaa. Voidaan käydä ulkona, teatterissa, elokuvissa, viettää iltaa yhdessä ja keskustella mukavia. Siinä voi olla seksiä ja kaveruutta, mutta laastaria harvemmin kutsutaan mihinkään suvun / ystäväpiirin tapahtumiin, suhteelta ei haeta syvällisyyttä eikä aitoa rakkautta. Kiintymyssuhde jää ohueksi ja siitä voidaan helposti luopua.

        Ei tuo kuvaus laastarisuhteelta kuulosta vaan ihan vaan kaveri- tai ystävyyssuhteelta (seksillä tai ilman). Niitäkin on joka lähtöön. Kevyempiä ja syvällisempiä.


    • Anonyymi

      On kokemusta. Laastarina olosta. Suhde tosin kestänyt jo kaksi vuotta, mutta edelleen mietin että olenko vain laastari. En ajattele että mies haikailisi exän perään vaan sitä että hän ei osaa olla yksin, siksi hakeutuu heti uusiin suhteisiin ja liimautuu uuteen ihmiseen eikä näe suhteen ongelmia tai toisen ihmisen sopivuutta itselleen. Mies ei esimerkiksi osaa kertoa miksi minun kanssani on.
      On toki miellyttävä ja huomioiva, haluaa yhteistä tulevaisuutta jne.
      Mihinkään ei kuitenkaan osaa sanoa mitään, ei keskustele, ei näe missään mitään negatiivista (ei ainaan sano ääneen) jne.
      Pelkään edetä suhteessa koska pelkään että jossain vaiheessa hän tajuaa että en ole oikea kumppani hänelle ja etten olekaan täydellinen vaan ihan tavis kaikkine ongelmineen. Ja sitten hän lähtee seuraavan perään paremman toivossa.

      • Anonyymi

        Olen juuri tuollainen mies, kuvaus oli kuin itsestäni. Mukava ja hyvä käytöksinen.
        Eron jälkeen minulla on ollut useita naissuhteita, pari jopa yhtäaikaa. Kun aamulla tulee yhden luota niin illalla lähden jo toisen luokse, kun yksinkään en viitsi kotona olla. Sitä oikeaa kehen sitoutua koko pienellä sydämellä, kun ei vielä toistaiseksi ole tullut vastaan, tai tuleeko enää edes ? Ensi viikolla on taas treffit uuden kanssa.. Enpä olisi uskonut, että pitkän avioliiton ( 23 v. ) joutuu vielä tälläiseen kierteeseen. Sinkkuelämää ja laastareita !


    • On.
      Viimeisin 10 vuoden takaa oli juuri kuvailemasi "joku kiva siinä". Ongelmia syntyi sitten aika nopeasti kun tämä toinen osapuoli ei ottanut sanomisiani omasta tilanteestani erosta toipuvana ollenkaan onkeensa ja oli muutenkin sitä mieltä, että rationaalinen itsensä havainnointi ja suhteen rakentaminen ovat aivan puutaheinää, carpe diem ja menoks...

      Loppuhan sille tarinalle tuli nopeasti ja vieläpä toisen puolelta varsin tylysti, mutta se oli todella opettavaista itselleni ja sinällään kaikin puolin hyvä kokemus.

      • Anonyymi

        Minulla jää tapaamiset hyvin lyhyeen, jos toinen ei ota puheitani onkeensa. Itse asiassa en saa sellaisesta ihmisestä mitenkään käsitystä "joku kiva siinä".

        Olen melkoisen hyvä lukemaan toista ja tekemään havaintoja eikä juurikaan ole miessuhteissa (eikä muissakaan) tullut yhteentörmäyksiä "tutustumiskierroksella". Yhden tapaamisen jälkeen tiedän onko kyseinen herra joo vai ei. Ennen tapaamista on käyty keskustelua pitkäänkin. En tykkää treffailla uusia miehiä, niitä on muutenkin aika tavalla omassa lähipiirissä. Arvostan miehen itsetuntemusta siten, että hän tuntee itsensä ja tietää omat heikot kohtansa - eikä pyri salaamaan niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla jää tapaamiset hyvin lyhyeen, jos toinen ei ota puheitani onkeensa. Itse asiassa en saa sellaisesta ihmisestä mitenkään käsitystä "joku kiva siinä".

        Olen melkoisen hyvä lukemaan toista ja tekemään havaintoja eikä juurikaan ole miessuhteissa (eikä muissakaan) tullut yhteentörmäyksiä "tutustumiskierroksella". Yhden tapaamisen jälkeen tiedän onko kyseinen herra joo vai ei. Ennen tapaamista on käyty keskustelua pitkäänkin. En tykkää treffailla uusia miehiä, niitä on muutenkin aika tavalla omassa lähipiirissä. Arvostan miehen itsetuntemusta siten, että hän tuntee itsensä ja tietää omat heikot kohtansa - eikä pyri salaamaan niitä.

        Juuri noin oikeastaan kävikin. En nyt heti alkumetreillä ruvennut avautumaan syvällisesti ja hiukan oli aavistuksia huonoja, mutta annoin hiukan aikaa jotta näen paremmin millaisesta ihmisestä on kysymys. Sitten kun aloin hieman avautumaan oli vastaanotto vähättelevä ja siihen se sitten lopulta jäi, ei ollut yhteistä maaperää.


    • Anonyymi

      Mä ite saan tän ketjun vastauksista sen käsityksen, että osalla suhteet on olleet merkittäviä heti eron jälkeen ja osa jää pyörimään sinkuiksi loppuelämäkseen. Kai se enempi sitten vaan on.sitä minkätyyppinen ihminen on ja mitä haluaa. Ihmetyttää vaan noi kyselyt, joiden mukaan monet sinkut on onnettomia ja ei löydä sopivaa kumppania. Mutta taitaa olla niin, että täällä käy paikalle jumahtaneita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Minulla puolestaan sellainen tieto, että monella on suhde/suhteita jo ennen eroa. Joskus hyvinkin pitkään (tai sitten ei). Joskus vakavampia, joskus kevyempiä. Mistä kukin nyt tykkää. En kyllä näe mitään syytä kutsua kevyempiä suhteita laastarisuhteiksi. Huonoa käytöstä ja toisen ihmisarvoa loukkaavaa.

        "Mutta taitaa olla niin, että täällä käy paikalle jumahtaneita ihmisiä"

        Pelko on se voima, jonka vuoksi moni jymähtää paikoilleen ja jää yksin, valittamaan ettei sopivaa löydy. Ei varmasti löydykään, ellei tee jotain asian hyväksi ja ole hyvillä mielin. Negatiivisuus paistaa usein ihmisestä läpi ja se estää kaikenlaisten ihmissuhteiden muodostumisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla puolestaan sellainen tieto, että monella on suhde/suhteita jo ennen eroa. Joskus hyvinkin pitkään (tai sitten ei). Joskus vakavampia, joskus kevyempiä. Mistä kukin nyt tykkää. En kyllä näe mitään syytä kutsua kevyempiä suhteita laastarisuhteiksi. Huonoa käytöstä ja toisen ihmisarvoa loukkaavaa.

        "Mutta taitaa olla niin, että täällä käy paikalle jumahtaneita ihmisiä"

        Pelko on se voima, jonka vuoksi moni jymähtää paikoilleen ja jää yksin, valittamaan ettei sopivaa löydy. Ei varmasti löydykään, ellei tee jotain asian hyväksi ja ole hyvillä mielin. Negatiivisuus paistaa usein ihmisestä läpi ja se estää kaikenlaisten ihmissuhteiden muodostumisen.

        Ihmiset on tietysti erilaisia. Minun ex vaimo ihastu toiseen, joten ero tuli puskista, oli kyllä traumaattinen kokemus ja toipuminen otti aikaa. Eron jälkeen on ollut tosi vaikeaa ihastua ja rakastua uudelleen, monenlaista naista on tullut tavattua, mutta joku tunnelukko jäi eron jälkeen päälle. Pyrin aikoinani olemaan hyvä aviomies, asiat oli monin osin hyvällä mallilla, mutta se ei vaan riittänyt naiselleni. Vientiä on ollut eron jälkeen naismarkkinoilla, mutta mikään ei vaan enää kolahda. En tiedä onko muilla samanlaisia kokemuksia ? Naisuhteet tästä johtuen " kiva kaveri " tasolle. Suhteissa on kyllä hyvä yritys, mutta en osaa miettiä enää yhteistä tulevaisuutta kovin vakavasti, ehkä sitten olen jo liian tottunut itsenäiseen elämään ja monet naiset usein hakee kuitenkin miestä asumaan saman katon alle. Siksipä nuo naisuhteet jäävät lyhytaikaisiksi, kun yhteistä kotia ei ole heti ostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on tietysti erilaisia. Minun ex vaimo ihastu toiseen, joten ero tuli puskista, oli kyllä traumaattinen kokemus ja toipuminen otti aikaa. Eron jälkeen on ollut tosi vaikeaa ihastua ja rakastua uudelleen, monenlaista naista on tullut tavattua, mutta joku tunnelukko jäi eron jälkeen päälle. Pyrin aikoinani olemaan hyvä aviomies, asiat oli monin osin hyvällä mallilla, mutta se ei vaan riittänyt naiselleni. Vientiä on ollut eron jälkeen naismarkkinoilla, mutta mikään ei vaan enää kolahda. En tiedä onko muilla samanlaisia kokemuksia ? Naisuhteet tästä johtuen " kiva kaveri " tasolle. Suhteissa on kyllä hyvä yritys, mutta en osaa miettiä enää yhteistä tulevaisuutta kovin vakavasti, ehkä sitten olen jo liian tottunut itsenäiseen elämään ja monet naiset usein hakee kuitenkin miestä asumaan saman katon alle. Siksipä nuo naisuhteet jäävät lyhytaikaisiksi, kun yhteistä kotia ei ole heti ostamassa.

        Minä puolestani olen onnellinen päästessäni eroon exästä (lapset myös). Hänellä oli mielenterveysongelmia, jotka ajan kanssa pahenivat ja ajoivat meidät erilleen (ja ylipäänsä kaikki ihmiset hänen läheltään). Mihinkään hoitoon hän ei tietysti halunnut mennä. Ei eronkaan uhalla. Olin puhunut erosta ties kuinka kauan, niin erohakemusta jättäessäni mies sanoi sitä hätiköidyksi, "tunnekuohussa" jätetyksi. Vaikka se oli kaikkea muuta. Kyse yksinkertaisesti siitä, ettei mikään sanoma mennyt miehelle perille. Ei vaikka kaikkea kokeilin vuosien aikana.

        Kuten sinäkin sanoit, ihmisiä on erilaisia. Heillä on myös erilaiset ongelmansa ja traumansa. Mutta niille voi aina tehdä jotain. Ratkaista ongelmia, oikoa ja korjata traumoja ja tunnelukkoja. Älähän pahastu sanoessani, että sinäkin voit korjata tunnelukkoasi. On turhaa syyttää siitä ex-vaimoasi. On omalta kannalta tunnelukkosi estää sinua heittäytymästä suhteeseen täysillä; siksi yksikään nainen "ei kolahda". Tietysti siihen vaikuttaa osaaltaan myös moni muu seikka. Kuten sekin, että nainen, joka "hakee kuitenkin miestä asumaan saman katon alle." ei itse välttämättä oivalla sitä, ettei näin "kolahda" miehelle. Harva mies (tai nainen) haluaa "vain joku saman katon alla asuva". Että hänellä(kin) on tunnelukko, esim. riippuvuudesta. (=Uskot, että olet jollain tavalla kykenemätön pitämään itsestäsi huolta. Et luota omaan arviointikykyysi. Tarvitset siksi muita ihmisiä kannattelemaan ja tukemaan sinua ja pitämään sinusta huolta. Olet riippuvainen läheisistäsi etkä ole itsenäinen, omillaan pärjäävä aikuinen.).
        Eli kunhan riippuvainen löytää jonkun asumaan saman katon alle, häntä ei enää ahdista yksinolo ja oman itsensä kannattelu.

        No mutta joo. Itse aiheesta, laastarisuhteista sen verran, etten minäkään pidä nimityksestä ollenkaan , kuten tuolla edellä sanottiin. On vain jonkinmoisia suhteita. Laastarisuhde kuulostaa kovin epäterveeltä - subjektiiviselta, ikävältä, hyötykäyttösuhteelta. Odotetaan toiselta omien haavojen nuolemista, korjaamista, parantamista. Todella epätervettä.

        Suhdetta viritellessä molempien on hyvä olla selvillä missä mennään. Ja taas, ihmiset ovat erilaisia... toiset tuntevat itsensä paremmin, joten osaavat myös lukea toisia paremmin. Ja ennenkaikkea tietävät mitä itse haluavat, mitä voi ja haluaa itse tarjota toiselle. Suhde kun on aina vastavuoroista.

        Huomisen ystävän päivän kunniaksi lopetan runolla:

        Ystävyys
        on sanomaton sana,
        mittaamaton aikajana.

        Sitä ei voi
        syliin nostaa
        tai kaupan hyllyltä
        ostaa.


    • Anonyymi

      Kunpa sen myös naiset sen tajuaisi että eivät lähde näiden kukasta toiseen lentelevien miesten kanssa suhteilemaan tai sekstailemaan. Luulisi sen jälkeen huoramiehille vakavampiakin ajatuksia tulevan parisuhteesta. Naiset itse mahdollistaa omalla käyttäytymisellään kevytkenkäisen jatkumon. Leikkijät leikkii kaiken ikäänsä ja tyydyttää vain omia himojaan. Ei heistä ole vakaaseen parisuhteeseen ja myös naiset edesauttaa heitä siinä. Riittää leikkiville miehen kuvatuksille oma nyrkkikyllikki.

      • Anonyymi

        Naiset tykkäävät suhteilusta ja sekstailusta ihan siinä missä miehetkin. Jokaisen oma asia millaisia suhteita "harrastaa". Ihan turhaa syyllistämistä ja haukkumista kirjoituksesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe