kusetuksen henki on vahvana kristinuskossa

Anonyymi

Mitä taitavampi valehtelija niin sitä suurempi menestys.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä erosin 40 v. Sitten kirkosta. Oli kuin suuri hirveä taakka olisi pudonnut päältä. Vapauden tunne. Erosin sen takia kun kristinusko on niin järjen ja luonnonlakien vastaista. Heitä pitäisi oikeastaan auttaa mutta he eivät halua kuulla ateisteja vaan jopa pilkkaavat heitä. Onneksi on sellainen kuin Eroa kirkosta ryhmä johon he voivat ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Minä taas olen kuulunut sekä kirkkoon että helluntaiseurakuntaan, ja minulle tärkeintä on usko, että voin turvata Jeesukseen. Uskon tiellä ollaan, edelleen, tänäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen kuulunut sekä kirkkoon että helluntaiseurakuntaan, ja minulle tärkeintä on usko, että voin turvata Jeesukseen. Uskon tiellä ollaan, edelleen, tänäänkin.

        Paljonko vedät rahaa eli tienaat sillä, rakennuskantaa käytätä ainakin häikäilemättömästi hyväksi.

        Joo kyllä minäkin jeesukseen uskoisin jos olisi piispan palkka ja rakennukset omassa käytössä.


    • Anonyymi

      > kusetuksen henki on vahvana kristinuskossa

      Sori, en näy yhtään syytä uskoa sinua.

      • Anonyymi

        Voit myötäillä tavallisia ihmisiä ja saada heidän pauloihisi, minuun et kykene valheitasi upottamaan. Sinä ilmeisesti hyödyt persoonastasi ja se tekee sinusta menestyksekkään
        tavallisten ihmisten joukossa, mutta minä näen lävitsesi.


    • Anonyymi

      On väärin jakaa vääriä toditusta raamatussa Lain antaneet Jeesuksenkin Nimeen.
      Jeesus ei ole kaikkien kaikkija syntejä sovittanut raamatun muukaan vain tuominnut vääriin, laittomuuden profeettoihin uskovat. Tieto on raamatussa mm näin siitä, että synti on laittomuus ja laittomuus on Lain vastainen rikos. Rkoksia ei Jeesus sovittanut.
      1.Johanneksen kirje:
      3:4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."
      -
      Matt.24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      -
      Lain antanut Jesushan jo ennakkoon Barjeesuksineen vääränä profettana uskomisen kielsi eikä siinä ole poikkeusta helluntalaisille eikä kristityillekkään.
      JOTEN JO USKOMISELA TÄHÄN kristittyjen profeettaan on laittomuuden saatanan ja barjeesuksen palvelijaksi eksytetty tai tietoisesti itsensä asettanut:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      Kiellon rikkomisen seuraus...
      Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe