Ei naisia näytä kiinnostavan.

Anonyymi

Juu ei noita naisia näytä kiinnostavan. Ei se auta ku terapiaan ja semmosta. No töitäki pitäs saada ja kaikkee, ja laihduttaa ku on lihava, elämä on.

T allu.

72

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montaako naista pyysit treffeille viikonloppuna?

• Anonyymi

Montaako naista pyysit treffeille viikonloppuna?

• Anonyymi

En yhtäkään. Olen kysynyt monia,mutta ei heitä kiinnosta yhtään minä. Olkoot keskityn kuntoiluun..

• Anonyymi

Mitä kautta menet/menit terapiaan? Onko kelan tukemana?

• Anonyymi

En ole vielä alottanut. Mutta pakko alottaa ja myös laihduttaa. Vituttaa yli kaiken sinkkuus.

• Anonyymi

Ootko yhtään tutustunut terapia-asioihin? Jos et saa kelan tukea niin joudut maksamaan sen 60-100€ omasta pussista. Kelan tukikin on vain 57.60€
        Ei oo myöskään helppoa löytää vapaata hyvää terapeuttia.

• Anonyymi

Oot väittäny että oot jo pitkään käyny kerran viikossa terapiassa. Valepukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko yhtään tutustunut terapia-asioihin? Jos et saa kelan tukea niin joudut maksamaan sen 60-100€ omasta pussista. Kelan tukikin on vain 57.60€
        Ei oo myöskään helppoa löytää vapaata hyvää terapeuttia.

Kyllä mun on pakko terapiaa saada.

• Anonyymi

Minä en laihduta ja minulla on nainen. menin kysymään naista treffeille kahvilassa ja nyt ollaan yhdessä.

• Anonyymi

Haistakaa kaikki paska. Mua vittua ei kiinnosta elämä enää.

• Anonyymi

Oon ruma tyhmä ja pysyn yksin ja en jaksa ihmisiä enää. Joka työpaikasta saan potkut ja elämä yhtä paskaa...

• Anonyymi

IHan sama vois sulkee ihmiset pois ja nukkua vaa, ei kiinnosta mikää enää.

• Anonyymi

Sulje netti. Täällä sun olo ei parane.

• Anonyymi

Koita nyt tajuta että tuo itku ei tuo sulle naisia. Asenne muutos parantaa mahiksia.

• Anonyymi

Ei auta enää mikää saatana, antaa olla pysyn yksin ja kattelen tv, ja kuntoilen, sillo 10 v sitte sain vielä kunnolla naisia.

• Anonyymi

Niin on että ei itku auta mutta jos on jännittäviä juttuja jne... jos itkee että ompa tylsää taaskin, ei auta mitenkään ihmissuhteissa muutenkaan.

Mutta jooh itse Minä yritän liikkua varovaisesti, oli todellakin paha ei mitään 3-kylkiluun murtumaa, oikein henkeäkin salpasi ja aivastusta piti yrittää pidellä nenästä kiinni jotta ei tule vatsalihaksiin sellaista reaktiota, niin kivuliasta.

Olen hengissä kuitenkin, eivät kylkiluut puhkoneet keuhkojani tai muita sisäelimiä.

• Anonyymi

selvä, mä totaalisesti en jaksa enää tätä paska elämää, en kelpaa yhdellekkää naiselle ei töitä ei mitää. helvetti oon yksin.

t. allu

• Anonyymi

Olin reilun kuukauden lukematta tätä palstaa ja palatessa mikään ei ole näköjään muuttunut. Onko allu ruikuttanut täällä naisen puutetta edelleen joka yö😂😂😂. Täytyy todeta, että on sinnikäs toveri. Ja aina löytyy ihmisiä, jotka sille edelleen jaksaa vastailla. Mä ihmettelen kauhiast..

• Anonyymi

Melko samanlaista, kuin heittäisit nopalla numeroa ja veikkaisit 1-6 numeroista nollaa.

Itse minä nojaa, on ollut hauskoja juttuja ja olen todellakin aika rikki nyt, en pysty oikein liikkumaan minnekään, fyysisesti rikki ja noniin mukavaa sitten höpötellä tyttöjen kanssa kun ei oikein muuta pysty tekemään.

• Anonyymi

Samat tyypithän täällä aina kirjottelee ja samat tyypit niille vastailee. Ei kuukauden paussi mitään muuta.

• Anonyymi

Öö en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko samanlaista, kuin heittäisit nopalla numeroa ja veikkaisit 1-6 numeroista nollaa.

Itse minä nojaa, on ollut hauskoja juttuja ja olen todellakin aika rikki nyt, en pysty oikein liikkumaan minnekään, fyysisesti rikki ja noniin mukavaa sitten höpötellä tyttöjen kanssa kun ei oikein muuta pysty tekemään.

Sä taidat tarvita kotiapua itelles kun olet fyysisesti rikki.

• Anonyymi

Nainen kehui komeaksi. Siinäs vitun pellet mä oon komee.:)

T. Allu

• Anonyymi

Ihan varmasti oletkin.

• Anonyymi

Kävitkö taas vartavasten ruinaamassa että "olenko minä ruma?!?!?!" ja sitten kauhistunut nainen "kehui" sua kun pelkäsi että käyt muuten väkivaltaiseksi. Eli valehteli koska pelkäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö taas vartavasten ruinaamassa että "olenko minä ruma?!?!?!" ja sitten kauhistunut nainen "kehui" sua kun pelkäsi että käyt muuten väkivaltaiseksi. Eli valehteli koska pelkäsi.

Huoh. No mua ei ihan hän kiinnosta. Kävin ihan terapiassa tänää ku tarvin apua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän itse sanoi et ole ruma. Mutta ei olla enää tekemisis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh. No mua ei ihan hän kiinnosta. Kävin ihan terapiassa tänää ku tarvin apua...

Aaa, aivan, eli äitisi sanoi ettet ole ruma. No siihen kannattaakin uskoa, äidit ei ikinä valehtelisi moisesta lapsilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa, aivan, eli äitisi sanoi ettet ole ruma. No siihen kannattaakin uskoa, äidit ei ikinä valehtelisi moisesta lapsilleen.

No ei tod hiton pelle. Siis yks nainen nuori kaunis sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainaski sit hyvä voin ehkä joskus saada naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuori kaunis nainen sanoi ettet ole ruma, mutta "mua ei ihan hän kiinnosta" joten "ei olla enää tekemisis."

No kerta se ois ensimmäinenkin kun adonis-allu antaa rukkaset nuorelle kaunottarelle. Leikin mukana tässä sun keksimässäs haaveessa. Mikäs siinä kaunottaressa ei sitten allua kiinnostanu?

• Anonyymi

Ei se silti auta, mulla on niin hitosti ongelmia ja oon työtön ja en pärjää elämässä töissä, on kaikenlaisia ongelmia, tarvin vaa terapiaa, ja oon tyhmä ja sille en voi mitää, parempi pysyä alkoholista ja kaikesta naisista erossa.

t. allu

• Anonyymi

Pysy netistäkin erossa samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy netistäkin erossa samalla.

Pysy sinä vaan. Mulla ei ole mitään tarvetta pysyä erossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy sinä vaan. Mulla ei ole mitään tarvetta pysyä erossa.

Sulle olisi paljonkin tarvetta pysyä erossa netissä. Hermostut jatkuvasti keskustelupalstoilla, kun et saa toivomaasi voivottelua muilta kirjoittelijoilta. Ei voi tehdä hyvää sun jo valmiiksi rikkinäiselle pääkopalle että revit pelihoususi muiden nettikirjoittelijoiden kommenteista. Totuus sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle olisi paljonkin tarvetta pysyä erossa netissä. Hermostut jatkuvasti keskustelupalstoilla, kun et saa toivomaasi voivottelua muilta kirjoittelijoilta. Ei voi tehdä hyvää sun jo valmiiksi rikkinäiselle pääkopalle että revit pelihoususi muiden nettikirjoittelijoiden kommenteista. Totuus sattuu.

Mä olin tänää jo terapia käynnillä.

• Anonyymi

Ihan sama vitusta päähän. En saa töitäkään nyt.

• Anonyymi

Naiset ei vain halua työttömiä, ihan vitun sama.

• Anonyymi

Kaikki yhtä ärsyttäviä pellejä täälä jotka vittuilee vaan.

• Anonyymi

Niin, ei ehkä kannata hakata päätään seinään kun huomaa että lopputulos on joka kerta sama. Joten jos et kaipaa vinoilua, ei kannata valittaa samalle palstalle samoista asioista päivästä toiseen.

• Anonyymi

Selvä. No ainaski en ole ruma. Mut naista en saa ku ei niitä kiinnosta. Ja tuskin koskaa töitä. Oon vaa velois. Ja yksin. Eikä ees kavereita.

• Anonyymi

Oon iha pahasti terapiaa avun tarpeeks. Oon niin jumis elåmäs ja tipahtanu alas.

• Anonyymi

Vaikka on pitkä ja ei ruma. Nii ei mitää saum Edes tavallisee pyöreesee naisee ku en oo ite läski. En tajua iha sama.

• Anonyymi

No ethän sä tunnu mistään mitään tajuavan vaikka täällä sulle kuinka selitettäisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ethän sä tunnu mistään mitään tajuavan vaikka täällä sulle kuinka selitettäisiin.

No sitte mä en varmaan tajua. Mä oon heikkolahjainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitte mä en varmaan tajua. Mä oon heikkolahjainen

Mokomakin uhriutuja. Jos sulla on riittävästi lahjoja päivittäin näpyttää vinkumisiasi palstalle, sulla on riittävästi kapasiteettia sisäistää kirjoitettua tekstiä myös. Täällä on kymmeniä kertoja käyty läpi miksei sulla ole naisiin saumaa. Et vaan halua uskoa joten jankutat samoja kysymyksiä. Hyvin tiedät miksi susta ei kukaan kiinnostu. Lopeta jo vinkuminen.

• Anonyymi

Parempi pysyä aina yksin ei saa edes töitä saatana.

• Anonyymi

"Oon iha pahasti terapiaa avun tarpeeks. Oon niin jumis elåmäs ja tipahtanu alas."
      Ja:
      "Vaikka on pitkä ja ei ruma. Nii ei mitää saum Edes tavallisee pyöreesee naisee ku en oo ite läski. En tajua iha sama."
      Ei tässä enää tajua kukaan muukaan - tuon ihmisen aivoituksia!
      Ei tajua miksi naiset ei kiinnostu, mutta tietää että korvien välissä on vikaa ja kipeästi terapian tarpeessa!
      Kuvitteleeko siis tämä ihminen että kun vaan on pitkä ja ei ruma, naiset tipahtelee syliin? Vaikka päässä viiraa ja pahasti? Luuletko tosissaan Allu että vaikka olisit pitkä kuin lapamato ja naama kuin Adoniksella mutta pää täynnä sahanpurua naisten pitäisi heittäytyä eteesi? Viiraako sinulla todella niin pahasti?
      Voithan elää haaveissasi ja kuvitelmissasi ja viettää loppu elämäsi Suomi24 Sinkut-palstalla parkumassa miten et tajua. Säälittävä olet, kerta kaikkiaan.

• Anonyymi

Öö ei tarvi mutta mäki kaipaan naista elämääni. Vittu nyt riitti nää idiootit. Onneksi pääsen terapiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö ei tarvi mutta mäki kaipaan naista elämääni. Vittu nyt riitti nää idiootit. Onneksi pääsen terapiaan

Helppo ratkaisu: lopeta allu tää palstalla ruikuttaminen. Loppuu muiden v-ttuilu saman tien.

• Anonyymi

Emmä varmaa sit koskaa muutu. Kyllä mä ennen pääsin treffeille. Naiset ei vain enää lähe. Vaikka pyydän treffeille ja kehun kauniiksi mikää ei auta.

• Anonyymi

Olit ennen koulussakin mutta et ole enää. Niin se maailma muuttuu ja siihen on vaan sopeuduttava. Lopeta jankutus.

• Anonyymi

Kyllä se pistää ärsyttään ku ei mitää läheisyyttä saa ja on aina yksin. Kehutaa kyl et oo ruma mut silti ei sas läheisyyttä seksiä nyt juuri koskaa. se turhauttaa ja tulee hulluksi..

• Anonyymi

"Et ole ruma" ei ole mikään kehu. Tuolla sun säälittävällä ruikuttamisella ei ole mikään ihme ettet saa - etkä tule koskaan saamaankaan - naisia.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei kiinnosta.

• Anonyymi

allupelle, montako kertaa oot luvannu lopettaa naisten yrittämisen, vieläkin jaksat silti valittaa, mee nukkumaan äitin luo, kukaan nainen ei sua huoli.

• Anonyymi

Jos ei huoli niin ei huoli painu vaa vittuun..

• Anonyymi

Jos ei huoli niin ei huoli painu vaa vittuun..

• Anonyymi

Mä valitan koko loppuelämän. Pakko täs ettiä. Ei ne naiset kotiin kävele.

• Anonyymi

Mähän oon täysin pimahtanu heikkolahjainen hullu joka ei pärjää työelämäs ja on yksin. Saa potkuja töistä joka ei saa koskaa naista.

• Anonyymi

Helvetti mitä paskaa tää elämä on. Mä en saa sit naista ihan helvetin sama.

• Anonyymi

Paska elämä tulee kun ei pärjää töissä on aivan vitun yksin. Eikä saa naista. Ei täs elämäs oo järkee kuolla vaa pois.

T. Allu

• Anonyymi

Kaikki me kuollaan. Oma valinta miten tän elämä-osuuden käyttää. Sä oot selkeesti päättäny heittää elonpäiväsi täysin hukkaan. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki me kuollaan. Oma valinta miten tän elämä-osuuden käyttää. Sä oot selkeesti päättäny heittää elonpäiväsi täysin hukkaan. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Jep oon ku ei saa naista ja mitään.

• Kyllä ainakin yhtä naista kiinnosti tänään sujauttaa puhelinnumero käteen. Tiputin kassalla plussakorttini lattialle ja takanani oleva nainen näppärästi kiirehti nostamaan sen minulle.

Huomasin kortin kyljessä taitellun lapun ja ojensin lappua takaisin. Ei kun se on sulle ja hymyili.

Uskomatonta, ei ole ennen tapahtunut tätäkään.

• Anonyymi

Mulla alkaa onneksi psykoterapia kohta

• Anonyymi

Kyl mä vielä naisen saan koska en ole ruma.

• Anonyymi

Jos ei pyydä naisia kahville niin ei voi sanoa ettei niitä kiinnosta. pakkeja tulee mutta pitää jatkaa yrittämistä ja naiset tykkää erilaisista miehistä. Minäkin löysin naisen enkä ole komea. Siitä vaan etsimään joku nainen, yritä kehittää puhetaitoja äläkä ole negatiivinen.

• Allu anna sulle vinkin, ei se nainen sun elämässäs susta onnellista tee, teet niitä juttuja mistä tykkäät ja kyllä se nainen tulee sitten jossain vaiheessa sun elämääs. Sellanen joka ei ulkonäöllisesti sun kriteereihin riitä, niin sillä voi olla luonne ihan täyttä kultaa, joka jo riittäis siihen, että teistä vois tulla pari. Pelkän ulkokuoren alla voi olla vaikka mitä. Ota selvää, äläkä hermoo, naista kohdellaan kunniottavasti jos meet sen kans juttuihin.

• Anonyymi

Joo ei niitä oikee näytä kiinnostavan, paskan vertaa, täytyy mennä töihin ja jotain muuta keksiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe