Mennäänkö lakkoon

Anonyymi

Prismatkin menee kiinni lakkoon koska kaikki muutkin lakkoilee niin mennään kaikki lakkoon. Suomi on lakkointoilijoiden maa. Kaikki haluaa lisää rahaa, kohta ketään ei uskalla palkata koska se vaatii lisää palkkaa heti. Aletaan palstalakkoon, syömälakkoon, ilmastolakkoon, kuljetuslakkoon, postilakkoon, kiinalakkoon, työlakkoon, työttömyyslakkoon. Keksiikö joku vielä mistä lakkoilla.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

seksilakkoon

• Anonyymi

Jos kaikki vaan nostaa hintoja, mutta kukaan ei nosta palkkoja, niin ei siinä ole varaa elämiseen. Pakko mennä lakkoon. Ja kukas ne korotetut hinnat maksaa. Alemmissa palkkaluokissa on maksuvoimaa enemmän kuin pienessä eliitissä, joilla on kyllä rahaa maksaa, mutta ne osaa keinotella itselleen paremmat hinnat eduilla ja suhteilla. Istuvat rahavuoren päällä ja keplottelevat varansa muihin maihin - talous taantuu. Pitäisi nähdä vähän pidemmälle kokonaisuus.

• Anonyymi

Palkanmaksajien puutehan Suomea todellakin riivaa, tekemäntö työtähän olisi vaikka kuinka, mutta kun ei ole niitä palkanmaksajia.

• Niin ökyporvari sahaa omaa oksaansa, koska ei tajua sitä, että se duunari on myös kuluttaja. Mitä enemmän kansainvälinen kauppa tyrehtyy, sitä enemmän paikallisella ostovoimalla on merkitystä.

Aikoinaan Singaporessa tai jossain siellä päin taantuma kurkki nurkan takana. Hallitus teki ratkaisun ja maksoi kaikkien sähköt vuodeksi eteenpäin. Ostovoima parani ja taantuma oli selätetty.

Täällä kotopohjolassa mennään vain kannikka edellä puuhun ja syyllistetään duunaria ja varsinkin työttömiä. Kohta varmaan sinkkuuskin on verolle pantava koska lapsia syntyy ennätysvähän.

Itse työkyvyttömyyseläkeläisenä olen sitäkin saanut kuulla, että olen hyödytön ja minut pitäisi eliminoida. Valitettavasti en ennakkoluuloista huolimatta saa eläkettäni verorahoista. Päinvastoin maksan veroja.

• Pystytkö ymmärtää että perussuomalaisista lähti oikeasti ne nuolijat kun loikkas ettei tekivät uusi sininen politiikkaa ettei hallitus kaadu kun Perussuomalaiset oli kaatamassa hallituksen.

• Peruskoulu tarvitsee erittäin paljon tukea
        Päiväkoti on toisarvoinen koska siellä on automaattisesti enemmän aikuisia ja aikuiset pystyy kotona tukemaan paremmin ja halvemmalla.
        https://yle.fi/uutiset/3-11182442

Tuo äiti ei ole vielä tietoinen kunnolla kuinka itsetunto hajoaa lapsella peruskoulussa ja vaukeutuu vain kolmannen luokan jälkeen.

• valtakunta kirjoitti:

Peruskoulu tarvitsee erittäin paljon tukea
        Päiväkoti on toisarvoinen koska siellä on automaattisesti enemmän aikuisia ja aikuiset pystyy kotona tukemaan paremmin ja halvemmalla.
        https://yle.fi/uutiset/3-11182442

Tuo äiti ei ole vielä tietoinen kunnolla kuinka itsetunto hajoaa lapsella peruskoulussa ja vaukeutuu vain kolmannen luokan jälkeen.

Kuinka vastauksesi liittyy kommentiini?

• TimoSimilä kirjoitti:

Kuinka vastauksesi liittyy kommentiini?

Ei mitenkään, Pistin kun keskustelimme perussuomalaisista toisessa keskustelussa.

• Anonyymi

Olen jo lakossa. Töissä ei tienaa paremmin kun työttömänä saa rahaa. kuluja tulee sitten vielä kun pitää kulkea töihin. Kumma kun ei yli 8 euroa tuntipalkalla saa töitä nykyään. Tienasin sen verran jo yli 17 vuotta sitten. No pimeetä hommaa riittää aina ja niistä saa 14 euroa tunti.

• Anonyymi

Runkkulakko ja viinalakko parempi.

• Anonyymi

Runkkulakko ja viinalakko parempi.

• maatalous ei lakkoile, MTK ei voi kun kiukutella ja valehdella että tuottajahinnat nousee. Ja kauppa nauraa partaansa ja laskee tukkuhintoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe