Vaarannatko terveytesi ja ilmaston?
https://www.iltalehti.fi/syopa/a/febc69c5-1df8-4d13-ac58-78b1928fc339
Syötkö punaista lihaa?
19
<50
Vastaukset
Toisin kuin valtamedia väittää en usko lihasta kieltäytymisen olevan mikään ilmastoteko. On silti tullut viimeaikoina vältettyä lihansyöntiä korkean kolesteroliarvoni takia.
Olen huomannut terveyden ja ajatuksen juoksun kannalta edulliseksi vaihtaa liha kalaan. Lähimuisti on pikkuisen tarkentunut kalalinjalla ollessa.- Anonyymi
En enää pariin vuoteen.
Eläimestä saatu proteiini on tuotettu ympäristöystävällisemmin kuin kasvisproteiini. Joten syön lihaa edelleen...
- Anonyymi
kuinni ympäristöystävällisemmin?
Anonyymi kirjoitti:
kuinni ympäristöystävällisemmin?
Se kasvaa ihan itsestään siinä. Syö ruohoa, joka kasvaa luonnollisesti vähän vaikka missä, sitoen hiiltäkin...
Jotkut huolissaan kun lehmät js siat pieree, mutta kukas on huolissaan lemmikkirläinten js hevosten hiilijalanjäljistä? Ei ole kuullut juuri niistä juttua... hankkiuduttais niistä ensin eroon, niin sitten voin miettiä kasvisruokaa pelkästään.
- Anonyymi
En syö minkäänväristä lihaa, en lihatuotteita enkä aläinperäisiä ainesosia sisältäviä tuotteita. Kosmetiikka jonka testaukseen on käytetty eläimiä, jää hyllyyn.
Ja näin olen elänyt vuosia ja aion elää elämäni loppuun. - Anonyymi
Liha on miehen ruokaa. Puput ja homot syövät rehuja. En ole pupuisti.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=uT4lWIqlU1A
Kananmunakin on lihaa kun se on .... voi jee mutta oikeasti piti olla melkein koko yö valvomassa tyttöjen höpötysten kanssa, no sinänsä hassuja juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=uT4lWIqlU1A
Kananmunakin on lihaa kun se on .... voi jee mutta oikeasti piti olla melkein koko yö valvomassa tyttöjen höpötysten kanssa, no sinänsä hassuja juttuja.... noniin tietää sitten ajatuksien juoksut kuin sitten aika hyvinkin... noh tuokin joku musiikki... jos on koko yönkin melkein jutellut tyttöjen eli nuorten naisten ajatuksia....
kuka helkkari nyt ikuisesti haluaa elää? Vasemmistofemmarilepakot ehkä?
Tietysti syön. Tämän kokoinen kaappi ei iduilla hengissä selviä.
- Anonyymi
Mitäs tähän sanotte; lastenlääkäri ja neuvolan terveyssisar neuvoivat raskaana olevaa naista; pysyttelemään aidossa lihassa, eikä käyttämään näitä feikkilihoja perheen ruuan laitossa. Ihan oman sekä leikki-ikäisen että syntymättömän lapsen terveyden kannalta!
Miksi? Siihen kyseinen rva. ei osannut vastata. Hän oli mennyt niin hämilleen, ettei ollut osannut sillä hetkellä tiedustella edes asiaa!
Joka puolella kun näitä kaura--- ym. -nyhtö muita feikkilihoja suositellaan käytettäväksi. Mainosten mukaan terveellisiämpiäkin kuin aito liha, ja maailma pelastuu... (metaanikaasultako, kyseenalaista!)
trollikka- Anonyymi
Ei ne ole feikkilihoja... ei ne esitä edes lihaa. Ne ovat kasviperäisen proteiinin lähteitä.
- Anonyymi
olen ihminen ja tarvin sianlihaa on se hyvää
- Anonyymi
Pari kertaa vuodessa tulee ostettua jauhelihaa, sen verran mautonta se nykyään että mieluummin sitten ostan vaikka broikkua.
- Anonyymi
Syötkö sinisiä kasviksia?
- Anonyymi
...niin, kasviksista saa sinisiä laittamalla niihin elintarvikeväriä. Popcorneistakin saa vihreitä värittämällä ne itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...niin, kasviksista saa sinisiä laittamalla niihin elintarvikeväriä. Popcorneistakin saa vihreitä värittämällä ne itse.
Melkein ajatukseni meinasi livahtaa ohi: jos syö sinisiä kasviksia, silloin syö varmaankin jotain kukkia kuten juurikin tämä "Rose The Hat" doctor sleep elokuvassakin.
Syö sitä mikä näyttää herkulliselle, kukkiakin, orkideoita ja kaikkia herkullisen värisiä kasviksia.
- Anonyymi
Nam syönhän määä... 😜👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197