Haluaisin lähteä sun kanssa hotelliin kesken työpäivän. ;) Voitais tutustua vielä paremmin. Sulla on perhe ja samoin mulla, eikä niitä tarvitse jättää. Siinä ois ihan liikaa säätöä.
Missä voitais tavata?
24
711
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista..
- Anonyymi
Jumankauta, nyt joku aikoo lintsata töistä. Oikeesti tommonen touhu on mahdollista vain yrittäjillä. Kunnon työtä tekevät ihmiset ei pysty tolleen lintsaan töistä.
- Anonyymi
No onneksi tämä olisi meille ihan mahdollista, vaikka tehdään "kunnon työtä", eikä olla yrittäjiä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi tämä olisi meille ihan mahdollista, vaikka tehdään "kunnon työtä", eikä olla yrittäjiä. ;)
Kummalakaan ei sormusta niin miksei. Perhe molemmilla on sulla mahdollinen poikaystävä ja mulla vaan sukulaiset.
- Anonyymi
Niin minäkin kanssasi E
- Anonyymi
Hänen kanssaan olis kiva.. tutustua
- Anonyymi
Anna joku muu tunniste tästä E:stä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna joku muu tunniste tästä E:stä?
On ihanan oloinen nainen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi mies on myös ihana😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis, nuorekas, upea kroppa ja kun laittaa hiukset nutturalle, mä olen myyty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no mä oon vaan tavis ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no mä oon vaan tavis ..
Kauneus on katsojan silmässä 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää.
Viimeksi, kun näin sut uimisen ja saunan jälkeen ihan Natura-alueeseen ja freesinä ja hiukset kiinni, uijui 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi, kun näin sut uimisen ja saunan jälkeen ihan Natura-alueeseen ja freesinä ja hiukset kiinni, uijui 🤗
naturaalina, ei Natura-alueeseen 🤣
- Anonyymi
Tässä kuussa ei ehdi, ehkä sen jälkeen.
- Anonyymi
Eikö tämä Suomi24 olekin hyvä paikka tapailuun ?!
- Anonyymi
M naisen kanssa kun vois käydä vaikka hotellissa kesken työpäivän ;) Olisi ihanaa ja luultavasti kasvot hehkuisivat loppupäivän ;)
- Anonyymi
M naisen veisin piiloon ihan mielellään. Muiden näkymättömiin. Uuh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M naisen veisin piiloon ihan mielellään. Muiden näkymättömiin. Uuh!
On kyllä seksikäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä seksikäs.
Lupaatte vaan ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaatte vaan ...
Mistäs tiedät, että useampi? Mitäs peliä täällä nyt on? :)
- Anonyymi
Mitenköhän saisin aikaan yhteisen työ tai koulutus matkan hänen kanssaan jonnekkin? Olisi hotelli valmiina ja siitä melko helposti voisi sitten yhteisen ajan vieton lomassa päätyä samaan huoneeseen ;)
- Anonyymi
Kun nyt taas ollaan saman työnantajan palveluksessa, eikös ole helppoa järkkäillä sopivasti samalle kurssille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144370
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262560Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062235Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341869- 1841646
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291572Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111303Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1371198