Mielipidekysymys

Mistä musiikista pidätte?

Itselläni on yksi suosikki: Atte Panokoski Eroottinen luontopolku Kiteellä. c",)

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      youtube-linkki vaaditaan!

      • Tuttu biisi. Olen kuullut aiemmin, mutta valitettavasti en osaa espanjaa, joten laulun sanat jää ymmärtämättä.

        Seuraavassakin on espanjaa, mutta vain vähän ja olen laittanut mukaan lyriikan sanoineen.

        https://www.youtube.com/watch?v=VKKkQwa0TLs



      • viriviri kirjoitti:

        Englantia osaat.


        https://youtu.be/eeExY2cSnD8

        Joo, englantia osaan. Oliko se sama laulu englanniksi laulettuna?

        Suullisesta englannista minulla on "good" yliopistossa, joten en ole täysin vailla kielitaito. Täytyy tunnustaa, että monia lauluja en ymmärrä englanniksikaan ellen näe sanoja. Yleensä sanojen nähtyä ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää.

        Mitäs sinne kuuluu? Itse sain tänään mahan ilmeisesti kipeäksi kaverin tarjoamasta ilmaisesta juustohampurilaisesta, sillä minulla maitolaktoosi-intoleranssi.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Joo, englantia osaan. Oliko se sama laulu englanniksi laulettuna?

        Suullisesta englannista minulla on "good" yliopistossa, joten en ole täysin vailla kielitaito. Täytyy tunnustaa, että monia lauluja en ymmärrä englanniksikaan ellen näe sanoja. Yleensä sanojen nähtyä ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää.

        Mitäs sinne kuuluu? Itse sain tänään mahan ilmeisesti kipeäksi kaverin tarjoamasta ilmaisesta juustohampurilaisesta, sillä minulla maitolaktoosi-intoleranssi.

        Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee.


      • viriviri kirjoitti:

        Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee.

        viriviri: "Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee."

        Otan osaa autovaikeuksiin. Onneksi itselläni ei ole autoa, jonka vikoja joutuis harmittelemaan. Viikonloppuna taas lämpenee reilusti, joten kylmävikoja ei pitäisi enää esiintyä?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        viriviri: "Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee."

        Otan osaa autovaikeuksiin. Onneksi itselläni ei ole autoa, jonka vikoja joutuis harmittelemaan. Viikonloppuna taas lämpenee reilusti, joten kylmävikoja ei pitäisi enää esiintyä?

        Kosteutta kertyy ja jäätyy. Kevättä kohti menossa, alkaa lukotkin toimia.


    • Anonyymi

      Diandra pahapoika: https://www.youtube.com/watch?v=gVVytJSwxAo
      Tai Joan Jett- hevimusiikit, tyttöjen ehdotelmia itselleni kyllä tuollaiset.

      Mutta todellakin on aika hauska uusi harrastukseni, kun katson taivaalle tähtiä ja kaikkia kiiltäviä esineitä taivaalla: URSA:n kartasta aluksi katson että mitähän kohteita olisi nyt katseltavissa, maksimegalonin kolmirintaisia ilotyttöjä en ole vielä nähnyt enkä saturnuksen sinisiä militaristisia ihmisiä. Orionin vihreistä ihmiskauppiaista nyt puhumattakaan.

      • Anonyymi

        OMNI Metal.... nämä venäläisten jutut ovat nyt tällä hetkellä kiinnostavia kuunnella.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mick ei ollu ajanu kainalokarvojaan!


    • Anonyymi

      Onkohan oikeastikin tuollaisia luontopolkuja?

      • Anonyymi

        Olis varmaan aikamoinen turistihoukutin. Ettei jopa suosion innoittamana rakennettaisi ihan puuhamaa aiheen ympärille.


    • Menee niin fiiliksen mukaan, ei voi määrittää yksinkertaisesti.
      Esim. nurmikon leikkuun yhteydessä sopii Rammstein todella hyvin, kyllä saa korret kyytiä.
      Toisaalta laiskaan perjantai-iltaan tippuu hyvin vaikka JVG tai Die Antwoord.
      Launtaina saattaa hermoja kutittaa klassinen tai jos on läävän siivousta menossa voisi hommiin lisätä hupia vaikka Eläkeläisillä. Tai jos imuri alkaa taas temppuilemaan, niin sitten Panteraa tuutteihin.
      Jotain joo, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        P.S. Disse: siellä on myös maininta tennissukista tyylitajuun liittyen! ;) ;D


    • Anonyymi

      Nyt olen kuunnellut guns and rosesin juttuja näitä illusion 1 ja 2 levyjä, näissä on joitain hyviä.

    • En tajua mitä toi sun hymiö meinaa..

      • Ai soon pottunokkaprofiili.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe