Kuinka moni on joutunut kuoppaamaan itselleen hyvin

Anonyymi

Läheisen ihmisen? Eräällä mun läheisellä todettiin parantumaton syöpä ja elinaikaa korkeintaan muutama kuukausi. Sellainen tehtävä on tässä mulla hyvin todennäköisesti piakkoin edessä. Ne jotka ei ole tuota joutuneet kokemaan tai itse sairastuneet vakavasti ovat hyvin onnekkaita eikä tiedä oikeaista vastoinkäymisistä mitään. Ei mulla muuta.

KilttiMies89

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo mä tästä otankin mun ysimillisen ja lähden ammuskeleen porukkaa hengiltä kun en pysy enää järjissäni.

KilttiMies89

• Anonyymi

Eli et ole mikään kiltti....

• Läheisiä on muutama kuopattu. Toivottavasti ei ihan heti tarvitse kuopata ketään. Perhepiirissä on tuore syöpädiagnoosi, jota hoidetaan ja ennuste on hyvä.

• Anonyymi

Ensin isän ja parikymmentä vuotta myöhemmin äidin.

• Mulla on ollut syöpää lähellä. Eräs mies eli 3 kuukauttaan yli 10 vuotta. Yhden kaverin 12 vuotias tyttö taas vähän yli vuoden diagnoosin jälkeen, kuoli hiljattain.

Paska homma... mutta elämä ei ole aina reilu... jotkut tuhlaa elämäänsä marisemiseenkin... maristaan siitä ja tästä...

• Anonyymi

Paraneeko agressiivinen syöpä ruokasoodalla tai kuusen havupuu-uutejuomalla? Kyse on siis agresiivisesta ilmeisesti pahasti levinneestä syövästä jota ei voida leikata eikä myöskään sädehoito tule kyseeseen.

• Valitettavasti ei taida parantua, mutta jos noista saa henkistä helpotusta niin ei kait niistä haittaakaan ole, kunhan ne eivät tule jostain lähteestä joka perii niistä kalliin hinnan myymällä turhaa toivoa.

• Anonyymi

Kaksi veljeä ja isän, sekä yhden ystävän olen joutunut kuoppaamaan.

• Anonyymi

Rakas isä ja rakas isoveli. Kumpaakaan tosin ei kuopattu vaan tuhkattiin.
      Minulla oli maailman paras isä jolta sain miehenmallin elämääni. Tiedän minkälaisen miehen haluan. Veli oli erittäin rakas ja läheinen, hyvä isä kahdelle tytölleen ja aviomies vaimolleen. Parhaat lähtee aina ensin :(

• Tiedän jonkin verran mitä käyt läpi, oma tätini menehtyi 2011 keuhkosyöpään ja olin viimeiset puoli vuotta hänen muodollinen saattohenkilönsä kun asuin sairaalaa lähinnä meidän suvusta. Muu suku koki muutenkin vaikeaksi riutuvan tädin kohtaamisen sairaalavuoteella ja ymmärrän sen hyvin, kukin antaa kykyjensä mukaan.

Tiesi tulee olemaan todella raskas, mutta myös syvästi opettavainen ja yhden luvun sulkeuduttua tulet kokemaan todella uskomattomia tuntemuksia tämän läpikäytyäsi. Tulet olemaan todella paljon vahvempi ja luultavasti myös hyväksyvämpi muuta maailmaa kohtaan, mutta surua ja tuskaa se vaatii, valitettavasti.

Toivottavasti saat tukea läheisiltäsi!

• Omat vanhempani, äitini kuoli -1987 ja isäni 2015.
      Vanhempani kuolivat kumpikin syöpään.
      Mummon ja vaarin.
      Isän kaksi veljeä, isän veljen poika, joka kuoli syöpään.
      Yhden enoni kolme vuotta sitten.
      Arkkua olen ollut kantamassa useamman kerran.
      Omien vanhempien menetys oli elämän raskain ja koettelevin hetki ja hautajaispäivä raskain päivä, ei fyysisesti, mutta henkisesti.

• Herttinen.
        Onko yhtään tutkittu suku altiutta?

• valtakunta kirjoitti:

Herttinen.
        Onko yhtään tutkittu suku altiutta?

Jaa, niinhän ne kovasti painottaa, ettei syöpä periydy.
        Meikäläisellä on jos jonkinlaista pattia ihon alla ja veri on tullut luomesta, mutta lääkäri vaan toteaa, että rasvapatteja sulla on ja veren tulo luomesta ei ole enää nykyään vaarallista.
        Ei niitä sen tarkemmin ole tutkittu. Sanotaan vaan, että tule uudelleen, jos tapahtuu muutoksia.
        Lääkärille, kun mainitsi, että vanhemmat kuoli syöpään, niin totesi vaan, ettei syövät periydy.
        No ei periydy sitten sydän sairaudetkaan, jos ei syöpäkään.
        Verisuonten tukkeutumiseen vaikuttaa elintavat eli mitä syö ja liikkuuko.
        Syöpä taas voi tulla vaikka olisi terveellisetkin elintavat.
        Jos lääkärille sanoo, että on väsynyt ja höntti olo suurimman osan päivästä, niin lääkäri toteaa, että kannattaa nukkua enemmän, niin sillä se väsymys lähtee.
        Lääkäriin ilmeisesti täytyy mennä vasta sitten, kun on niin huonossa hapessa, ettei enää voida tehdä mitään ja siitä lääkäri innostuu ja toteaa, että miksi ettei tullut ajoissa tutkimuksiin, mutta mitä se auttaa, jos lääkäri ei ota tosissaan.

• RumaMies kirjoitti:

Jaa, niinhän ne kovasti painottaa, ettei syöpä periydy.
        Meikäläisellä on jos jonkinlaista pattia ihon alla ja veri on tullut luomesta, mutta lääkäri vaan toteaa, että rasvapatteja sulla on ja veren tulo luomesta ei ole enää nykyään vaarallista.
        Ei niitä sen tarkemmin ole tutkittu. Sanotaan vaan, että tule uudelleen, jos tapahtuu muutoksia.
        Lääkärille, kun mainitsi, että vanhemmat kuoli syöpään, niin totesi vaan, ettei syövät periydy.
        No ei periydy sitten sydän sairaudetkaan, jos ei syöpäkään.
        Verisuonten tukkeutumiseen vaikuttaa elintavat eli mitä syö ja liikkuuko.
        Syöpä taas voi tulla vaikka olisi terveellisetkin elintavat.
        Jos lääkärille sanoo, että on väsynyt ja höntti olo suurimman osan päivästä, niin lääkäri toteaa, että kannattaa nukkua enemmän, niin sillä se väsymys lähtee.
        Lääkäriin ilmeisesti täytyy mennä vasta sitten, kun on niin huonossa hapessa, ettei enää voida tehdä mitään ja siitä lääkäri innostuu ja toteaa, että miksi ettei tullut ajoissa tutkimuksiin, mutta mitä se auttaa, jos lääkäri ei ota tosissaan.

Kyllä osa syövistä periytyy.
        https://www.kaikkisyovasta.fi/tietoa-syovasta/syovan-perinnollisyys/

Tuon perusteella osaat varmaa sanoa onko periytyvä.

• Anonyymi

Syöpä ei periydy, mutta alttius syöpään voi periytyä. Jos lähisuvussa on paljon syöpätapauksia, kannattaa tietysti olla tarkkana. Ajoissa todettu syöpä voidaan usein parantaa.

• Anonyymi

Mun äidin kolme serkkua jotka on sisaruksia keskenään niin kaikki kuollu syöpään alle 60-vuotiaina. Myös mummulla ollu 2 syöpää, sen sisaruksilla myös ja nyt äidin veljellä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Myös kummitäti menehtyi syöpään, ei tosin ole mulle verisukua.

KilttiMies89

• Anonyymi

Agressiivinen levinnyt haimasyöpä on pahin syöpä minkä voi saada. :(

KilttiMies89

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6078
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2847
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1405
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1246
    Aihe