Täällä palstalla puhutaan paljon kauniista silmistä. Aloin miettimään asiaa siltä kannalta, että keillä julkisuudesta tutuilla henkilöillä on todellakin kauniit silmät. Suomalaisista julkkiksista ensimmäisenä tuli mieleen Iina Kuustonen, vau miten upean kauniit silmät Iinalla onkaan! Ulkomaalaisista julkkiksista ensimmäisenä minulle tulee mieleen pluskoon malli Ashley Grahamin silmät (pieni karsastuskaan ei haittaa). Muut saattavat ihastella Ashleyn muita ominaisuuksia, mutta minä ihastelen aina hänen kuniita silmiään. Keillä muilla on erityisen kauniit silmät mielestänne?
Kauniit silmät
31
51
Vastaukset
Ei taida julkkis olla, mut..
https://i.insider.com/55c906efdd0895b0558b45bc?width=1100&format=jpeg&auto=webp- Anonyymi
Saattahan tuo olla kuuluisakin mirri!
- Anonyymi
Onks sulla oikeesti söpö nenä?
Näissä on vetovoimaa, salaperäisyyttä ja älyllistä karismaa. Ilman minkäänlaista suosikkijärjestelmää, nämä ovat vaatimattomasti ja ehdottomasti parhaat. [@-@]
https://images.app.goo.gl/9XV1Eo6Gn3uyXTwNAWwuwuw kirjoitti:
No oli kyllä aikas hotit..
Eiks vaan olekin?! Tämä missikisa oli tallä taputeltu. :)
- Anonyymi
Silmät kuin kuu. superkuu.
Kun omiin harrasteihin kuuluu tuollaistenkin katselu, taas on hyvä tuijottelun kohde jos ei ole pilviä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c53df323-8e28-494b-97b2-4e9be11d0768
Kuun pienet kraaterit ovat muutenkin aika hauskoja katsella niiden muotoja huviksi ja että näkyykö kuunatseja, niitä ei kyllä näe kun asuvat siellä kuun pimeällä puolella.- Anonyymi
Mitäs jos silmät olisivat kuin kuun pienet kraaterit sitten.
Muksuillani on kauniit silmät. Vanhimmalla tähtisilmät.
https://aijaa.com/oHND38Joo tosi kauniit silmät, jos sinun muksusi! Muistaakseni sinullakin oli kauniit silmät josssain muutetussa kuvassasi, jotka laitoit tänne aikaisemmin nickisi kuvaksi.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Joo tosi kauniit silmät, jos sinun muksusi! Muistaakseni sinullakin oli kauniit silmät josssain muutetussa kuvassasi, jotka laitoit tänne aikaisemmin nickisi kuvaksi.
Mun vanhempi tytär. Hän on keijumainen tyttö. :)
Joo tosi kauniit silmät, jos sinun muksusi! Muistaakseni sinullakin oli kauniit silmät josssain muutetussa kuvassasi, jotka laitoit tänne aikaisemmin nickisi kuvaksi.
Jäävi sanomaan omista silmitä. Nykyään en luonnehtisi kauniiksi. Ulkonäkö on muuttunut aika radikaalisti muutaman vuoden aikana.
viriviri kirjoitti:
Mun vanhempi tytär. Hän on keijumainen tyttö. :)
Minullakin on murkkuna kauniit silmät. Jossain 8. luokalla luokkatoveri sanoi, että "minä inhoan sinua; sinussa ei ole mitään kaunista; sinulla paholaismaiset korvat". Siihen hänen kaverinsa myönsi asian pitävän paikkansa, mutta sitten yllättäin lisäsi, että "on sillä kauniit silmät ja ne onkin tosi kauniit". No, kauneus on katsojan silmissä?
Minullakin on murkkuna kauniit silmät. Jossain 8. luokalla luokkatoveri sanoi, että "minä inhoan sinua; sinussa ei ole mitään kaunista; sinulla paholaismaiset korvat". Siihen hänen kaverinsa myönsi asian pitävän paikkansa, mutta sitten yllättäin lisäsi, että "on sillä kauniit silmät ja ne onkin tosi kauniit". No, kauneus on katsojan silmissä?
Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi
Voisilmät kuin aamiaisella kaurapuurossa mausteena.
Tähtisilmä, kuusilmä, voisilmä...- Anonyymi
Kissansilmä: jos menet silmälääkärille ja haluat vaihtaa silmän, tulee eri näköinen lasisilmä, tulee lasinen kissansilmä sen vioittuneen silmän tilalle.
Alligaattorin silmä. - Anonyymi
Kissansilmä: jos menet silmälääkärille ja haluat vaihtaa silmän, tulee eri näköinen lasisilmä, tulee lasinen kissansilmä sen vioittuneen silmän tilalle.
Alligaattorin silmä.afrd
Yleensä sellaisen ihmisen silmät, jota arvostaa ja kunnioittaa, näyttää kauniille. Erityisen kauniit ne on silloin, jos ne katsoo myös minua arvostavasti ja kunnioittavasti. Filmitähtien ja julkkisten silmiä usein ihailee siksi, että niiden silmistä tulee joku sellainen ihminen tai tilanne mieleen. Esim. Jeremy Ironsin silmistä aloin tykätä n. 16-17 v, koska hän muistutti silmistään henkilöä, jota arvostin. Vaikka irl-ihastukset tulee ja menee, julkkiksista silti on tykätä helppo tykätä ikuisuuksiin:)
- Anonyymi
Hiipi mieleen vanha kosla katsastusajalla. No, ei siitä tämän enempää.
https://m.youtube.com/watch?v=bNkc50QcxOs- Anonyymi
Kissansilmä, jos menee ulkomaille ja ottaa kodittomia kissoja ja näkö heikkenee niin lääkäri voisi asentaa sitten niistä kissoista silmiä itselle, kissansilmä.
Tämä juttu että jos laittaa sellaisen ihmiselle kuten jossain V-vierailijat sarjassa, olisi hassun näköinen jos toinen silmä olisi kissansilmä.
Eräässä pöydässä nauratin tuolla jutulla jotta ihmiset melkein purskahtivat nauruun jos kun silmäleikkauksen jälkeen katsoisi peiliin j toinen silmä olisi kissansilmä.
Autoissa kissansilmät ovat takana pakollisia, heijastimiksi myös sellaisia kutsutaan.
- Anonyymi
Minun silmiäni on kehuttu kauniiksi. Lapsena sain siitä kuulla ja vielä aikuisenakin. Niin miehet kuin naisetkin, itse olen nainen.
Veljelläni on erittäin kauniit silmät ja niitä vasta kehuttiinkin kun olimme lapsia! Nythän ei kerro vieläkö kehutaan. Muistan erityisesti kerran kun menimme bussiin ja kaksi naista kiinnitti huomion veljeeni: "katso tuon lapsen silmiä" sanoi toinen ja sitten ne ihastelivat ja ihmettelivät :D
Tuttavapiiriini kuuluu myös eräs mies jolla on kauniit silmät. On kyllä muutenkin varsin hyvän näköinen.- Anonyymi
Tuollaista kun sanot ruokapöydässä niin toisilta oli menossa jo nauraessaan kakut väärään kurkkuun. Kun tahallisesti vitsinä sanookin jotain tuollaista.
Mutta hyvän värisiä paitoja ja aika tyylikkäitä on jääkiekon valmentajilla jälleen, juontajilla jotain ihmeellisillä kuvioilla olevia paitoja yle2 ottelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista kun sanot ruokapöydässä niin toisilta oli menossa jo nauraessaan kakut väärään kurkkuun. Kun tahallisesti vitsinä sanookin jotain tuollaista.
Mutta hyvän värisiä paitoja ja aika tyylikkäitä on jääkiekon valmentajilla jälleen, juontajilla jotain ihmeellisillä kuvioilla olevia paitoja yle2 ottelu.Eläimiltä kuin kissoilta, koirilta ja karhuilta, leijoniltakin voi ottaa "varaosia" kuin silmiäkin niistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751