Jouduttiin lähtemään 2v lapseni kanssa siskolleni, koska mieheni on väkivaltainen ja määräilee. 2kertaa poliisit on hakenut hänet pois mutta aina hän vaan palaa minun asuntoon jossa hän on kirjoilla. (asunto on minun nimissä)
Molemmilla kerroilla kun olen soittanut poliisit hän on lyönnyt minua, hän sanoi että jos soitan viellä poliisille, niin hän tekee lapsellemme ja minulle jotain, tänään kävin hakemasa vaatteita minulle ja lapselleni. Siellä mieheni oli kavereittensa kanssa juomassa alkoholia eivätkä suostuneet lähtemään pois, vaan mieheni löi minua kun käskin heitä poistumaan ja hänen kaverinsa vaan nauroi.
Nyt en uskalla soittaa poliisille kun hän voi tehdä ihan mitä vain, mieheni on tuomittu 16v sitten törkeästä pahoinpitelystä ja taposta, josta sain tietää vasta viikko sitten.
Mitä teen jos soitan poliisille niin pelkään että hän todella satuttaa minua ja lastani, pakko se varmaan soittaa poliisille, vai auttaisko jos hakisin häätöä ja sen lisäksi viellä lähestymiskieltoa.
Mieheni on väkivaltainen
4
55
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kunnassasi tai naapurikunnassa turvakotia?
Mene sinne heti!
On niin että jos mies lyö yhden kerran niin hän tulee lyömään myös jatkossa! Ja vielä kovempaa!
Harhaluulo naisilta on että mies tekee "parannuksen"!!!
Sinun pitää päästä pois sen HIRVIÖN (sillä sitä hän on) luota lapsesi kanssa!
Älä usko näihin "anteeksipyyntörituaaleihin", tiedät sen itsekin että miehesi ei tule tekemään "parannusta" ja lopettamaan alkoholinkäyttöä!
Googlaile turvakoti/apua pahoinpidellyille naisille/ ja pakene sinne.
Siellä neuvovat edelleen mitä tehdä.
Ja jos mihesi on jo aikaisemmin tuomittu törkeästä pahoinpitelystä ja TAPOSTA, niin AUKAISE LOPULTAKIN SILMÄSI!
Miksi oikeastaan olet tälläisen ihmisen kanssa ja riskeeraat oman lapsesi elämän?
Jos jän TAPPAA sinut, niin miten käy viattoman lapsesi kanssa?
Herätys!
Pakene kiireellä ja JÄTÄ SE PETO!- Anonyymi
Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.
Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.
Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna.Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!
Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!
Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja.Hyvä että olet turvassa lapsesi kanssa siskosi luona!
Pyydä joku ulkopuolinen vaihtamaan se asuntosi lukko.
On vain niin, että ehkä vaanii sinua jonkin pusikon takana.
Pyydä poliisia laittamaan joku hälytin jalkaansa jos lähestyy.
Olisiko hyvä että möisit asuntosi ja muuttaisit muualle?
Ja et jättäisi osoitettasi minnekään.
Onhan se kauheeta että tarttee muuttaa, mutta parempi kuin että sinä ja lapsesi pääsette hengestänne!
Entä jos vuokraisit asuntosi oksikin aikaa?
Vaikka on tosi ollut kauhujuttuja vuokralaisista jotka ovat tärvelleet asunnon.
Mene jutteleen poliisin tai sosiaalihekilön kanssa, että miten teet.
Turvakodissa tietävät yös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758