Mieheni on väkivaltainen

Anonyymi

Jouduttiin lähtemään 2v lapseni kanssa siskolleni, koska mieheni on väkivaltainen ja määräilee. 2kertaa poliisit on hakenut hänet pois mutta aina hän vaan palaa minun asuntoon jossa hän on kirjoilla. (asunto on minun nimissä)

Molemmilla kerroilla kun olen soittanut poliisit hän on lyönnyt minua, hän sanoi että jos soitan viellä poliisille, niin hän tekee lapsellemme ja minulle jotain, tänään kävin hakemasa vaatteita minulle ja lapselleni. Siellä mieheni oli kavereittensa kanssa juomassa alkoholia eivätkä suostuneet lähtemään pois, vaan mieheni löi minua kun käskin heitä poistumaan ja hänen kaverinsa vaan nauroi.

Nyt en uskalla soittaa poliisille kun hän voi tehdä ihan mitä vain, mieheni on tuomittu 16v sitten törkeästä pahoinpitelystä ja taposta, josta sain tietää vasta viikko sitten.

Mitä teen jos soitan poliisille niin pelkään että hän todella satuttaa minua ja lastani, pakko se varmaan soittaa poliisille, vai auttaisko jos hakisin häätöä ja sen lisäksi viellä lähestymiskieltoa.

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kunnassasi tai naapurikunnassa turvakotia?

Mene sinne heti!
      On niin että jos mies lyö yhden kerran niin hän tulee lyömään myös jatkossa! Ja vielä kovempaa!

Harhaluulo naisilta on että mies tekee "parannuksen"!!!

Sinun pitää päästä pois sen HIRVIÖN (sillä sitä hän on) luota lapsesi kanssa!
      Älä usko näihin "anteeksipyyntörituaaleihin", tiedät sen itsekin että miehesi ei tule tekemään "parannusta" ja lopettamaan alkoholinkäyttöä!

Googlaile turvakoti/apua pahoinpidellyille naisille/ ja pakene sinne.
      Siellä neuvovat edelleen mitä tehdä.

Ja jos mihesi on jo aikaisemmin tuomittu törkeästä pahoinpitelystä ja TAPOSTA, niin AUKAISE LOPULTAKIN SILMÄSI!
      Miksi oikeastaan olet tälläisen ihmisen kanssa ja riskeeraat oman lapsesi elämän?
      Jos jän TAPPAA sinut, niin miten käy viattoman lapsesi kanssa?

Herätys!

Pakene kiireellä ja JÄTÄ SE PETO!

• Anonyymi

Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.

Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.

Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna.

Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!

Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!

Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja.

Hyvä että olet turvassa lapsesi kanssa siskosi luona!

Pyydä joku ulkopuolinen vaihtamaan se asuntosi lukko.
        On vain niin, että ehkä vaanii sinua jonkin pusikon takana.
        Pyydä poliisia laittamaan joku hälytin jalkaansa jos lähestyy.

Olisiko hyvä että möisit asuntosi ja muuttaisit muualle?
        Ja et jättäisi osoitettasi minnekään.

Onhan se kauheeta että tarttee muuttaa, mutta parempi kuin että sinä ja lapsesi pääsette hengestänne!
        Entä jos vuokraisit asuntosi oksikin aikaa?
        Vaikka on tosi ollut kauhujuttuja vuokralaisista jotka ovat tärvelleet asunnon.

Mene jutteleen poliisin tai sosiaalihekilön kanssa, että miten teet.
        Turvakodissa tietävät yös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3523
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2144
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1809
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1579
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      12
      1482
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1215
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      84
      1145
    Aihe