Mieheni on väkivaltainen

Anonyymi

Jouduttiin lähtemään 2v lapseni kanssa siskolleni, koska mieheni on väkivaltainen ja määräilee. 2kertaa poliisit on hakenut hänet pois mutta aina hän vaan palaa minun asuntoon jossa hän on kirjoilla. (asunto on minun nimissä)

Molemmilla kerroilla kun olen soittanut poliisit hän on lyönnyt minua, hän sanoi että jos soitan viellä poliisille, niin hän tekee lapsellemme ja minulle jotain, tänään kävin hakemasa vaatteita minulle ja lapselleni. Siellä mieheni oli kavereittensa kanssa juomassa alkoholia eivätkä suostuneet lähtemään pois, vaan mieheni löi minua kun käskin heitä poistumaan ja hänen kaverinsa vaan nauroi.

Nyt en uskalla soittaa poliisille kun hän voi tehdä ihan mitä vain, mieheni on tuomittu 16v sitten törkeästä pahoinpitelystä ja taposta, josta sain tietää vasta viikko sitten.

Mitä teen jos soitan poliisille niin pelkään että hän todella satuttaa minua ja lastani, pakko se varmaan soittaa poliisille, vai auttaisko jos hakisin häätöä ja sen lisäksi viellä lähestymiskieltoa.

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kunnassasi tai naapurikunnassa turvakotia?

Mene sinne heti!
      On niin että jos mies lyö yhden kerran niin hän tulee lyömään myös jatkossa! Ja vielä kovempaa!

Harhaluulo naisilta on että mies tekee "parannuksen"!!!

Sinun pitää päästä pois sen HIRVIÖN (sillä sitä hän on) luota lapsesi kanssa!
      Älä usko näihin "anteeksipyyntörituaaleihin", tiedät sen itsekin että miehesi ei tule tekemään "parannusta" ja lopettamaan alkoholinkäyttöä!

Googlaile turvakoti/apua pahoinpidellyille naisille/ ja pakene sinne.
      Siellä neuvovat edelleen mitä tehdä.

Ja jos mihesi on jo aikaisemmin tuomittu törkeästä pahoinpitelystä ja TAPOSTA, niin AUKAISE LOPULTAKIN SILMÄSI!
      Miksi oikeastaan olet tälläisen ihmisen kanssa ja riskeeraat oman lapsesi elämän?
      Jos jän TAPPAA sinut, niin miten käy viattoman lapsesi kanssa?

Herätys!

Pakene kiireellä ja JÄTÄ SE PETO!

• Anonyymi

Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.

Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.

Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna.

Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!

Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!

Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja.

Hyvä että olet turvassa lapsesi kanssa siskosi luona!

Pyydä joku ulkopuolinen vaihtamaan se asuntosi lukko.
        On vain niin, että ehkä vaanii sinua jonkin pusikon takana.
        Pyydä poliisia laittamaan joku hälytin jalkaansa jos lähestyy.

Olisiko hyvä että möisit asuntosi ja muuttaisit muualle?
        Ja et jättäisi osoitettasi minnekään.

Onhan se kauheeta että tarttee muuttaa, mutta parempi kuin että sinä ja lapsesi pääsette hengestänne!
        Entä jos vuokraisit asuntosi oksikin aikaa?
        Vaikka on tosi ollut kauhujuttuja vuokralaisista jotka ovat tärvelleet asunnon.

Mene jutteleen poliisin tai sosiaalihekilön kanssa, että miten teet.
        Turvakodissa tietävät yös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      220
      6861
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      318
      4797
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      147
      3639
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      68
      3415
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2886
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      267
      2733
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2376
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe