Mieheni on väkivaltainen

Anonyymi

Jouduttiin lähtemään 2v lapseni kanssa siskolleni, koska mieheni on väkivaltainen ja määräilee. 2kertaa poliisit on hakenut hänet pois mutta aina hän vaan palaa minun asuntoon jossa hän on kirjoilla. (asunto on minun nimissä)

Molemmilla kerroilla kun olen soittanut poliisit hän on lyönnyt minua, hän sanoi että jos soitan viellä poliisille, niin hän tekee lapsellemme ja minulle jotain, tänään kävin hakemasa vaatteita minulle ja lapselleni. Siellä mieheni oli kavereittensa kanssa juomassa alkoholia eivätkä suostuneet lähtemään pois, vaan mieheni löi minua kun käskin heitä poistumaan ja hänen kaverinsa vaan nauroi.

Nyt en uskalla soittaa poliisille kun hän voi tehdä ihan mitä vain, mieheni on tuomittu 16v sitten törkeästä pahoinpitelystä ja taposta, josta sain tietää vasta viikko sitten.

Mitä teen jos soitan poliisille niin pelkään että hän todella satuttaa minua ja lastani, pakko se varmaan soittaa poliisille, vai auttaisko jos hakisin häätöä ja sen lisäksi viellä lähestymiskieltoa.

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kunnassasi tai naapurikunnassa turvakotia?

Mene sinne heti!
      On niin että jos mies lyö yhden kerran niin hän tulee lyömään myös jatkossa! Ja vielä kovempaa!

Harhaluulo naisilta on että mies tekee "parannuksen"!!!

Sinun pitää päästä pois sen HIRVIÖN (sillä sitä hän on) luota lapsesi kanssa!
      Älä usko näihin "anteeksipyyntörituaaleihin", tiedät sen itsekin että miehesi ei tule tekemään "parannusta" ja lopettamaan alkoholinkäyttöä!

Googlaile turvakoti/apua pahoinpidellyille naisille/ ja pakene sinne.
      Siellä neuvovat edelleen mitä tehdä.

Ja jos mihesi on jo aikaisemmin tuomittu törkeästä pahoinpitelystä ja TAPOSTA, niin AUKAISE LOPULTAKIN SILMÄSI!
      Miksi oikeastaan olet tälläisen ihmisen kanssa ja riskeeraat oman lapsesi elämän?
      Jos jän TAPPAA sinut, niin miten käy viattoman lapsesi kanssa?

Herätys!

Pakene kiireellä ja JÄTÄ SE PETO!

• Anonyymi

Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.

Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eropaperit on jo vetämässä. Sekään ei ole auttanut mitään vaikka poliisit on hakenut hänet pois, seuraavana päivänä on taas palannut . Ja ilmeisesti hän on teettänyt avaimen kun pääsee aina vain takaisin sisälle vaikka olen ottanut avaimet pois.

Ei hän ole anteeksi koskaan pyytänyt, onneksi ollaan turvassa täällä siskoni luonna.

Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!

Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi! Ei avaimen poisottaminen auta. Vaihda lukitus!

Ja ehdottomasti hakeudu neuvontaan, esim. ota yhteyttä turvakotiin. Siellä on ammattilaisia, jotka ovat nähneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä on tehtävissä. Ja usko, mitä sinulle sanotaan, kun saat ammattillaisten apua ja neuvoja.

Hyvä että olet turvassa lapsesi kanssa siskosi luona!

Pyydä joku ulkopuolinen vaihtamaan se asuntosi lukko.
        On vain niin, että ehkä vaanii sinua jonkin pusikon takana.
        Pyydä poliisia laittamaan joku hälytin jalkaansa jos lähestyy.

Olisiko hyvä että möisit asuntosi ja muuttaisit muualle?
        Ja et jättäisi osoitettasi minnekään.

Onhan se kauheeta että tarttee muuttaa, mutta parempi kuin että sinä ja lapsesi pääsette hengestänne!
        Entä jos vuokraisit asuntosi oksikin aikaa?
        Vaikka on tosi ollut kauhujuttuja vuokralaisista jotka ovat tärvelleet asunnon.

Mene jutteleen poliisin tai sosiaalihekilön kanssa, että miten teet.
        Turvakodissa tietävät yös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4787
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      403
      1476
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      963
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      948
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe