Näin se on pääministerikin kunnianhimoisesti osallistunut ilmastokokoukseen ja ilmaston suojeluun.
Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niin kuin minä sanon?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/kotimaa/artikkeli-1.773252?fbclid=IwAR0f2upCSQtd0SUddj1GgCikpFUr0-7vV9ntI8VCqvHwmguFg9DOhPlo4gw
Ilmasto edellä mennään kunnianhimoisesti
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä ukkoa kannattaa kuunnella, ainakin päätöksentekijöiden. Asiaa: Petteri Taalas.
https://areena.yle.fi/1-4575937- Anonyymi
Peetteri kertoi eilen ettei olekaan mitään kiirettä ilmastonmuutoksessa. Ja elämä jatkuu kuten ennenkin. Jopa turpeen polton alasajo ei ole kriittisimpiä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peetteri kertoi eilen ettei olekaan mitään kiirettä ilmastonmuutoksessa. Ja elämä jatkuu kuten ennenkin. Jopa turpeen polton alasajo ei ole kriittisimpiä asioita.
Lyhyesti ilmaistuna viestinsä oli:
jos haittaamme meidän vähän saastuttavaa tuotantoa liikaa, siirtyy tuotanto enemmän saastuttavaan paikkaan ulkomailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyesti ilmaistuna viestinsä oli:
jos haittaamme meidän vähän saastuttavaa tuotantoa liikaa, siirtyy tuotanto enemmän saastuttavaan paikkaan ulkomailla.Avainsana on 'liikaa', eli järjen kanssa pitää Suomen osallistua ilmaston parannukseen yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avainsana on 'liikaa', eli järjen kanssa pitää Suomen osallistua ilmaston parannukseen yms.
Niin niin , mutta kun sitä järkeä ei ole .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin , mutta kun sitä järkeä ei ole .
Sullakin on, usko pois niin voi sitä olla muillakin.....
- Anonyymi
Hyvä hallitus, naiset rules.
- Anonyymi
MOT ohjelmassa professori Kari Heiskanen totesi aiheesta sähkö-autot/akut ,
että suomen päättäjillä ei ole jalat maassa , katsokaa itse . - Anonyymi
Päättäjät tulevatkin uusavuttomalta Julkiselta Sektorilta, missä kelpoisuusehtona on vain vanhempien suhteet ja muodollinen koulutus.
Osaamisella, elämänkokemuksella jnpp. ei merkitystä. - Anonyymi
Marinin hallituksen touhu on maailmansyleiliä paistatellen kansainvälisen median parrasvaloissa. Kunnianhimo luoda suomesta jotain mitä muut maat eivät ole. Siinä sitten unohdetaan se että kansalaiset ovat se joka tämän maan tulevaisuuden rakentaa. Joku päivä todellisuus kolahtaa saunojille ja lujaa. Sen aikaa on hauskaa poseerata lehtien palstoilla.
Suomen merkitys ilmasronmuutoksessa on merkityksetön. Ainahan voidaan perustella näytetään esimerkkiä muille mutta millä hinnalla ja järjellä - Anonyymi
Toivottavasti pääministeri pystyy sovittamaan Kepun vanhoillisen turvepolitiikan ja Vihreän unelmoinnin yhteen,
ilman että tuloksena on anekauppa aivan tolkuttomilla ja tarpeettomilla
tukiaisilla vääriin kohteisiin, kuten esim. "metsän hiilinielut"! Muiden pitää säästää, jotta eliitti vois sikailla hyvällä omalla tunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273