Oon jo tullut hulluksi kun en saa naista. Olen tyhmä heikkolahjainen työtön. Persoonhäiriö agressiivinen hullu en jaksa enää....
T. Allu
Oon jo hullu
15
61
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinhuoltajia kannattaa yrittää. Ne on helppoja ja yksinäisiä myös. Olen monta sellaista iskenyt.
- Anonyymi
No en saa ketään naista jatkuvasti yksin.
- Anonyymi
Miksi sun pitää tehdä samasta aiheesta monta aloitusta yhden päivän sisään? Narsistista vallata palstatilaa tuolla tavalla.
- Anonyymi
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
Jos elämä pyörii sen ympärillä, että haluaisi löytää jonkun, se tekee ihmisestä epätoivoisen. Omaa hyvinvointia ei voi ulkoistaa toiselle ihmiselle.
- Anonyymi
No ihan sama. Lähen salille.
- Anonyymi
Päin vittua noitten naistenkaa menee nykyään. Mut elämä on ja masentaa. Kohta telkun pariin ja huomenna oottaa arki.
- Anonyymi
Ei täs elämäs oo mitää järkee kun ei sas naista ja on aina yksin ja tuijottaa seinää tai telkkaria..
elämä on!
etsivä ei aina löydä, todettu on niin monesti.- Anonyymi
Joo muttakun ei millää saa naisen kosketusta ja pillua niin sekoo jo.
Anonyymi kirjoitti:
Joo muttakun ei millää saa naisen kosketusta ja pillua niin sekoo jo.
baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiä- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiäNo en halua maksaa. Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en halua maksaa. Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa
.Ole sitten ilman. Tyydy osaasi. Jankuttamalla ja sekoilemalla et saa mitään.
- Anonyymi
Äsken runkkasin tuntu ihanalta...
- Anonyymi
"Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee."
" Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa"
Päätä jo, Allu!
Muuten, miten siellä terapiassa on mennyt? Eikö siitä ole mitään apua kun kirjoittelu tuntuu muuttuvan vain hullummaksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604