Niin kauan kun miehillä on äärimmäisen lyhyt liikemiestukka, niin pidän minäkin naisena lyhyttä poikatukkaa. Ollaan siistejä kumpikin. Kun katsoin 1970 luvun ja 1980 luvun miesten kuvia netistä, niin olipa hyvännäköisiä miehiä. Heillä oli hiukset päässä. Enkä tarkoita nyt mitään rokkareita selkään asti pitkillä hiuksilla. Mallit olivat tietysti vanhanaikaisia, mutta ne voisi päivittää tähän päivään. Mutta ollaan sitten nyt karvattomia. Poikatukka on nyt siistiä.
Naisten hiusten pituudesta
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän olet poikatukka, ei se ole keltään pois, pitkätukkaisia naisia löytyy aina.
- Anonyymi
. Luulevatko miehet, että kaikki naiset pitävät äärimmäisen lyhyistä hiuksista? En minäkään huoli yhtäkään lyhyt hiuksista miestä, joten miksi yrittäisin miellyttää heitä? Eiväthän hekään yritä miellyttää minua. On minulla ollut pitkätkin hiukset, ja äärimmäisen lyhyt tukkaiset miehet ovat monta kertaa yrittäneet lähestyä, mutta ei sytytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. Luulevatko miehet, että kaikki naiset pitävät äärimmäisen lyhyistä hiuksista? En minäkään huoli yhtäkään lyhyt hiuksista miestä, joten miksi yrittäisin miellyttää heitä? Eiväthän hekään yritä miellyttää minua. On minulla ollut pitkätkin hiukset, ja äärimmäisen lyhyt tukkaiset miehet ovat monta kertaa yrittäneet lähestyä, mutta ei sytytä.
Ja pitkätukkaisia miehiäkin löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitkätukkaisia miehiäkin löytyy.
Ei käy yhtään kateeksi naiset, joista ne lyhyt tukkaiset miehet pitävät, ja joita he piirittävät. Miksi olisin? Enhän huoli ketään heistä.
- Anonyymi
Kyllä, pitkätukkaisia naisia löytyy aina. Minäkin olen ollut suurimman osan elämääni pitkähiuksinen. Ja kun mietin, minkälaiset miehet ovat kiinnostaneet elämän varrella, niin kaikki ovat olleet pitkähiuksisia. On ollut jopa puoleenväliin selkää ulottuvat hiukset. Mutta en nyt enää niin pitkähiuksisista ole kiinnostunut. Mutta lyhythiuksiset eivät ole koskaan kiinnostaneet. Sama maku kuin miehillä siinä mielessä. Mutta tehköön jokainen niin kuin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsä insinööritukka miehellä on ihan kauhea. Minulle kelpavat vain pitkäletit. Onneksi sellainen löytyy kotoa. Pitkät hiukset ovat todella seksikkäät! Harmi, että nykyään on niin paljon kaljuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, pitkätukkaisia naisia löytyy aina. Minäkin olen ollut suurimman osan elämääni pitkähiuksinen. Ja kun mietin, minkälaiset miehet ovat kiinnostaneet elämän varrella, niin kaikki ovat olleet pitkähiuksisia. On ollut jopa puoleenväliin selkää ulottuvat hiukset. Mutta en nyt enää niin pitkähiuksisista ole kiinnostunut. Mutta lyhythiuksiset eivät ole koskaan kiinnostaneet. Sama maku kuin miehillä siinä mielessä. Mutta tehköön jokainen niin kuin haluaa.
Olet siis bi.
- Anonyymi
Jokainen laittakoot karvansa juuri niinkuin itse tykkää.
- Anonyymi
Yksi tykkää yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta. Itselläni on kiharat. Kaivatullani ihanan miehekkäästi melko lyhyeksi ajellut ruskeat hiukset. Haluaisin niin silittää niitä.
- Anonyymi
Jep. Ei ole mitään tukkapreferenssiä, mutta viime vuosien aikana tullut treffattua lähinnä kaljuja miehiä. Itsellä pitkät hiukset.
- Anonyymi
Lukisitte raamattua niin oppisitte. 1. Korinttilaiskirje, 11. luku:
11:14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;
11:15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.- Anonyymi
Tuskinpa miehillä oli noin 2000 vuotta sitten nykyinen äärimmäisen lyhyt tukka. Olen nähnyt paljon vanhoja maalauksia, eikä miehillä yleensä ole nykyisin muodissa olevaa liikemiestyylistä kampausta. Heikkä on pitkähköt hiukset, mutta ei niin pitkät kuin naisilla. Ja se nyt on makuasia varmaankin, mutta minä en nykyisestä tavallisen miehen lyhyestä hiystyylistä pidä yhtään sen enempää, kuin miehet pitävät poikatukasta naisilla. Kumpikaan eivät ole hyvä. Minun silmäni lepäävät miehilläkin vähän pitkähköissä hiyksissa, eikä se ole koskaan siitä muuttunut, eikä varmasti muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa miehillä oli noin 2000 vuotta sitten nykyinen äärimmäisen lyhyt tukka. Olen nähnyt paljon vanhoja maalauksia, eikä miehillä yleensä ole nykyisin muodissa olevaa liikemiestyylistä kampausta. Heikkä on pitkähköt hiukset, mutta ei niin pitkät kuin naisilla. Ja se nyt on makuasia varmaankin, mutta minä en nykyisestä tavallisen miehen lyhyestä hiystyylistä pidä yhtään sen enempää, kuin miehet pitävät poikatukasta naisilla. Kumpikaan eivät ole hyvä. Minun silmäni lepäävät miehilläkin vähän pitkähköissä hiyksissa, eikä se ole koskaan siitä muuttunut, eikä varmasti muutu.
Kaikkialla Jeesuksen aikaan miehet pitivät puolipitkiä hiuksia tai pitkähköjä hiuksia. Mutta ne eivät olleet yhtä pitkiä kuin naisten hiukset. Se ero piti yleensä olla. Kreikkalaisilla patsaillakin on puolipitkät hiukset. Ja luin, että Paavali tarkoitti sillä vertauksellaan sitä, että selvä ero pysyy miesten ja naisten hiuksien pituudessa, mutta ei sentään niin lyhyitä hiuksia, mitä liikemiehet nykyisin pitävät. Vanhaa aikaa kuvaavissa elokuvissa miehillä on usdin pitkähköt hiukset. Mutta eivät selkään ulottuvia, niin kuin naisilla, ja he vain näyttävät paljon paremmilta kuin nykyiset liikemiestyyliset miehet. Mutta enpä olekaan koskaan ollut lyhythiuksisista miehistä kiinnostunut, vaikka Raamattuakin olen lukenut. Makyasiat on makuasia, eikä niitä millään tousten kirjoittamilla säännöillä muuteta.
Oli miten oli, minä pidän pitkänä.
- Anonyymi
Hienoa, koska nainen on luotu pitämään pitkää tukkaa.
Aasialaiset naisetkaan eivät olisi kauniita, jos heillä olisi lyhyt poikatukka. - Anonyymi
Minäkin pidän pitkänä. Lopetin hiusten laikkauttamisen jo useampi vuosi sitten, koska minulla on valtavan voimakas hiusten kasvu ja turhaannuin hyppäämään kampaajalla tämän tästä että sain mallin pysymään siistinä.
Nyt on helppoa, pese ja pidä.
Miehillä minua miellyttää kalju tai ihan siili, tai sitten pitkä vahva hyvinhoidettu tukka.
Nämä miellyttävät silmääni eniten. Itselläni ei ole miestä enkä sellaista halua, mutta komeita uroita on silti kiva katsella :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aasialaiset naisetkaan eivät olisi kauniita, jos heillä olisi lyhyt poikatukka.Niinhän sitä Raamatussakin sanotaan. Mutta se ei tarkoita, että miehellä täytyy olla äärimmäisen lyhyt tukka. Ja mikä oikeus lyhyttukkaisilla miehillä on vaatia naisilta pitkää tukkaa, kun itsekään eivät halua miellyttää monien naisten silmää, kun pitävät äärimmäisen lyhyitä hiuksia. Ja sanotaanpa Raamatyssa tai missä liikemiesten oppaassa mitä tahansa, niin minä pidän siitä, mikä omia silmiä miellyttää. Ja silmiäni eivät miellytä lyhythiuksiset miehet. Mutta jokainen tehköön niin kuin haluaa. Mutta on virhe luulla, että kaikkia naisia miellyttää lyhythiuksiset miehet. Meitä on moneen lähtöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin pidän pitkänä. Lopetin hiusten laikkauttamisen jo useampi vuosi sitten, koska minulla on valtavan voimakas hiusten kasvu ja turhaannuin hyppäämään kampaajalla tämän tästä että sain mallin pysymään siistinä.
Nyt on helppoa, pese ja pidä.
Miehillä minua miellyttää kalju tai ihan siili, tai sitten pitkä vahva hyvinhoidettu tukka.
Nämä miellyttävät silmääni eniten. Itselläni ei ole miestä enkä sellaista halua, mutta komeita uroita on silti kiva katsella :)Minua miellyttävät ainoastaan pitkähiuksiset miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aasialaiset naisetkaan eivät olisi kauniita, jos heillä olisi lyhyt poikatukka.Kyllä pitempää tukkaa kuin miehet, mutta ei se tarkoita, että hiusten täytyy olla puoleenväliin selkää. Ne voivat olla myös olkapäille. Eikä miestäkään ole tarkoitettu pitämään nykyisenlaista äärimmäisen lyhyttä tukkaa.
Irokeesi on hieno.
- Anonyymi
Itse en tykkää yhtään kaljuiksi ajelluista miesten päistä. Kaikki kaljuiksi ajellut olisivat komeampia, jos heillä olisi edes sänki päässään.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Oivoi, no jääpähän enemmän meille jotka nahkakuulista pitävät! ;)
jokainen pitäkööt sellaset karvat päässä kuin tykkää tai olkoot pitämättä. Jotkut miehet kaljuuntuu nuorena, eikä kaikille naisille sovi/ käy pitkät hiukset.
Mitäs jos naisella on niin pitkät hiukset, et ulottuu pyrstön yli, niin eiks ne ole pöntössä ne hiukset?????
- Anonyymi
Kuin pitkään pissasit kannelle ennen ku opit nostamaan sen? Eiköhän ihmiset osaa siirtää hiukset/ mekon helmat / paidan helmat jne sivuun kun asioillaan käyvät.
No lyhyt tukka on näppärä. Siitä kukasn ei pääse yli eikä ympäri. Pitkiin hiuksiin sotkeutuu ja hirttäytyy yöllä pyöriessä. Lisäksi jumslaton hoitaminen pitkissä hiuksissa.
Mä en tajua miks jotkut pitää pitkiä hiuksia... minä en tykkäis itse... mutta saapa ne pitkätkin toki olla, ei haittaa..- Anonyymi
On kyllä tosi harmillista tuo miesten yleinen tyyli pitää lyhyttä tukkaa. Ymmärrän hiusten ajamisen vain, jos on hiustenlähtöongelma, ja tällöin suhtaudun ymmärtäväisesti (minkäs sille voi, jos ei asia ole oma valinta). Mutta kyllä se vapaaehtoisesti tylsää lyhyttä tukkaa pitävä on vaan mielenkiinnottoman näköinen. Tylsä, epäseksikäs, antaa henkilöstä sovinnaisen vaikutelman... En oikein itsekään pysty kiinnostumaan lyhyttukkaisista miehistä.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
En käsitä, siis lyhyttäkin tukkaa voi olla vaikka minkälaista eri mallia... Ja susta kaikki ne on tylsiä??
Myös hassua että ihmiset kykenevät kiinnostumaan tai olemaan kiinnostumatta jonkun noin tarpeettoman asian kuin hiusten takia! Meitä on todellakin moneen junaan...
- Anonyymi
Pitkähiuksisilla miehillä on yleensä ruma kallonmuoto. Samoin parrakkailta miehiltä puuttuu yleensä leuka.
Parta ja pitkä hiukset on miehillä naamioasuja. Peitellään jotain tai piiloudutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073