Suomen tunnetuin aisuri tällä hetkellä lienee Maisan torpassakin viihtynyt ja sittemmin ralliuransa sössinyt JML. J kuralahtikin on viihtynyt hyvin aisuriotsikoissa. Mutta keitä tunnettuja naispuolisia aisureita tiedätte?
Keskustelua aisureista
35
93
Vastaukset
Eikös Halla-ahon vaimo ole aisuri..
- Anonyymi
Tosiaankin, Persuista löytyy tähänkin epämieluisaan luonteenpiirteeseen sopiva edustaja. Kiitos Wu, pelastit juuri päiväni. :)
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaankin, Persuista löytyy tähänkin epämieluisaan luonteenpiirteeseen sopiva edustaja. Kiitos Wu, pelastit juuri päiväni. :)
Simon Elo tuli myös mieleen.. mutta sehän on nykyään kokkari.
Anonyymi kirjoitti:
Onko myös Hilla persu? Puoluekirjalla, vai pelkkä kannattaja?
Thymallus kirjoitti:
Persunnuolija?
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Riittävän Persu kuitenkin!
Wwuwuw kirjoitti:
Persunnuolija?
Sitä kyllä. Hyvinkin todennäköisesti. Mutta puoluekantaa en ainakaan minä tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
Riittävän Persu kuitenkin!
Äänestää kuitenkin vihreitä, ja Jussi ei tiedä mitään.
Thymallus kirjoitti:
Äänestää kuitenkin vihreitä, ja Jussi ei tiedä mitään.
Jussi siten vihernuolija..
Wwuwuw kirjoitti:
Jussi siten vihernuolija..
Heh,
Kunnon politiikko on aina ajassa kiinni. Ruohonsyöntihän on nykyään in.- Anonyymi
Hän on petetty nainen. Vain mies voi olla aisuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Jussi petti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, vain mies voi olla aisuri ihan kuten vain nainen voi olla lutka. Mestarin vaimo on tyypillien YT-miehen vaimo, jonka mies panee muitakin.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Jussi petti?
Enemmän mä ihmettelen että se on löytänyt naisen, joka sitä suostuu panemaan.
- Anonyymi
Soinin vaimoa ei ainakaan voi aisuriksi epäillä. Mutta onko Timo itse aisuri?
- Anonyymi
Iken nainen
- Anonyymi
Nainen ei voi olla aisuri. Ytmien vaimoja nyt petetään aina.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219