Korkokengät ja autoilu?

Anonyymi

Olen 17 gootti tyttö ja saan parin viikon päästä ajokortin. Olen miettinyt miten onnistuu korkeilla koroilla ajaa autoa. Ajokokeissa en uskalla pitää sellaisia, mutta ajattelen elämää eteenpäin. Autokoulua ei kestä kauan, mutta miten loppuelämän. Pitäkö aina raahata ajokenkiä matkassa. Miten te muut naiset teette tämän asian. En haluaisi muuttaa gootti tyyliäni vaan olla oma itseni. Joudun päivän aikana ajamaan autoa tosi paljon.
Terveisin: Onneton gootti

21

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan hyvin autolla ajo sujuu korkeilla koroilla. Kunhan et aivan korkeimmilla koroilla ajoa aloita. Voisin sanoa, jotta mitä pienempi nainen on, sitä paremmin sujuu korkeillakin koroilla autolla ajo. Itselläni on mukana lähes aina toinenkin korkopari, ja kolmaskin, jos olen menossa johonkin tilaisuuteen, jotka vaihdan sitten perillä jalkaani.

      • Anonyymi

        Minkä kokoiset korot sinulla on kun ajat autoa?
        T: Onneton gootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoiset korot sinulla on kun ajat autoa?
        T: Onneton gootti

        Hei Gootti neiti... Korkojeni koko on 40, mutta ehkä kysyit korkojeni korkeutta, ajaessa ?
        Nykyisin korkeimmat piikkikorkosaappaiden ja nilkkureiden korot on 13-14 cm korkeat.
        Kesäsandaaleissa voi olla 16 cm korkeat korot. En oikein enää muista aikaa, jolloin aloitin ajamisen korkeilla koroilla, mutta kehoittaisin sitä harjoittelemaan!!! Liikennevaloista lähtö ruuhkassa taisi olla vaikeinta, silloin ei passaa moottorin sammua lähdössä, sillä torvet alkaa soida välittömästi. Jos on automaatti vaihteinen auto käytössä, silloin lähdöt on paljon helpompia tehdä, ainakin ylämäkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Gootti neiti... Korkojeni koko on 40, mutta ehkä kysyit korkojeni korkeutta, ajaessa ?
        Nykyisin korkeimmat piikkikorkosaappaiden ja nilkkureiden korot on 13-14 cm korkeat.
        Kesäsandaaleissa voi olla 16 cm korkeat korot. En oikein enää muista aikaa, jolloin aloitin ajamisen korkeilla koroilla, mutta kehoittaisin sitä harjoittelemaan!!! Liikennevaloista lähtö ruuhkassa taisi olla vaikeinta, silloin ei passaa moottorin sammua lähdössä, sillä torvet alkaa soida välittömästi. Jos on automaatti vaihteinen auto käytössä, silloin lähdöt on paljon helpompia tehdä, ainakin ylämäkeen.

        Okei:) Minulla on kans 13-14cm korot ja useat 16cm korot. Bile kenkinä pidä 28cm koroilla paksupohjalliset saappaat. Niillä tuskin pystyy ajamaan. Taitaa mennä korot pilalle. Voi mennä ilmeisesti 13-14cm korotkin.
        T:Onneton gootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei:) Minulla on kans 13-14cm korot ja useat 16cm korot. Bile kenkinä pidä 28cm koroilla paksupohjalliset saappaat. Niillä tuskin pystyy ajamaan. Taitaa mennä korot pilalle. Voi mennä ilmeisesti 13-14cm korotkin.
        T:Onneton gootti

        Hei Gootti neiti... Nuorena ollessa 20 cm korot oli korkeimmat Bile korot. Olen netissä nähnyt jopa 30,5 cm korkoja, mutta eikö ne ole aikuisviihde ja bedroom heels.?
        Joskus kokeilin ystäväni 8,5" n. 20,5 cm sandaalikoroilla ajoa, oli ne liian korkeat korot !
        Toivotan onnea inssiin ja sen jälkeen turvallisia kilometrejä " korkeilla koroilla "...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Gootti neiti... Nuorena ollessa 20 cm korot oli korkeimmat Bile korot. Olen netissä nähnyt jopa 30,5 cm korkoja, mutta eikö ne ole aikuisviihde ja bedroom heels.?
        Joskus kokeilin ystäväni 8,5" n. 20,5 cm sandaalikoroilla ajoa, oli ne liian korkeat korot !
        Toivotan onnea inssiin ja sen jälkeen turvallisia kilometrejä " korkeilla koroilla "...

        Hei.
        Voivat olla aikuisviihde kenkiä, mutta nämä oli jenkeistä tilattu ihan gootti kengät nauhoissa useat pääkallot. Aivan ihanat. Olen nähnyt aikuisviihde kenkiä, ne ovat tylsiä. Kengissä pitää olla jotain. Kiitos sinulle onnen toivotuksista ja iso kiitos avusta.
        T: Onneton gootti


    • Anonyymi

      Olen vuosia ajanut korkeilla koroilla...mutta olen mies. Poliisikin on kahdesti pysäyttänyt, kun jalassani oli 16 cm tolppakorkoiset nahkasaappaat...ei he korkosaappaisiini puuttuneet mitenkään. Älä ole onneton...kyllä se alkaa sujua.

    • Anonyymi

      No kunhan aiheutat jonkun kuoleman ja vammaudut itse, niin on myöhäistä ajella kelvottomilla kengillä. Toivottavasti poliisi tutkii kenkäsi.

      • Anonyymi

        Tutki silloin jo. Eiköhän nämä juopot ja kortittomat huumehörhöt oli se riskialten ryhmä, jotka ei välitä mistään mitään !


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. juopot ja hörhöt on riski.

    • Anonyymi

      En tietenkään halua vammauttaa itseäni ja jotain toista. Siksi kysyinkin mielipide apua. Harjoittelen jossa on vähemmän liikennettä.
      T:O,g

      • Anonyymi

        Gootti tytölle. Ei tää kaveri sinua tarkoittanut onnettomuuden aiheuttajaksi...vaan minua...koroilla autoilevaa miestä. Hoida vain inssi taidolla pois päiväjärjestyksestä, jolloin pääset harjoittelemaan auton käskyttämistä korkeilla koroilla. Jossain tyhjillä parkki alueilla illalla voi kai hyvällä omatunnolla aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gootti tytölle. Ei tää kaveri sinua tarkoittanut onnettomuuden aiheuttajaksi...vaan minua...koroilla autoilevaa miestä. Hoida vain inssi taidolla pois päiväjärjestyksestä, jolloin pääset harjoittelemaan auton käskyttämistä korkeilla koroilla. Jossain tyhjillä parkki alueilla illalla voi kai hyvällä omatunnolla aloittaa.

        Ok. Kiitos vinkistä. Ihanaa kun mieskin käyttää korkkareita. T:O.G


    • Anonyymi

      Viesti mies korkkareille.
      En ymmärrä miksi sinulle kettuilaan korkkareista. Saahan miehet ajaa samallailla korkkareissa autolla, kuin naiset. Tsemppiä sinulle ja iloisia ajo nautintoja,
      T:O.g

      • Anonyymi

        Gootti tytölle !
        Olen tämä korkoja käyttävä mies...myös ajaessa korot jalassa.
        * En välttämättä ymmärtänyt edellistä viestiäsi !
        Kuka minulle on kettuillut ?...
        Olen vuosia käyttänyt korkoja ajaessa...on sattunut ja tapahtunut monellaista, mutta ei ulkopuolisille mitään vahinkoa aiheuttaen.
        Omatuntoni sanoo, jotta korkeiden korkojen käyttö on naisten yksinoikeus, mutta siitä huolimatta niitä tulee pidettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gootti tytölle !
        Olen tämä korkoja käyttävä mies...myös ajaessa korot jalassa.
        * En välttämättä ymmärtänyt edellistä viestiäsi !
        Kuka minulle on kettuillut ?...
        Olen vuosia käyttänyt korkoja ajaessa...on sattunut ja tapahtunut monellaista, mutta ei ulkopuolisille mitään vahinkoa aiheuttaen.
        Omatuntoni sanoo, jotta korkeiden korkojen käyttö on naisten yksinoikeus, mutta siitä huolimatta niitä tulee pidettyä.

        Vaatteistaan huolta pitävä naine EI altista korkokenkiään sellaiseen jossa ne meneävät äkkiä ulkonäkönsä ja tulevat huonoiksi!
        On siis aivan turhaa rikkoa kenkiä sellaisissa paikoissa missä pitää olla aivan muut kengät,laadukkaat korkokengät ovat kalliitkin jotenka niitä ei kannata satessa liottaa eikä hangata piloille muualalkaan.
        Halvoista viis mutta eihän ne sitten mitään kestäkkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatteistaan huolta pitävä naine EI altista korkokenkiään sellaiseen jossa ne meneävät äkkiä ulkonäkönsä ja tulevat huonoiksi!
        On siis aivan turhaa rikkoa kenkiä sellaisissa paikoissa missä pitää olla aivan muut kengät,laadukkaat korkokengät ovat kalliitkin jotenka niitä ei kannata satessa liottaa eikä hangata piloille muualalkaan.
        Halvoista viis mutta eihän ne sitten mitään kestäkkään.

        Aivan ymmärrettävä mielipide naiselta!
        Olen nähnyt, kun naiset vaihtaa ajokorkonsa laadukkaampiin ja korkeampiin korkoihin, askeltaen sitten menoihinsa.
        Ainakin saappaissa päällystettyjen korkojen pinta on helppo viottumaan autolla ajaessa ja muutenkin käytössä.
        Kyllä halvatkin korkokengät kestää, mutta onhan niiden laadussa suurtakin vaihtelua.
        Naiset muutenkin pitävät autonsa puhtaampina ja siistimpinä, jotta vaatteet, hame tai pitkä takki ei likaantuisi.


    • Anonyymi

      6 vuotta ajanut päivittäin 8-20cm koroilla ja ei mitään ongelmaa kun aluksi vaan jaksoi vähän haljoitella äkkiä jarrutuksia ja liikkeelle lähtöjä. Nykyään lenkkareilla ajaminen tuntuu vaarallisemmalta 😄.

      • Anonyymi

        Näin on! Eihän kaikki naisetkaan osaa edes kävellä korkeilla koroilla saati sitten ajaa . Pahempana haittana pidän tosi paksuja pohjia kun korkoja.


      • Anonyymi

        Lähes päivittäin olen piikkikoroilla liikkeellä, joiden korkeus on 10-14 cm.
        Toivoisin lisää kommentteja tähän ketjuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes päivittäin olen piikkikoroilla liikkeellä, joiden korkeus on 10-14 cm.
        Toivoisin lisää kommentteja tähän ketjuun

        Edesmenny naisystäväni käytti aina korkokenkiä ja ajoi autoakin niillä,ei kuulemma ongelmaa ollut.
        Tänä päivänä kyllä aikaharvoin edes näkee naisia korkkarit jaloissa saati autoa ajamassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe