Vihreiden pj loisti television aamu-uutisissa ja halusi suitisia lainsäädännön keinoin "vihapuhetta". Sekö on huolestuttavin ja tärkein kohde nykymaaalilman menossa, poliitiikkojen rauha kähmiä ja sössiä vapaasti, ilman että siitä saisi esittää kritiikiä ?
Uraanin rikastukselle tuli jo jees vihreiltä ja kohta uudelle ydinvoimalle tulee sama jees, mutta asiasta ei saa kritisoida hallituspuolue vihreitä koska se olisi vihapuyhetta ja vihreät ehtivät ennen sitä ottaa käyttöön pikalait joilla moisen toiminan kritisoijat toimitetaan siperiaan.
Eläkeläisten, lapsiperheiden ja sairaiden asiat on toissijaisia, kunhan politiikan pyrkyrit vain saavat toimia rauhassa rahvaan kansan ylimystönä iten tahtovat?
Vihreistä on päästävä eroon ja nopeasti!
Vihreät sananvapauden kimpussa
Anonyymi
3
64
Vastaukset
Vihreät, tämä liberaali puolue, haluaa rajoittaa demokratiaa.
- Anonyymi
Vai oikein loisti? Olikohan saanut säteilyä jostain?
- Anonyymi
Suojapaikan toivossa joku ummikko saattaa erehtyä kiklunsa tuommoiseen sotkemaan.. Muuten ei tapahdu ja sukupuutto onkin vääjäämätön.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273