Onko kellään kenkä fetish. Minulla on´sellainen, että tykkään suukotella ,nuolla kenkiä. Kiihottaa ajatus imeä korkeaa korkoa, nuolla kengän pohjia ja nuolla kengän päältä ja vartta. Ja vaimoni nauttii kun nuolettaa minulla korkkarit puhtaaksi. Onko täällä muita sellaisia.
Kenkä fetish
14
1326
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi, että sairasta!!!!
- Anonyymi
Eiköhän tuo tullut väärään osioon. Leikit ja fetish palstalle. Siellä saa perversitkin huomiota.
- Anonyymi
Kyllä on..miesystäväni on juuri samanlainen
- Anonyymi
Minusta on kiihottavaa nuolettaa korkkarit miehelläni. Varsinkin jos hän on ollut inhottavalla päällä niin olen nuolettanut ulko korkkarit ulkopohjallisia myöten sanoen "kaikki mitä siellä on ne on sinun" Se on kiihottavaa kun saa alistaen nuolettaa korkkarit puhtaaksi.
- Anonyymi
Juuri näin..hän pitää eniten likaisista korkkareista.Ensin puhdistaa suuremmat liat ja viimeistelee kielellä sekä imemällä piikkikorkoja...
Olisi kiva jutella jossain muualla aiheesta naisten kesken..miksei myös miesten jos sellaisia löytyy.
- Anonyymi
Minulla on suuri kenkä fetissi. Korkkareita on kertynyt kymmeniä kappaleita. Nuoletan poikakaverilla aika ajoin saappaitani hänen vastusteluista huolimatta. Tykkään alistaa häntä esim: nuolemalla saappaitani. Ennen piti sähköpannalla ojentaa, mutta nyt on nöyrtynyt ilman pantaa.
- Anonyymi
Korkeita korkoja on kertynyt satoja pareja. Miehelläni nuoletan niiden korkoja tv katselu aikana. Sähköleluilla tottelee vaivattomasti, jos en tahdo fyysisesti käskeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeita korkoja on kertynyt satoja pareja. Miehelläni nuoletan niiden korkoja tv katselu aikana. Sähköleluilla tottelee vaivattomasti, jos en tahdo fyysisesti käskeä.
Olis kiva jutella asiasta kiinnostuneen kanssa... luukussa shoelicking...
- Anonyymi
Hohhoijaa. Kaikenlaisia feikkejä sitä on.
- Anonyymi
Niin minäkin käytän sähköpantaa käskynä nuolettaa kenkiä ja korkoja. Sähköllä on hyvä ilmaista käsky ja se toteutuu aivan varmasti.
- Anonyymi
Onko nuolettavat kenkänne sisä- vai ulkokengät?
- Anonyymi
Laitoin postia tuleen...
Mulla on myynnissä käytettyjä kenkiä, jos joku on kiinnostunut 😉
- Anonyymi
Minullakin on samanlainen fetissi... voi että, jos saisi makaa vaan lattialla ja nuolla naisten likaisia kenkiä puhtaiksi <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684