Tapasin kaksi vuotta sitten kivan oloisen miehen ja siitä asti olemme viestitelleet enemmän tai vähemmän. Viestittely kyllä sujuu ei siinä. Mutta yksi asia häiritsee itseäni mies ei halua nähdä minua koskaan tai varsinkaan silloin kun itse sitä ehdotan. Muuten tuntuu, että kun mies ehdottaa näkemistä pitäisi olla salamana paikalla mutta hän ei ole koskaan valmis näkemään silloin kun itse ehdotan. Meillä ei ole mahdollisuutta edes nähdä kovin usein.
Mies viestittelee mutta ei halua nähdä
Anonyymi
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla varattu mies. Eikä tiedä itsekkään mitä haluaa.
Piristää itseään sinun kanssa viestitellen. Saa itseluottamusta kun joku on hänestä kiinnostunut.
Kysy seuraavan kerran menetkö vaimosi kanssa jonnekin etkä ehdi tapaamaan. - Anonyymi
Heh
ukko pettää muijaansa. - Anonyymi
Mistä päin tämä mies on? Porista? 🤔
Kauanko tätä on jatkunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746