Ei top3 kuka nettibodareista saa leuhkuudellaan ja ylimielisyydellään tai vain muuten pelleydellään sinut näkemään punaista.
Minun listani:
1. pt vatanen
2. testotimo
3. mike pakkotoisto
Ärsyttävimmät julkkisbodarit.
7
389
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan jokainen on paukapäitä
- Anonyymi
Miksi ihmeessä nämä saavat sapen kiehumaan?
Mikä nyt niin vaivaa. Joku esimerkki henkilöistä voisi valaista tilannetta.- Anonyymi
Lesoilevat autoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesoilevat autoillaan.
Eli jos omistaa näyttävän auton on pelle ja paukapää. Ok.
Missä menee raja autoissa ettei näin olisi?
Vai sitä autoa ei vain saa esitellä?
- Anonyymi
Vastustatko noita sen takia koska heidän naisillaan on siveä menneiyys mutta sinun naisellasi ei?
- Anonyymi
Miten siveä pitää olla että luokitellaan siveäksi. Missä kulkee raja.
Voiko neitsyt olla siveä. Vai pitääkö olla.
Mites jos on ykkös neitsyt mutta kakkonen ei. Onko siveä.
Missä se raja kulkee ja kuka sen kertoo. Mistä sen tietää. Mistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siveä pitää olla että luokitellaan siveäksi. Missä kulkee raja.
Voiko neitsyt olla siveä. Vai pitääkö olla.
Mites jos on ykkös neitsyt mutta kakkonen ei. Onko siveä.
Missä se raja kulkee ja kuka sen kertoo. Mistä sen tietää. Mistä.Jokainen tietää omassa sisimmässään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133