Sairas olo aamuisin

Anonyymi

Mistä ihmeestä voi johtua,kun aamulla on ihan sairas olo lämpöä 37 (normaali 36,4) päätä särkee ja huippaa.Sairastin kyllä tossa joulu/tammikuun vaihteessa moni viikkojen flunssan.Minulla myös paljon stressiä voiko se aiheuttaa myös tällaista olotilaa ihme olotila päivällä ja illalla on parempaa.Samoin niskat myös täysin jumissa.Voiko tosiaan johtua esim.tuosta stressistä ja jatkuvasta jännityksestä? olisiko kellään mielipidettä en viitsisi lääkäriinkään lähteä kun on aika pitkä matka!

8

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko hormooneista johtuvaa lämpöilyä

      Sairaudentunnetta.

      • Anonyymi

        Olen jo 60 tuskin johtuu hormoneista enää.Mutta tosi kenkku olo on aamuisin ja toi pieni lämmön nousu(siis miulle) ja huippaaminen.Itse epäilen tätä pitkään kestänyttä stressiä ja jännitys tilaaja . Mutta enpä tiiä mitä voi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo 60 tuskin johtuu hormoneista enää.Mutta tosi kenkku olo on aamuisin ja toi pieni lämmön nousu(siis miulle) ja huippaaminen.Itse epäilen tätä pitkään kestänyttä stressiä ja jännitys tilaaja . Mutta enpä tiiä mitä voi olla?

        Kun on jännitystä niskoissa ja stressiä niin kannattaa yrittää jotenkin rentoutua/rentouttaa itseään.
        Niskajäykkyyteen usein auttaa jo jumppa ja venyttely.
        Stressiä voisi yrittää laukaista jollain rentouttavalla, musiikilla, mindfullnessilla, meditaatiolla. Jollain mikä rauhoittaa mieltä, samalla kehokin rauhoittuu.


    • Anonyymi

      Nukut huonosti. Käy tai pyydä ainakin soittoaika terveydenhoitajalle/ lääkärille.
      Stressi sinun pitäisi selättää millä keinolla tahansa. Se syö terveyttä pitkittyessään.

      • Anonyymi

        Kiitos teille vastanneille.tekin näköjään kallistettu tonne stressin suuntaan kuten minäkin.Olen kyllä yrittänyt siirtää ajatuksia positiivista suuntaa kohti, mutta melko huonolla menestyksellä,kun vielä olen sellainen huolestuja tyyppi ja nytkin päässä pyörii vaan ajatus, että ajattelen huonon olon johtuvan stressistä , koska pelkään olevan jotain pahaa sairautta . Vaikka järki sanoo että ihminen on jokatapauksessa kokonaisuus.Hierojan olen tilannut ja toivon auttavan ja antavan neuvoja olen hengitys harjoituksilla koittanut rentoutua.Tuo minu lämpöily eniten mietityttää!!Pelkäänköhän aamun tulemista (ihan hullua?)ja sitä mimmoineha päivä tulee?Tää keskustelu vissiiki taitaisi kuulua tonne psyykkisten vaivojen palstalle!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos teille vastanneille.tekin näköjään kallistettu tonne stressin suuntaan kuten minäkin.Olen kyllä yrittänyt siirtää ajatuksia positiivista suuntaa kohti, mutta melko huonolla menestyksellä,kun vielä olen sellainen huolestuja tyyppi ja nytkin päässä pyörii vaan ajatus, että ajattelen huonon olon johtuvan stressistä , koska pelkään olevan jotain pahaa sairautta . Vaikka järki sanoo että ihminen on jokatapauksessa kokonaisuus.Hierojan olen tilannut ja toivon auttavan ja antavan neuvoja olen hengitys harjoituksilla koittanut rentoutua.Tuo minu lämpöily eniten mietityttää!!Pelkäänköhän aamun tulemista (ihan hullua?)ja sitä mimmoineha päivä tulee?Tää keskustelu vissiiki taitaisi kuulua tonne psyykkisten vaivojen palstalle!!

        Olen samanikäinen, sairastin tässä just alkuvuodesta monen viikon flunssaa,
        ja olo on ollut senjälkeen aika surkean vetämätön.
        Niskaan jäi toiselle puolelle jotain jumia/tulehdusta, olen kylmiä kääreitäkin pitänyt.
        Ja juu, huimausta ollut myös.
        Lämpöilyä, 36.9 - 37.2 vaihtelee, yleensä iltapäivisin/illalla.
        Olen ajatellut että johtuu ehkä verenpaineen noususta,
        minulla on lievää paniikkihäiriötä. Ja kova stressi oli myös nyt alkuvuodesta.
        Kyllä itseänikin pelotti, että jos johtuu jostain muusta.
        Toisaalta reagoin stressiin voimakkaasti, lämpöilyäkin ja huimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samanikäinen, sairastin tässä just alkuvuodesta monen viikon flunssaa,
        ja olo on ollut senjälkeen aika surkean vetämätön.
        Niskaan jäi toiselle puolelle jotain jumia/tulehdusta, olen kylmiä kääreitäkin pitänyt.
        Ja juu, huimausta ollut myös.
        Lämpöilyä, 36.9 - 37.2 vaihtelee, yleensä iltapäivisin/illalla.
        Olen ajatellut että johtuu ehkä verenpaineen noususta,
        minulla on lievää paniikkihäiriötä. Ja kova stressi oli myös nyt alkuvuodesta.
        Kyllä itseänikin pelotti, että jos johtuu jostain muusta.
        Toisaalta reagoin stressiin voimakkaasti, lämpöilyäkin ja huimaa.

        Kiitos kirjoituksestasi taidetaan olla sitten vähän niinkuin samassa paatissaminulla myös tuota paniikkihäiriötä välillä kovinkin pahoja.Ehkäpä se taitaa olla yksi iso syy tähän olotilaan, tänäkin aamuna vähän kuumeinen olo kun heräsin, mutta nyt taas parempi.Olen ajatellut että voiko hän sitä unissaankin miettiä kaikkea stressaavaa ja sitten aamulla herätessä on ihme olo??!! Mielestäni nukun kyllä hyvin?Jollei tää lopu pitää vissiin mennä sitten lääkäriin toi huimaava olo on kyllä kurjaa.No katsotaan!On hyvä tietää, että muillakin on samanlaista,en sitte taidakkaa olla ihan luulosairaaksi?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kirjoituksestasi taidetaan olla sitten vähän niinkuin samassa paatissaminulla myös tuota paniikkihäiriötä välillä kovinkin pahoja.Ehkäpä se taitaa olla yksi iso syy tähän olotilaan, tänäkin aamuna vähän kuumeinen olo kun heräsin, mutta nyt taas parempi.Olen ajatellut että voiko hän sitä unissaankin miettiä kaikkea stressaavaa ja sitten aamulla herätessä on ihme olo??!! Mielestäni nukun kyllä hyvin?Jollei tää lopu pitää vissiin mennä sitten lääkäriin toi huimaava olo on kyllä kurjaa.No katsotaan!On hyvä tietää, että muillakin on samanlaista,en sitte taidakkaa olla ihan luulosairaaksi?!

        Siis luulosairas! Paljon kirjoitus virheitä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe