Ohisalo siis haluaa tuoda tänne muslimilapsukaisia Kreikasta

Anonyymi

ei vaan kerro kuinka monta, hänen mielestään Suomella menee hyvin ja auttaa pitää.

Sitä vaan ei taas kerrota, että todennäköisesti noilla lapsukaisilla on kuitenkin perheet kotimaissaan,(Isä, Äiti jne.), heidät on vaan pantu yksin liikkeelle. Mutta jos/kun noita tänne haetaan, niin myöhemmin tulee sitten myös perheet - hiljaisuudessa. Ja jälleen on lisää elätettäviä.

Juhana Vartiainen on juuri todennut, että "Turvapaikanhakijoilla ei paranneta Suomen taloutta, osa maahanmuuttajista nostanut yli 20 vuotta toimeentulotukea."

– Tällä hetkellä meille tulee ihmisiä, jotka eivät pitkällä aikavälilläkään pärjää, sanoo Vartiainen.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vartiainenkin tajunnut totuuden.

• Anonyymi

Sitten kun niitä orpolapsia tulee, ne ovatkin 17 vuotiaita ja paperit luonnollisesti hukassa.
      Ja oho. Sitten löytyykin treffinhakupalstalta kuva missä ollaankin 24.
      Uutiskuvissa näytettiin taaperoa, mutta niistä Ohisalon lapsista ei ole kyse.

• Anonyymi

On turha tuoda noita muutamaa lasta tänne. Maailmassa on miljoonia orpoja, valitettavasti.

Suomi antaa tietyn osan BKT:sta muiden auttamiseen ja se sitten käytetään ulkomailla toivottavasti mahdollisimman monen elämän olosuhteiden kehittämiseksi, myös orpolapsien.

Tärkeintä on auttaa paikallisesti; luoda siten insentiivi siellä oleville ihmisille rakentaa omaa yhteiskuntaansa kärsivällisesti. Pakolaisuus ei ole ratkaisu, vaan ongelmasta pakenemista. Tällaisilla arvoilla ei Suomea ole rakennettu eikä mitään menestyvää maata.

Apua paikallisesti ja pakolaisuudelle EI!

• Anonyymi

Kuka ne lapset muuten sinne on vienyt ja mistä maasta?

• Anonyymi

mutta eikö suomessa ole pula lapsista , tuollahan noita ylimääräisiä näyttää olevan .

• Anonyymi

Onpa persuilla taas ongelma muutamasta orpolapsesta. Jeesus sanoi ”antakaa lasten tulla minun tyköni, sillä heidän on taivasten valtakunta”. Persut pyhä Pietari ohjaa hiilihommiin sinne alakertaan.

• Anonyymi

Persut pelkää mamuja, vievät heidän naisensa, ja " työpaikat", ei tänne vääräuskoisia.

Kyllä PUPUJUSSI pelastaa, rukoilkaamme!

• "Jeesus sanoi ”antakaa lasten tulla minun tyköni, sillä heidän on taivasten valtakunta”"

Jeesus on paimentolaiskansan kansanperinnettä.

Menkoot siis paimentolaiset sinne israeliin :-)

• Anonyymi

Onko tämä ohisalo uusi berneri...alkaa tuo touhu siltä vaikuttamaan...rouva voisi sisäministerinä keskittyä enemmän Suomessa jo olemassaolevien ongelmien hoitamiseen eikä hakea lisää murhetta maailmalta.

• Anonyymi

No, eipä sitten ollut tällä punavihreällä tamppoonihallituksella mitään vaikeuksia ruivaista rahaa tallaiseen, mutta mitäpä muutakaan olisi voinut odottaa, ja tällaista tullaan näkemään vielä hyvin paljon ellei tämä paskahallitus kaadu mahdollisimman pian, mitä rukoilen hyvin hartaasti. Mutta ainakin ovat itse päässeet varsinaiseen mielipuuhaansa eli vauhdittamaan Suomen väestönvaihtoa.

• Anonyymi

Paskapuhetta sanoo PaskaAndersson ja jatkaa. Täyttä paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskapuhetta sanoo PaskaAndersson ja jatkaa. Täyttä paskaa.

Niin on. Persujen nettikäyttäytyminen nimittäin.

• Anonyymi

Ja persut loukkaatuu, kun joku julkisesti sen sanoo, pupujussin puheet ON PASKAA

• Anonyymi

Kyllä on varaa, kun hieman suomalaisten köyhien ja sairaiden ja vanhusten hoidosta hieman nipistetään. Kyllähän kaikkia maailman lapsia pitää auttaa.

• Anonyymi

Ei ksikkia, vaan rajattua ja EU-maiden kanssa yhdessä sovittavaa kohtuullista määrää. Rahat eivät ole vanhusten hoidosta pois. Sinne juuri panostetaan lisää. Budjetissa On muitakin momentteja. Edellisen perusporvarihallituksen aikana vanhustenhoito ajautui kaaokseen. Nyt puhaltavat muutoksen tuulet.

• Anonyymi

APUA!!!!! Poliisi, palokunta, joulupukki! Maahan saattaa tulla lapsia!!!!!!

• Anonyymi

On hyvä että saadaan suomeen nuoria ihmisiä tulevaisuutta varten. Tähän on pakko mennä kun suomalsiset ei jaksa enään synnyttää lapsia. Syy tähän on kun se seksi ei onnistu oikein hyvin kun samaan aikaan pitää somettaa. Olisi vaikea jättää se älylaite pois kädestä seksin ajaksi. Siitä tulee varmaan masennusta ja sen jälkeen onki jo kyvytön jatkaan sukua. Että tervetuloa vaan nuoret suomeen hoitaan meitä tulevaisuuden vanhuksia.

• Anonyymi

Eilen selvisikin A-studiossa kun toimittaja paljasti että näistä lapsukaisista suurin osa on yli 14-vuotiaita. Siis täyden sotilaskoulutuksen saaneita isis heppuja ainakin osa.

Kehitysmaa muslimi ei suomeen sopeudu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5482
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4201
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      46
      2466
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2258
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1342
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1058
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    Aihe