Olen säästänyt kuin pieni eläin Rolexiin!

Anonyymi

Aloitin säästämisen vuonna 2014 Rolexin GMT MASTER II ( Everose-kulta )
Se alkaa olla nyt siihen mallia että mulla on tuohon kyseiseen kelloon rahat säästettynä nyt tulevana kesänä!! Kesäkuussa sitä voi painella lindroosile tekemään tilauksen. Tietysti kelloa en tule vielä saamaan kesäkuussa siihen voi mennä vielä vuosi kun noitahan ei hyllystä saa.
Mutta silti mahtavaa että pääsee tekemään tilauksen ja sitten odottelemaan kun ilmoittavat liikeestä nyt kello olisi noudettavissa!
Mulla on niin palkitseva olo jo nyt. Olen haaveillut tollaisesta GMT MASTER Rolexsista vuodesta 2007 ja kohta mun suuri unelma saavutetaan. Kauhee voittaja fiiilis että olen määrätietoisesti vuosia säästänyt rahat tuohon.

33

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut tuollaisen työn jälkeen osaa varmasti antaa ostokselleen täyden arvon.

    • Anonyymi

      Pienet eläimet ne ovatkin niitä kaikkein kovimpia säästäjiä.

    • Anonyymi

      Kuhan muistat jättää kellon kotiin kun lähdet baarii, ettei vaan käy sillee että kello jää sille matkalle, se vois jo ketuttaa aika paljon :D

    • Anonyymi

      Ei kannata vielä tuuletella, kerkeää tulla vielä sammumaton jano.

    • Anonyymi

      Kannarraa ostaa myös replica ja pitää sitä käyttökellona ja aitoa kassakaapissa, näin näitten kanssa tekee muutkin. Sama on kalliilla koruilla.

    • Anonyymi

      Minä aloitn säästämise 1999 Daytonaan ja nyt näyttää että saan ostettua kellon 2028 ja siihen kymmenen vuoden jonotukset. Voittajafiilis.

      • Anonyymi

        Kymmenen vuoden jonottaminen kelloa on jotain käsittämätöntä. Ihme ettei asiakkaat kaikkia kun parempaakin on nopeammin tarjolla.


    • Anonyymi

      Mitä järkee on ostaa ja säästää tollaseen kelloon pelkästään jo noin paljon rahaa!!! 37.000k !?????

      • Anonyymi

        Aloittaja vitsaili. Tuollaisia kelloja ostetaan kun on ollaan niin rikkaita että pitää keksimällä keksiä mihin kuluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja vitsaili. Tuollaisia kelloja ostetaan kun on ollaan niin rikkaita että pitää keksimällä keksiä mihin kuluttaa.

        Rikkaat & keräilijät ostavat noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaat & keräilijät ostavat noita.

        Day just ja perpetual malleja voi ostaa muutkin tosin ovat vähän pieniä hinta jotain 5-6k


    • Anonyymi

      Kultaiset naarmiintuu helposti, kulta kun on aika pehmeää. Mutta eihän tuota rymykellona pidetä.

    • Anonyymi

      Se on kiva eka säästää ja kurja sitten hävittää.

      • Anonyymi

        Kello on hankala hävittää kun sitä pitää ranteessa.


    • Anonyymi

      Joo, keneltä säästäminen onnistuu, ei laita rahojaan kultaiseen Rolexiin.

      • Anonyymi

        Ja miksikö ei ostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksikö ei ostaisi?

        Ei hanno. Uusi kultainen Rolex on kerskakulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksikö ei ostaisi?

        Ei hanno. Uusi kultainen Rolex on kerskakulutusta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen nähnyt kultaisia Rolexeja Monacossa, siellä on Rolexit ja Philippe patek, kellot ihan normipäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt kultaisia Rolexeja Monacossa, siellä on Rolexit ja Philippe patek, kellot ihan normipäivää.

        Juu, ja Euroopassa yleensäkin.


    • Anonyymi

      Auringolla on kirkkaampi korona.

      • Anonyymi

        Ajettiin Coronalla pelaamaan coronaa ja juotiin Coronaa ja saatiin Hong Kogilaiselta huoralta coronat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajettiin Coronalla pelaamaan coronaa ja juotiin Coronaa ja saatiin Hong Kogilaiselta huoralta coronat.

        pikkusen meni koronat ja coronat sekaisin mutta jotenkin noin se ilta meni


    • Anonyymi

      Mun puolesta voit säästää vaikka 54vuotta noihin kalliisiin kelloihin. Perus köyhän duunarin olisi suotavaa ostaa vain Seiko!

      • Anonyymi

        Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän ketjuun, olet talentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän ketjuun, olet talentti.

        Seiko on järkiostos, Lidlin Auriol vielä järkevämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiko on järkiostos, Lidlin Auriol vielä järkevämpi.

        Onko? Taidat kerjätä taas kerran huomiota? Kysy jos hoitotäti antaisi vanukkaan jo tänään jos olet kiltti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiko on järkiostos, Lidlin Auriol vielä järkevämpi.

        Kunnon kellomiehellä on Proloque ranteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kellomiehellä on Proloque ranteessa.

        Auriolissa on parempi hinta/laatusuhde 😏


    • Anonyymi

      Hyvä pojat, ei kait pudokkailla ole tylsää?

    • Anonyymi

      Antaakos täti nami-nami vanukkaan,jos on kiltti.
      Siitä huolimatta Proloque ja Auriol ovat oikean kellomiehen hankintoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe