Aloitin säästämisen vuonna 2014 Rolexin GMT MASTER II ( Everose-kulta )
Se alkaa olla nyt siihen mallia että mulla on tuohon kyseiseen kelloon rahat säästettynä nyt tulevana kesänä!! Kesäkuussa sitä voi painella lindroosile tekemään tilauksen. Tietysti kelloa en tule vielä saamaan kesäkuussa siihen voi mennä vielä vuosi kun noitahan ei hyllystä saa.
Mutta silti mahtavaa että pääsee tekemään tilauksen ja sitten odottelemaan kun ilmoittavat liikeestä nyt kello olisi noudettavissa!
Mulla on niin palkitseva olo jo nyt. Olen haaveillut tollaisesta GMT MASTER Rolexsista vuodesta 2007 ja kohta mun suuri unelma saavutetaan. Kauhee voittaja fiiilis että olen määrätietoisesti vuosia säästänyt rahat tuohon.
Olen säästänyt kuin pieni eläin Rolexiin!
33
129
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut tuollaisen työn jälkeen osaa varmasti antaa ostokselleen täyden arvon.
- Anonyymi
Pienet eläimet ne ovatkin niitä kaikkein kovimpia säästäjiä.
- Anonyymi
Kuhan muistat jättää kellon kotiin kun lähdet baarii, ettei vaan käy sillee että kello jää sille matkalle, se vois jo ketuttaa aika paljon :D
- Anonyymi
Ei kannata vielä tuuletella, kerkeää tulla vielä sammumaton jano.
- Anonyymi
Kannarraa ostaa myös replica ja pitää sitä käyttökellona ja aitoa kassakaapissa, näin näitten kanssa tekee muutkin. Sama on kalliilla koruilla.
- Anonyymi
Minä aloitn säästämise 1999 Daytonaan ja nyt näyttää että saan ostettua kellon 2028 ja siihen kymmenen vuoden jonotukset. Voittajafiilis.
- Anonyymi
Kymmenen vuoden jonottaminen kelloa on jotain käsittämätöntä. Ihme ettei asiakkaat kaikkia kun parempaakin on nopeammin tarjolla.
- Anonyymi
Mitä järkee on ostaa ja säästää tollaseen kelloon pelkästään jo noin paljon rahaa!!! 37.000k !?????
- Anonyymi
Aloittaja vitsaili. Tuollaisia kelloja ostetaan kun on ollaan niin rikkaita että pitää keksimällä keksiä mihin kuluttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja vitsaili. Tuollaisia kelloja ostetaan kun on ollaan niin rikkaita että pitää keksimällä keksiä mihin kuluttaa.
Rikkaat & keräilijät ostavat noita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat & keräilijät ostavat noita.
Day just ja perpetual malleja voi ostaa muutkin tosin ovat vähän pieniä hinta jotain 5-6k
- Anonyymi
Kultaiset naarmiintuu helposti, kulta kun on aika pehmeää. Mutta eihän tuota rymykellona pidetä.
- Anonyymi
Se on kiva eka säästää ja kurja sitten hävittää.
- Anonyymi
Kello on hankala hävittää kun sitä pitää ranteessa.
- Anonyymi
Joo, keneltä säästäminen onnistuu, ei laita rahojaan kultaiseen Rolexiin.
- Anonyymi
Ja miksikö ei ostaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksikö ei ostaisi?
Ei hanno. Uusi kultainen Rolex on kerskakulutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksikö ei ostaisi?
Ei hanno. Uusi kultainen Rolex on kerskakulutusta.
- Anonyymi
Tässä sitä laatua kerrakseen.
https://www.miniinthebox.com/fi/miesten-kellot_c4818?prm=2.2.c4818.0- Anonyymi
Olen nähnyt kultaisia Rolexeja Monacossa, siellä on Rolexit ja Philippe patek, kellot ihan normipäivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt kultaisia Rolexeja Monacossa, siellä on Rolexit ja Philippe patek, kellot ihan normipäivää.
Juu, ja Euroopassa yleensäkin.
- Anonyymi
Auringolla on kirkkaampi korona.
- Anonyymi
Ajettiin Coronalla pelaamaan coronaa ja juotiin Coronaa ja saatiin Hong Kogilaiselta huoralta coronat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajettiin Coronalla pelaamaan coronaa ja juotiin Coronaa ja saatiin Hong Kogilaiselta huoralta coronat.
pikkusen meni koronat ja coronat sekaisin mutta jotenkin noin se ilta meni
- Anonyymi
Mun puolesta voit säästää vaikka 54vuotta noihin kalliisiin kelloihin. Perus köyhän duunarin olisi suotavaa ostaa vain Seiko!
- Anonyymi
Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän ketjuun, olet talentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän ketjuun, olet talentti.
Seiko on järkiostos, Lidlin Auriol vielä järkevämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Taidat kerjätä taas kerran huomiota? Kysy jos hoitotäti antaisi vanukkaan jo tänään jos olet kiltti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kellomiehellä on Proloque ranteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kellomiehellä on Proloque ranteessa.
Auriolissa on parempi hinta/laatusuhde 😏
- Anonyymi
Hyvä pojat, ei kait pudokkailla ole tylsää?
- Anonyymi
Antaakos täti nami-nami vanukkaan,jos on kiltti.
Siitä huolimatta Proloque ja Auriol ovat oikean kellomiehen hankintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä812820Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2961635Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461537- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21009Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832