Olen haaveilija. En niinkään toteuttaja.
Ja täytyy sanoa, että useimpien haaveiden on parempi antaa ollakin haaveita, sillä usein toteutuessaan ne jyrääntyvät kermakakuista pannukakuiksi..
Unelmoinnin ihanuus..
48
79
Vastaukset 48
- Anonyymi
Minä olen unissa seikkailija ja enemmältikin en niinkään toteuttaja vaan toteuttajien määrääjä, eli armeijatermein yli-kenraali :D
- Anonyymi
... tietysti olen myös haaveilija ja tähtien tarkkailija, sekä asesuunnittelijakin, lähes ammattimainen painonnostaja, personal trainer sekä jokapäiväinen pyöräilijä.
Lähes jokaöinen nukkujakin olen. Tuollainen lempinimi jääköön sanomatta "Negotiator General", tullut aikojakin sitten ja psykologi kerran kieltäytyi tapaamista häntä enää, koska hänestä alkoi tuntua että ennemminkin minä analysoin häntä kuin hän minua niillä tapaamisilla.
Unet on mahtavia. Ootko kokenut valveunia? Mä oon. Samoin selkounia..Joskus meditoidessakin saattaa vaipua valveunen kaltaiseen tilaan. ( ei se kyllä mikään tavoite ole).
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Valveuni- Anonyymi
En ole nähnyt valveunia, mutta monesti näen sellaisia oikein todentuntuisia elokuvamaisia unia kuin joissa olisi itse mukana jonain hahmona ;)
- Anonyymi
Aamulla herätessäni taisin kirjoittaa että jotenkin norjalaisten hiihtäjä Teresa Johaug tuli uneen kavereineen... jäi epäselväksi mikä se asia oikeasti oli sitten... sepä vasta jännittävää sitten olisikin jos toisten kanssa voisi aina tehdä uniin tapaamisia tuolla tavoin ;D
Elä houri https://m.youtube.com/watch?v=mUM4x4Bl_Ic minä haluan ainakin pienellä käpälällä kokeilla :D Jos uneksii, nukahtaa :D
Mutta kuinka moni haluaisi oikeasti mennä esim jonnekin autiolle paratiisisaarelle..Kärsimystähän se käytännössä olisi.
Ja vaikka olisi hotellihuone palveluineen, niin silti on hiki, silti pitää pakata, silti saattaa sataa vettä, itikatötökät ja kutinat..ja merisiilin päällekin tuli astuttua..😄Wwuwuw kirjoitti:
Mutta kuinka moni haluaisi oikeasti mennä esim jonnekin autiolle paratiisisaarelle..Kärsimystähän se käytännössä olisi.
Ja vaikka olisi hotellihuone palveluineen, niin silti on hiki, silti pitää pakata, silti saattaa sataa vettä, itikatötökät ja kutinat..ja merisiilin päällekin tuli astuttua..😄Tosin kyllähän pannarikin ihan hyvää on..
Wwuwuw kirjoitti:
Ja vaikka olisi hotellihuone palveluineen, niin silti on hiki, silti pitää pakata, silti saattaa sataa vettä, itikatötökät ja kutinat..ja merisiilin päällekin tuli astuttua..😄No voihan (melkein) kaikkea ainakin kerran kokeilla ja sitten unelmoida kun ei enää tarvii :)
Minäkin unelmoin joskus, että asuisin valtavan meren rannalla ja taloon kuuluisi aaltojen kohina yötä päivää ja terassiovia voisi pitää auki, ohut verho vain lepattaisi..., mutta tosiasia saattaisi olla etten nukkuisi silmän täyttä. Mutta onhan se ihana ajatus...:)Wwuwuw kirjoitti:
Ja vaikka olisi hotellihuone palveluineen, niin silti on hiki, silti pitää pakata, silti saattaa sataa vettä, itikatötökät ja kutinat..ja merisiilin päällekin tuli astuttua..😄Ootko ollu reissussa pöhkö? :)
Wwuwuw kirjoitti:
Tosin kyllähän pannarikin ihan hyvää on..
Kuule, ensin pitää käydä kaukana, että tietää hernekeiton olevan parasta, niin se vaan menee :D
misspönttöuuni kirjoitti:
No voihan (melkein) kaikkea ainakin kerran kokeilla ja sitten unelmoida kun ei enää tarvii :)
Minäkin unelmoin joskus, että asuisin valtavan meren rannalla ja taloon kuuluisi aaltojen kohina yötä päivää ja terassiovia voisi pitää auki, ohut verho vain lepattaisi..., mutta tosiasia saattaisi olla etten nukkuisi silmän täyttä. Mutta onhan se ihana ajatus...:)Eikä tarvi. Riittää kun nuuhkasee, niin tietää miltä se maistuu..
Wwuwuw kirjoitti:
Eikä tarvi. Riittää kun nuuhkasee, niin tietää miltä se maistuu..
Jaa no jos ruokaa aattelet nin sitten :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Jaa no jos ruokaa aattelet nin sitten :)
Pätee moneen muuhunkin juttuun..
Oletko ajatellut palata islamiin?
Wwuwuw kirjoitti:
Voi vajukkirassua...
Ajattelin vaan, kun miten se menikään, meillä on unelma.
Partakaweri kirjoitti:
Ajattelin vaan, kun miten se menikään, meillä on unelma.
Ai Se.. "I have a dream"...King..
.Joooppajoo
Siitäkö te nyt innostuitte...kamala unelma sillä olikin, ettäs kehtas, mokomakin keekkeri.
Kolmosella Siipan saappaissa.. yhdenlaista painajaista?Wwuwuw kirjoitti:
Ai Se.. "I have a dream"...King..
.Joooppajoo
Siitäkö te nyt innostuitte...kamala unelma sillä olikin, ettäs kehtas, mokomakin keekkeri.
Kolmosella Siipan saappaissa.. yhdenlaista painajaista?Kamala unelma? Sinähän niitä hiekkiksiä tänne haluat.
Partakaweri kirjoitti:
Kamala unelma? Sinähän niitä hiekkiksiä tänne haluat.
Täh?
Koita nyt kiivetä sieltä hiekkalaatikosta aikuisten ilmoille..Wwuwuw kirjoitti:
Täh?
Koita nyt kiivetä sieltä hiekkalaatikosta aikuisten ilmoille..Wwuwuw ja aikuinen ei mahdu samaan lauseeseen.
Unelmat ja haaveet muuttuvat usein työmaiksi, hankaliksi ja kalliiksi, kun ne menee toteuttamaan. Päässä ne ovat keveitä ja ihania.
Onneksi en ole kovin montaa toteuttanut.Wuppiksen unelma muuttui lastenraiskauksiksi ja pahoinpitelyiksi, muut maksoivat ja maksavat hinnan siitä pannukakausta.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_676,f_auto,fl_lossy,q_auto:eco/13-3-8283443.jpgHarmaaritari kirjoitti:
Wuppiksen unelma muuttui lastenraiskauksiksi ja pahoinpitelyiksi, muut maksoivat ja maksavat hinnan siitä pannukakausta.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_676,f_auto,fl_lossy,q_auto:eco/13-3-8283443.jpgOiskohan sun jo aika hakeutua johonkin hoitoon..🤔
Partishan jo onkin..tuloksia odotellessa..Wwuwuw kirjoitti:
Oiskohan sun jo aika hakeutua johonkin hoitoon..🤔
Partishan jo onkin..tuloksia odotellessa..Oliskohan sun syytä kaivaa kuvetta ja osallistua sun unelmista aiheutuneisiin kustannuksiin, kaarnavenebusineskin puhkaisi miltsin rajan:
https://www.kansalainen.fi/uusi-purjehduskausi-kaarnaveneille-alkamassa-stea-avustusta-yli-puoli-miljoonaa-euroa/
Sun purjehdusharrastus tulee kalliiksi kansalle.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oiskohan sun jo aika hakeutua johonkin hoitoon..🤔
Partishan jo onkin..tuloksia odotellessa..Luulen että nyt on pelissä joku ammattilainen oikein tekemässä riitaa tyttöhallituksen riveihin kun riidat ovat jo räjähdyspisteessä, kuten joku vanha elokuva, missä oikeasti William Shathner tuli... The Intruder taisi olla, valkoisten promoottori paikkakunnalle, mustavalkoinen vanha elokuva.... mutta tuohan on täysin älytöntä tuo tyttöjen politiikka, ei ole päätä eikä edes päästäisen häntääkään päästä puhumattakaan näköpiirissä, myyrän pää voi vilkahtaa jossain ajatuksissa.
MUTTA; uniin, kun todellakin näen kaikenlaisia elokuvamaisia unia, pelottava missä olin itse hahmona, isä sanoi että käypä saunomassa ja tutustu uuteen kiukaaseen; sitten kun menin saunomaan niin aloin leijumaan ja se kuuma saunan kiuas alkoi vetämään itseäni puoleeni, pelkäsin että palan jos törmään, silloin heräsin unesta kun olin potkaissut vanhaa yölamppuani :D Anonyymi kirjoitti:
Luulen että nyt on pelissä joku ammattilainen oikein tekemässä riitaa tyttöhallituksen riveihin kun riidat ovat jo räjähdyspisteessä, kuten joku vanha elokuva, missä oikeasti William Shathner tuli... The Intruder taisi olla, valkoisten promoottori paikkakunnalle, mustavalkoinen vanha elokuva.... mutta tuohan on täysin älytöntä tuo tyttöjen politiikka, ei ole päätä eikä edes päästäisen häntääkään päästä puhumattakaan näköpiirissä, myyrän pää voi vilkahtaa jossain ajatuksissa.
MUTTA; uniin, kun todellakin näen kaikenlaisia elokuvamaisia unia, pelottava missä olin itse hahmona, isä sanoi että käypä saunomassa ja tutustu uuteen kiukaaseen; sitten kun menin saunomaan niin aloin leijumaan ja se kuuma saunan kiuas alkoi vetämään itseäni puoleeni, pelkäsin että palan jos törmään, silloin heräsin unesta kun olin potkaissut vanhaa yölamppuani :DKahelihan se sinäkin olet, mutta pystyt sentäs muutakin ajattelemaan kuin yhtä kehää ..
Harmaaritari kirjoitti:
Oliskohan sun syytä kaivaa kuvetta ja osallistua sun unelmista aiheutuneisiin kustannuksiin, kaarnavenebusineskin puhkaisi miltsin rajan:
https://www.kansalainen.fi/uusi-purjehduskausi-kaarnaveneille-alkamassa-stea-avustusta-yli-puoli-miljoonaa-euroa/
Sun purjehdusharrastus tulee kalliiksi kansalle.Jaa...Ei kun oikeesti.. Jos päässä pyörii vain jotain mamumölinää ja jännämiesöyhötystä, niin kyllä mä hoitoon jo ohjaisin. Hyvällä sanon..
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa...Ei kun oikeesti.. Jos päässä pyörii vain jotain mamumölinää ja jännämiesöyhötystä, niin kyllä mä hoitoon jo ohjaisin. Hyvällä sanon..
Ei pyöri, sinä vaan saat aina niin kivasti esiin nuo että pitää sitten laittaa :)
Täällä tekee aloituksen vaikka leikkokukista, niin nää pari nuijaa alkaa mamuöyhötyksensä..🙄
- Anonyymi
Niin joo oikeissa eikä unielokuvissakaan oli tuo pikkutyttöjen houkuttelija kukkien avulla Doctor Sleep -elokuvassa "Rose The Hat" se söi kukkia, pikkutyttö sanoi: ei kukkia saisi syödä, "Rose The Hat" vastasi: kyllä kaikkia herkullisen näköisiä kukkia voi syödä.
Nyt oli oikein kukkafarmi missä tekevät herkullisen näköisiä orkideoita kai ihmiselle ravinnoksikin.
- Anonyymi
Unelmoin että saan pillua mutta se ei varmaan koskaan toteudu.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja sitten kun se toteutuu, niin oot ihan että aijaa, tämmöstäkö se vain olikin.
Älä nyt ennalta lyttää toisen unelmia. Jokaisen on parasta oivaltaa itse.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja sitten kun se toteutuu, niin oot ihan että aijaa, tämmöstäkö se vain olikin.
Aivan niin, demokriassakin: jaaha, tämmöistä se olikin että kun Sauli Niinistö valittiin presidentiksi, pahemmaksi vain yhteiskunta muuttui....
Thymallus kirjoitti:
Älä nyt ennalta lyttää toisen unelmia. Jokaisen on parasta oivaltaa itse.
Ja sitä paitsi tuosta unelmoimalla ja sitä tavoittelemalla tämä ihmisten maailma on rakennettu.
Thymallus kirjoitti:
Ja sitä paitsi tuosta unelmoimalla ja sitä tavoittelemalla tämä ihmisten maailma on rakennettu.
Mitähän kaikkea ne tänkin palstan neitsytsedät onkaan sitten saanaat aikaan? Kyllä ne nyt vähintään pari pilvenpiirtäjää on rakentaneet..
- Anonyymi
Kyllä minä joskus miehestäkin unelmoin. Uniakin näen. Tekis kyllä mieli pannaria.
Tuli tuossa iltalenkillä mieleen, että pari yötä sitten näin todella mielenkiintoisen unen parin työpaikan tyypin kanssa peuhaamisesta. Sisällöstä ei sen enempää, mutta nämähän on aivan parhaita. Toteutusta en aio yrittää.
- Anonyymi
Anteeksi viivästynyt vastaukseni, mutta niin eivätkö olekin aivan mukavia tuollaiset unet, joku lääkärikin sanoi joskus aikoinaan: silloin aivotoiminnot ovat kunnossa jos näkee unia :)
Toisaalta jos niin todelle tuntuvia unia kuten minä joskus näen jotta voi ehkä jo tuhoutua koko korttelikin kerralla ja unissaan toimii kuin joku Duke Nukem räjähteineen, tuollainen ei ole mahdollista mutta... yleensä todentuntuiseen uneen silloin säpsähtää hereille: tämä olikin unta ;)
Unet kuin elokuvat hah. Mä hätkähdin istumaan sängystä, kun näin niin selvästi unessa kuinka meijän kissa oli mennyt naapurin lintujenruokintaan tarkoitetun pikkutönön sisälle, pää vaan kurkki siitä laudalta..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä hätkähdin istumaan sängystä, kun näin niin selvästi unessa kuinka meijän kissa oli mennyt naapurin lintujenruokintaan tarkoitetun pikkutönön sisälle, pää vaan kurkki siitä laudalta..
Sitten siitä olisi tehnyt painaismaisen ilmestyksen jos joku kanahaukka tai kaartava isompi hiirihaukka olisi vain napannut sen kissan suuhunsa aamupalaksi ja jatkanut matkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten siitä olisi tehnyt painaismaisen ilmestyksen jos joku kanahaukka tai kaartava isompi hiirihaukka olisi vain napannut sen kissan suuhunsa aamupalaksi ja jatkanut matkaansa.
...jatkan kerran että, niin hiirihaukat ovat niitä isoja, jotain metrinen siipiväli yleensä on, ihmettelin että miksi räkättirastaat ovat niin peloissaan, marjoja syömässä, kävin katsomassa, ja kyllä ihmettelin että mikä petolintu joku niitä pelottaa noin paljon niin iso hiirihaukka perässä niitä pelottamassa, yllättävän matalalla lensi kyllä tuo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361912
- 41580
- 25480
- 37425
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne54411Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393- 53385
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6377- 32371
- 39358