VERTICON NYKYISILLE JA TULEVILLE TYÖNTEKIJÖILLE ,
jotka tekevät säännöllisesti työtä yllämainitulle yritykselle.
Kehotan olemaan tarkkana
- PALKANKOROTUSTEN KANSSA
- VV -VAPAIDEN KANSSA
- LOMARAHAT
(tällä hetkellä *12,5% bruttopalkasta -ja LOMALTAPALUURAHA 50% bruttopalkasta)
NÄMÄ KUULUU MYÖS MAKSAA MIKÄLI TEET YRITYKSESSÄ RIITTÄVÄN MÄÄRÄN TÖITÄ.
*kun olet työskennellyt vuoden ,
lomaraha on 12,5%
alle vuoden työskenneillä tämä on 10% bruttopalkasta.
Tämä seuraava ei ole mainos vaan omakohtainen kokemus:
Vaikka he väittävät että kyseiset lisät ja saatavat eivät koske sinua, on sinun etusi ottaa selvä asiasta kuten Ammattiliitto PAM.
Kun olet liittynyt liittoon
he laskevat puolestasi että olet saanut kaikki sinulle kuuluvat korvaukset, ja ryhtyvät tarvittaessa toimenpiteisiin .
Kun vaadit omia saataviasi , kannattaa ottaa tiukka linja vaikka he vähättelevät sinua, uhkailevat työn menettämisellä ja tunnusten sulkemisella palveluun josta varaat vuoroja.
Kannattaa myös ilmoittaa uhkailusta ja työntekijöihin kohdistuvista väärinkäytöksistä asiakasyritykseen jossa teet varsinaisen työn ja siellä riittävän korkealle taholle.
Juuri sinä teet VUOKRATYÖYRITYKSEN liikevaihdon, joten pidä oikeuksistasi huolta.
Lopulta he joutuvat maksamaan sinulle TES:in mukaiset saatavasi.
PS.
Samaa TES:in mukaisten korvausten maksamatta jättämistä saattaa esiintyä myös muissa vuokratyö yrityksissä, joten ole tarkkana ja selvillä oikeuksistasi.
Iloista ja PALKALLISTA kevättä kaikille
VERTICO / Muut vuokratyö yritykset
Anonyymi
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858