Miksi aina minä ensin? Että voit jättää vastaamatta? Tehdäksesi selväksi, että ei kiinnosta yhtään? Mikset voisi olla mukava sen vertaa, edes esittäisit ystävää? Vai onko se turhaa, kun siitä ei hyödy mitään? Se, että siitä tulee hyvä mieli jollekin toiselle, on sulle yhtä tyhjän kanssa?
Mikset voi sanoa mitään?
7
642
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tipuin kärryltä, mihin päin maata tämä osuu ja uppoaa 🤔😶
- Anonyymi
Ikävää. Mihin päin viestisi suuntaa? Ehkä se pelkää omia tunteitaan tai sitten yrittää estää sinun tunteitasi heräämästä.
- Anonyymi
Tähän mieluusti haluaisin myös vastauksen.
- Anonyymi
Jos minusta on kyse niin olen ihminen joka ei ole koskaan pitänyt siitä että muita on kuulemassa henkilökohtaisista asioista silloin menen lukkoon .kyse ei ole mistään sen kummemmasta . Minulla on tunne että tämä asia koskee minua .
- Anonyymi
Kysykää kohteelta suoraan. Täällä on todennäköisesti turhaulista..
- Anonyymi
En lue kaikkea. Toivon oikeaa kohtaamista silmästä silmään. Tämä ei ole oikea tie.
- Anonyymi
Lähetin sinulle viimeksi viestin, olit lyhytsanainen. Tuli sellainen olo että jotenkin häritsin minua. Miksi vetäydyit kuoreesi? Miten minä loukkasin sinua? :( En halua tunkeutua sinun elämääsi, ellet anna mitään merkkejä siitä, että niin haluat. Avaudu hieman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137