Normi Citizen rannekello, jossa viisarit. Samassa etelän maissa paikallisten kellot eivät ole huurussa. Miksi minun kellon lasi huurtuu, mutta muiden ei?
Rannekello huurtuu etelän maissa
6
200
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kosteudenkestävä. Samoin käy saunassa.
- Anonyymi
Kellostasi on ilmeisesti menneet tiivisteet piloille. Syynä voi olla se, että olet käyttänyt kelloa saunassa. Se ei nimittäin tiivisteille hyvää tee. Järkevä ihminen ei vie mitään kelloa saunaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellostasi on ilmeisesti menneet tiivisteet piloille. Syynä voi olla se, että olet käyttänyt kelloa saunassa. Se ei nimittäin tiivisteille hyvää tee. Järkevä ihminen ei vie mitään kelloa saunaan.
Ei ole tiivisteet priimaa jos ei saunaa kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tiivisteet priimaa jos ei saunaa kestä.
Sellaista tiivistettä ei olekaan, jota ei sauna jossain määrin tuhoaisi.
Kellosepältä:
” Kuumassa, ilma kellon sisällä laajenee, ja laajeneva ilma pyrkii purkautumaan kuoresta. Kun saunasta tullaan sitten pois ja mennään suihkuun tai hypätään järveen tai altaaseen, kellon kuori jäähtyy äkisti, samalla ilma kellon sisällä supistuu ja syntyy voimakas alipaine, joka pyrki tasaantumaan ja kellon kuori on märkä tai kello on jopa upotettuna veteen järvessä tai uimaaltaassa. Kelloon siis vaikuttaakin kaksi asiaa samanaikaa vedenpaine ja alipaine. Lisäksi kellon käyttö saunassa on omiaan kuivattamaan kellon tiivisteitä ja saa ne menettämään osan kimmoisuudestaan. Lisäksi kellon kuoren kuumeneminen pehmentää tiivistettä, ja muokkaa siitä uuteen muotoon ja jäähtyessään ei palaakkaan enää aivan samaan muotoon. Tälläisen tiivisteen poikkileikkaus ei enää ole pyöreä, vaan pikemminkin neliö, jossa on ehkä pyöristetyt kulmat.”
https://kellohuoltoloppela.com/Vesitiiviys.htm
- Anonyymi
Kannattaa viedä kello liikkeeseen.
- Anonyymi
Eiköhän se ole jo 4 vuoden jälkeen turhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814