Palasiksi revitty sydän

Anonyymi

Vähän yli puoli vuotta sitten tapasin miehen netissä. Viestittelimme ahkerasti ja tapasimme noin 2 viikkoa myöhemmin. Mies oli huomioiva, hauska ja luotettavan oloinen. Harmi vaan että se oli vain sen oloinen. Tapailimme usein, lähes päivittäin ja viestittelimme ja soittelimme lähes taukoamatta. Mies vei sydämeni kokonaan ja hän oli kuulemma korviaan myöten ihastunut muhun. Loppu syksystä miehen työ taakka alkoi kasvaa ja emme kerenneet nähdä. Vuoden vaihteessa työ taakka helpotti mutta hän ei kuitenkaan halunnut nähdä, väitti väsymystä. Hän kuitenkin soitteli mulle tasaisin väliajoin 2-3 kertaa viikossa. Miehen käytös oli muuttunut tämän työ rupeaman jälkeen. Hän ei vastannut viesteihin, ei vastannut puhelimeen tai löi luurin korvaan. Hän suuttui todella turhan päiväisistä asioista, kuten jos kysyin miten viikonloppu meni tai muista kysymyksistä jotka ovat mielestäni sellaisia mitä normaalisti ihmiset kysyvät toisiltaan. Olin alkanut epäilemään että tässä on nyt joku kolmas osapuoli josta en tiennyt. Kun kysyin asiaa hän sanoi että ei ollut ja turhautui kysymyksestäni. Ajattelin että hän turhautui sen takia kun hänen exänsä ovat kuulemma olleet tosi mustasukkaisia koska hänellä on paljon naispuolisia kavereita. Itse en pidä itseäni mustasukkaisena ja olenkin kehottanut häntä ottamaan hänen kavereihinsa yhteyttä koska hän on valitellut yksinäisyyttä. Hänen käytöksensä alkoi olla välinpitämätön. Hän alkoi käymään whatsappissa useasti iltaisin vaikka hän on sanonut että hänellä ei ole kavereita tai että niitä ei kiinnosta olla hänen kanssaan. Hän oli avautunut mulle miten hänen kavereitaan ei kiinnosta miten hänellä menee ja kehoitin häntä keskittymään niihin ihmisiin jotka nyt haluavat olla hänen kanssaan. Ajemmin tällä viikolla hän ehdotti että jos lähtisin hänen mukaansa hänen töihin mikä on ollut meillä välillä tapana kun mulla on ollut vapaapäivä. Lähdin hänen mukaansa vaikka mua pikkuisen mietitytti. Edellisen kerran olemme nähneet noin 10 viikkoa sitten. Emme kumpikaan juurikaan puhuneet mutta hän yritti olla normaali oma itsensä, heitti hauskoja vitsejä ym. Tauvoilla hän kuitenkin oli kokoajan puhelimella ja pelasi tai laittoi jollekin viestiä, ymmärrän että hän on tottunut olemaan tauvoilla puhelimella mutta se ärsytti mua kun emme olleet pitkään aikaan nähneet ja puhelin tuntui olevan tärkeämpi. Soitin hänelle tapaamisen jälkeen ja kysyin fiiliksiä. Oli kuulemma ihan jees. Sanoin että musta tuntui että puhelin oli hänelle tärkeämpää seuraa kun minä, olen aina ollut suorapuheinen ja hän tiesi sen. Hän löi samantien luurin korvaan ja esti mun numeron. Yritin pahoitella käytöstäni whatsappin kautta mutta hän ei vastannut. Hän myös esti mut whatsappissa. Huomasin että hän oli hiljattain lisännyt exänsä Facebookissa kaverikseen. Olen jo pitkään epäillyt että tässä on jotain mitä hän ei ole minulle kertonut. Yritin vähän urkkia kenen kanssa hän kirjoitteli kun olin hänen mukanaan töissä. En saanut muuta selville kun että se jonka kanssa hän kirjoitteli oli joku jonka nimessä oli kolme kirjainta. Yllättäen tällä exän nimikin on kolmikirjaiminen. Poistin miehen Facebookista samantien. Laitoin hänelle vielä facebookissa suorat sanat ennen kuin poistin hänet, luki hän sitä tai ei. Miksi hän ei voinut kertoa suoraan missä mennään? Miksi en kuunnellut kavereitani jotka varoittelivat hänestä jo aikaa sitten? Aluksi en tiennyt oliko hyvä idea lähteä hänen mukaansa töihin mutta nyt olen varma että oli. Sainpahan pisteen tälle touhulle.

2

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin tunnut olevan perillä hänestä, tyypillistä ja rakkauden sokaisema mielesi roikotti sinua mukana aivan selkeässä kuviossa niin kuin yllä kirjoitat. Minusta sinun pitäisi olla iloinen/ ylpeä, et pääsit hänenlaisesta eroon. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Mies ei ole vielä piiiiiitkään aikaan, jos koskaan valmis luotettavaan ystävyyteen kenenkään yhden ihmisen kanssa. Hänellä täytyy olla jatkuvasti reviisi ympärillään. Kaikki hänen ystävänsä ovat samanarvoisia tai - arvottomia.

      Sinä olet hakemassa yhtä erikoisystävää.
      Tuo mies ei edusta sitä.
      Jatka etsintää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe