Nyt olen voittanut tuon ongelman ja olen yllättynyt, kuinka helppoa seksin saaminen on ainakin täällä Helsingissä. Se vaan harmittaa, että monta vuotta meni hukkaan pakkoselibaatissa.
En saanut nuorempana naista, koska olin ujo
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ujouden voi voittaa, mutta jos olet ruma kuten minä, ei mitään ole tehtävissä. Ätmi mikä ätmi.
- Anonyymi
"Rumuudessa" on yleensä kysymys huonosta itsetunnosta. Sekin on voitettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rumuudessa" on yleensä kysymys huonosta itsetunnosta. Sekin on voitettavissa.
Ja taas mantranhokija selittämässä iänikuisesta itsetunnosta. Kannattaa vaan ihailla itseään ja itsetuntoaan peilistä, kun ei asiasta mitään tiedä.
- Anonyymi
Kuinka moni sinulle on sanonut että olet ruma? Rumuutesi on luultavasti omaa keksintöäsi...
- Anonyymi
Ujous ei ole vika miehessä. Juokaa viinaa ja käykää baareissa niin tavataan naisia . Viinan voimalla mies uskaltaalähestyä naisia, suomalaisten perusluonne on ujous joten ihmiset käy baareissa juomassa viinaa jotta naisia voi tavata.
T Viinamies - Anonyymi
Ujous ei ole vika miehessä. Juokaa viinaa ja käykää baareissa niin tavataan naisia . Viinan voimalla mies uskaltaalähestyä naisia, suomalaisten perusluonne on ujous joten ihmiset käy baareissa juomassa viinaa jotta naisia voi tavata.
T ViinamiesTekisit sinäkin oman nimimerkin "Viinamies", niin olisit uskottavampi, kun kirjoittaisit rekisteröidyllä nimimerkillä.
Ei ruma mies saa naista, eikä pärstä tule siitä komeammaksi itsetunnon korotus yrityksillä.
Tosin silloin joskus kun sattuu näkemään omasta mielestään itseä rumemman miehen naisen seurassa, niin se korottaa itsetuntoa, mutta silloin sitä yleensä toteaa, että on itse varmaan rumempi, kun tuokin on saanut naisen, mutta en mä.
- Anonyymi
Miksi minä en saa naista baarista Helsingissä ikinä. Naiset ylenkatsovat minua.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja löytää kumppanin. Mitä nuorempana alkaa juoda viinaa, se helpommin tyttöihin tutustuu. Kun jo teini-iässä ollaan kylillä juomassa kavereiden kanssa, löytää tyttöystävän jo kouluaikana ja oppii tulemaan naisten kanssa toimeen.
Raitis mies ei tapaa tyttöjä nuorena eikä vanhanakaan.
t. viinamies- Anonyymi
Viinaa juomalla saa maksakirroosin tai rasvamaksan.
- Anonyymi
Naiset syrjii ujoja lyhyitä raittiita miehiä. Juokaa viinaa usein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086