Nyt olen voittanut tuon ongelman ja olen yllättynyt, kuinka helppoa seksin saaminen on ainakin täällä Helsingissä. Se vaan harmittaa, että monta vuotta meni hukkaan pakkoselibaatissa.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ujouden voi voittaa, mutta jos olet ruma kuten minä, ei mitään ole tehtävissä. Ätmi mikä ätmi.
- Anonyymi
"Rumuudessa" on yleensä kysymys huonosta itsetunnosta. Sekin on voitettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rumuudessa" on yleensä kysymys huonosta itsetunnosta. Sekin on voitettavissa.
Ja taas mantranhokija selittämässä iänikuisesta itsetunnosta. Kannattaa vaan ihailla itseään ja itsetuntoaan peilistä, kun ei asiasta mitään tiedä.
- Anonyymi
Kuinka moni sinulle on sanonut että olet ruma? Rumuutesi on luultavasti omaa keksintöäsi...
- Anonyymi
Ujous ei ole vika miehessä. Juokaa viinaa ja käykää baareissa niin tavataan naisia . Viinan voimalla mies uskaltaalähestyä naisia, suomalaisten perusluonne on ujous joten ihmiset käy baareissa juomassa viinaa jotta naisia voi tavata.
T Viinamies - Anonyymi
Ujous ei ole vika miehessä. Juokaa viinaa ja käykää baareissa niin tavataan naisia . Viinan voimalla mies uskaltaalähestyä naisia, suomalaisten perusluonne on ujous joten ihmiset käy baareissa juomassa viinaa jotta naisia voi tavata.
T ViinamiesTekisit sinäkin oman nimimerkin "Viinamies", niin olisit uskottavampi, kun kirjoittaisit rekisteröidyllä nimimerkillä.
Ei ruma mies saa naista, eikä pärstä tule siitä komeammaksi itsetunnon korotus yrityksillä.
Tosin silloin joskus kun sattuu näkemään omasta mielestään itseä rumemman miehen naisen seurassa, niin se korottaa itsetuntoa, mutta silloin sitä yleensä toteaa, että on itse varmaan rumempi, kun tuokin on saanut naisen, mutta en mä.
- Anonyymi
Miksi minä en saa naista baarista Helsingissä ikinä. Naiset ylenkatsovat minua.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja löytää kumppanin. Mitä nuorempana alkaa juoda viinaa, se helpommin tyttöihin tutustuu. Kun jo teini-iässä ollaan kylillä juomassa kavereiden kanssa, löytää tyttöystävän jo kouluaikana ja oppii tulemaan naisten kanssa toimeen.
Raitis mies ei tapaa tyttöjä nuorena eikä vanhanakaan.
t. viinamies- Anonyymi
Viinaa juomalla saa maksakirroosin tai rasvamaksan.
- Anonyymi
Naiset syrjii ujoja lyhyitä raittiita miehiä. Juokaa viinaa usein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid130842En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38447
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää115433Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397