Tää on tosi juttu

Anonyymi

Mua voi sit vituttaa ne naiset jotka valheilla koittaa hajottaa jonkun pari suhteen. Mulle kävi niin ja puolisolle. Olin ennen tapaamistamme tai seurutelun alkua tutustunut tietämättäni pulisoni opiskelu kaveriin. Muutama yö vietettin tän naisen kanssa, ei kuitenkaan treffailtu vaikka nainen yritti kovasti en innostunut mut sängyssä oltiin kahdesti. Sitten tapasin puolisoni yökerhossa ja parin treffi kerran jälkeen alkoi seurustelu. Menin sit naisen opiskelu asunnolle ja mikä yllätys kun tajusin että asuu naisen kanssa joka oli ollut mun kanssa sängyssä, arvatkaa venähtikö tän toisen naisen naama, oli kuin myrkkyä kun tajusi.
No, kun muutettiin yhteen pääti tää toinen nainen heittää kapuloita rattasiin. Törmättiin kerran yökerhossa ja kovasti taas yritti mua saada pettää vaan jäi yritykseksi ja sen jälkeen valehteli kun tapasi mun puolisoni. Näin sun miehes yökerhossa, oli ihan kiva ilta ja yritti kovasti. No mitä se muka yritti puoliso kysyi, no seksiä tietty tää muija sanoi. Asia selvitettiin kotona ja puoliso totesi että uskoo totta kai muhun ja katkaisi välit kaveriinsa, sopivat kuitenkin myöhemmin välinsä ja nainen muuti toiseen kaupunkiin lopuksi. On toi mustasukkaisuus sairasta, tää nainen varmaan ajatteli että jos en saa tota miestä ei saa kaverinikaan, ihan hullua. Onneks on ainoa kerta kun joutui moisen käymään läpi.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kateudeksi sitä nimitetään. Mitä ei itsellä ole sitä onnea ei toisillekaan suoda.
      Pikkupirut istuu olkapäällä kuiskimassa kaikenlaista näiden teiden kulkijoille ja he nauttii kun saa kiusata toisia. Se kostautuu heille, älä välitä vaan katkaise suhteet sellaisiin ihmisiin. Pirullinen luonne kun ei niin vain muutu.

      • Anonyymi

        Mitä toisella sitä halutaan itselle, olin minäkin nuorena kateellinen kun muutama kaverini sai todella hyvännäköisen tyttöystävän, kaiken lisäksi nuoret naiset vielä joskus flirttailivat kiusoittelevasti, kun lähestyi pahastuivat ja sanoivat et mitäs sä oikein yrität, mä seurustelen.


    • Anonyymi

      Mietippä omalle kohdallesi toisin päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      256
      2597
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1705
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1529
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1343
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      107
      975
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    Aihe