mutta Jeesus tietää, kenet kutsuu omiin juhliinsa!
Omaan kotiisi voi kieltää tulemasta,
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan!
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
2 Tim 2:19 "Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!'"
Vanhoillislestadiolaisen kodin kasvattina Pyhä Henki antoi hänelle tämän tehtävän hänelle jo vuonna 1984, mutta silloin pelkuruus iski häneen ensimmäisen kerran, eikä lähtenyt:
Oulun piispalle, Ruukin kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle, mutta pelkuruuden takia ei lähtenyt:
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan
isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla:
TUOMITAAN; OMITAAN JUMALAN VALTAKUNTA JA KRISTUKSEN SOVITUSVERIKIN, ja unohdetaan mitä pyhä Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista.
Raamattu sanoo myöskin: "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."- Anonyymi
Taas sinä erehdyit henkilöstä. No, kullakin tapansa.
Niin, sanon nyt vielä saman, kun sinulle menee asiat niin hitaasti perille, ( jos ollenkaan, useimmiten ei ), eli kotiisi voit estää ketä vaan tulemasta, sillä se on sinun valtakuntasi, mutta Taivasten valtakunnan sisäänkäynti EI ole sinun määräysvaltasi alainen hallinnonala lainkaan, joten pidähän suutasi soukemmalla. Varsinkaan Jeesuksen sovitusveren herjaajalla ei ole minkäänlaista valtaa Jumalan valtakunnassa. Että näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033