Saako amiksen käynyt pukeutua hieman paremmin arjessa vai onko Tokmannin vaatteet ne oikeat?
Duunarin muoti
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
joo on
- Anonyymi
juu duunarin pukeutuminen tyylikkäästi on kielletty ... Suomessa
- Anonyymi
Pukeudu silleen kun haluat, mutta siistit ja hienommat vaatteet tietenkin näyttää kenen tahansa päällä paremmalta :)
Heh, kaikkea sitä kyselläänkin =) Jokainen pukeutuu miten tahtoo oli ammatti mikä tahansa. Huippujohtajakin voi pukeutua tavalliseen huppariin ja farkkuihin vapaa-ajallaan ja ajella vaikka tavallisella autonröttelöllä tai julkisilla tai pyörällä, jos tyyli vain on sellainen ja asua vaikka ihan tavallisessa talossa. Kaikki lähtee siitä mikä oma pukautumismaku on.
- Anonyymi
Kyllä amiksen käynyt saa pukeutua myös paremmin. On sama onko maisteri tai puuseppä, hyviä ammatteja molemmat. Tärkeintä on kuitenkin pukeutua vaatteisiin , joissa viihtyy.
- Anonyymi
Vedin kerran flanelipaidan päälle niin kuulin todella rankkaa vittuilua työkavereilta. Siinä kun oli kaulukset niin olin heti liian hieno ja juhliin menossa ja että olen hintti.
Kun menen kauppaan niin erotun muista.
Hiukset on kammattu, hieno takkia (yleensä villakangasta näin syksyllä), hienot housut, hienot nahkakengät jne. Rahaa näihin ei paljoa mene.
Kun täällä satakunnassa perusjampan puku on Tokmannin juoksukengät, huonosti istuvat farkut tai löysät verkkarit, halpa Futuresportin paita ja lippalakki.
Ei siinä mitään väärää ole mutta olen todella ylipukeutunut ja kaikki tuijottaa.
Siinä on kestämistä. Mieluummin silti vaikka smokki kuin spurgun asu.
Olen raksamies eli duunari. - Anonyymi
Olen duunari, enkä kehtaa pukeutua tyylikkäästi kun menen töihin. Meillä on työasu pakollinen, turvakengät, huomioliivi ym. Parkkipaikalla ja pukukaapeilla katsotaan päästä varpaisiin jos on esim. korkkarit jalassa, kun muilla on näitä crocsi- pieruverkkari-tuulitakki -asuja. Monesti tuntemattomatkin kollegat alkaa avautumaan, että oletkos juhliin menossa tai että näytät joltain sihteeriltä. Tuntuu vaan helpommalta sulautua joukkoon ja vetää ne farkut ja huppari päälle joka työaamu. Vapaapäivinä uskallan olla oma itseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195