Tällä hetkellä selvä voittajakandidaatti.
Tartuvaan positiivisen tuntuiseen kappaleeseen luotu omaperäinen, älykäs show,
joka innostaa katsojia mukaan. Show helposti vielä tuplaa kappaleen hyvyyden.
The Roop nousi heti ilmiöksi.
UMK:ssa varsinkin Cicciolina pyrkii samoille apajille, ehkä hieman enemmän
huumorillisemmalla otteella, vaikka The Roop on myös hauska. Bananas jossain määrin pyrkii myös näihin.
Mielenkiinnolla odotan mitä UMK:ssa tullaan näkemään. Pystytäänkö yhtä
hyvin nostamaan kappaleen tasoa esityksellä.
The Roop - On Fire - Liettua
7
137
Vastaukset 7
- Anonyymi
No jaa,enpä tiedä.Riippuu siitä minkälaisesta musiikista pitää.Minun mielestäni yksitotinen.
- Anonyymi
En tykkää koreografista,sekoilua.
- Anonyymi
Kipale huomattavasti "parempi" juurikin lavashown ja stailauksen ansiosta.
- Anonyymi
Laulajalla ja taustatanssijoilla on Touretten oireyhtymä.
- Anonyymi
Norjan viisu tuntuu nyt olevan maailmalla suosiossa vaikka se on äärmmäisen tylsä,taso muutenkin aivan surkea,Moldovan kappale yllättäen parhaimmistoa
- Anonyymi
Romanian viisu vaikutti ensin ihan oudolta mutta siinä on kyllä ideaa kun kuuntelee useammin,selvästi finaaliin ja siellä kärkisijoille
- Anonyymi
Kuuntelin irlannin viisua ja ajattelin että onko Kate Perry äänessä..ei ole vaan joku toinen mutta ääni ja soundit samanlaisia,pientä plagiaatiota myös havaittavissa jostain kappaleesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2731096Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "236880- 98841
- 73758
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429