Ostin kellon jossa on 36mm mineraalilasi. Onkohan näihin olemassa näytönsuojia? Joihinkin älykelloihin näyttäisi olevan.
Vastaukset 17
- Anonyymi
hihii, nyt tuli viikon paras.
- Anonyymi
Ei hihityttäisi yhtään kun näkisit entisen työkeloni lasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mineraalilasi on jo sen verran kovaa ettei kalvo juurikaan mitään suojaa. Jos haluat naarmuttoman kellonlasin, niin osta safiirilasinen kello.
Mineraalilasi käytetään vain kovin halvoissa kelloissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ/rymykello erikseen ja toinen arkeen ja juhlaan.
- Anonyymi
Osta kirjojen päällystämiseen tarkoitettua kontaktimuovia. Muutaman euron rulla riittää loppuelämän ajaksi ☺️
- Anonyymi
Niin tarvitseeko 5 metrin pätkää kontatkimuovia kellon lasin peittämiseen.
Eipä noita tavallisiin kelloihin taida saada suojalasia.
Älyttömiin,älyvapaisiin,älykelloihin on kyllä saatavana,
näytönsuojalasia,tai jotakin korviketta.
- Anonyymi
Tässä vähän järeämpi suoja
https://www.etsy.com/listing/669175469/tactical-military-smartwatchwatch - Anonyymi
Mitä väliä sillä on. Ei se kestä kuitenkaan kuin pari kolme vuotta jollei hajoa jo sitä ennen pikku kolhusta kuten lattialle tippumisesta. En tiedä onko kellojen laatu heikentynyt mutta nykyiset tuntuvat olevan silkkaa roskaa. Taidan kokeilla seuravaaksi g-shockia. Sen iskunkestävyys perustuu kaiketi siihen ettei siinä ole liikkuvia osia sisältävää koneistoa.
- Anonyymi
Mitä sitä nyt lattialle pudottelee?
- Anonyymi
Mikäs niitä viisareita pyörittää? Viisarittomissa ei taida olla missään liikkuvaa koneistoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs niitä viisareita pyörittää? Viisarittomissa ei taida olla missään liikkuvaa koneistoa.
On mekaanisia numeronäyttöjä.
- Anonyymi
Uusi mineraalilasi maksaa muutaman euron.
- Anonyymi
Entäs vaihto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs vaihto?
Ei montaa kymppiä.
- Anonyymi
Mineraalilasista pystyy jokainen kelloseppä hiomaan naarmut pois. Varsin nopea toimenpide. Itsellänikin on vintage-kello mineraalilasilla eikä mitään suojakalvoa ole tarvinnut.
- Anonyymi
Ei mineraalilasista naarmuja pois saa hiomalla, tarkoitat varmaankin niitä plaxilaseja jne.. jotka on lähinnä muovia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mineraalilasista naarmuja pois saa hiomalla, tarkoitat varmaankin niitä plaxilaseja jne.. jotka on lähinnä muovia.
Totta. Minulla meni nyt puurot ja vellit sekaisin. Vintage-kellossani on tosiaankin akryylilasi. Hyvin kestänyt tuokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4161677Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123753
- 60740
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503