Jumalan Galluppi
Ennen vanha Rakasti naiset vahvoja taistelijoita kuin Daavid Pietari Paavali nyt he ovat tehneet miehet nössöksi ? Mitä mieltä olette pitääkö paikkansa ????
Jumalan Galluppi,,
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä nyt näkyy Saviksen perus ongelman ydin.
Hän haluaa itse olla kiiltävä haarniskainen väkevä Jumalan soturi !
Eli se on LIHA joka puhuu, eikä Henki !
Se on se MINÄ, joka haluaa näkyvyyttä ja kunniaa ja ensimmäisiä sijoja itselleen loputtomasti, eli kyse on omavanhurskauden pystyttely yrityksestä vain oikeasti.
Kyse ei ole siis Jumalan kunnian etsimisestä, vaan oikeasti kyse on oman kunnian ja maineen etsimisestä ja himoitsemisesta.
Siksi suurin osa Saviksen aloituksista onkin "Jumalan galluppeja" !
Vaikka oikeasti on siis kyse vain saiviksen omista sielullisista touhuista pelkästään, eikä Jumalalla ole niiden "galluppien" kanssa mitään tekemistä oikeasti ! Jahaas ! Taas sä valehtelet ja panettelet minua. No en ole sun kilpaileva uros. Sinä saat kyllä olla tohvelisankari jotka naiset ihailevat kun lepertelet kauniita armon sanoja heille ja ne parveilevat sun ympäri kuin kärpäset lämmin lanta kesähelteessä.
No itse vedät oma tuomiosi sun päälle ulkokullattuna.- Anonyymi
En ole yhtään mitään valehdelut !
Tässä nyt on vain säälittävää se, että sinä itse et näe omaa todellista tilaasi, vaan olet sille umpisokea !
Mutta sinä nyt esitit pahan valheen, sillä minä en ole mikään tohvelisankari, sillä täälläkin on minua väitetty sovinistiksi ja naisten väärin alistajaksi, vaikka olen vain tuonut Raamatusta sen opetukset naisen oikeasta asemasta suhteessa mieheensä, sekä naisen asemasta ja tehtävästä ja toiminnasta Seurakunnassa.
Joten ihan pieleen ja todellakin silkaa valhetta sinä TAAS päästelit ihan ITSE !
Ei pitäisi muuten verrata uskovaa mihinkään lantakasaan eli ulosteeseen !!!
Se kertoo ja todistaa osaltaan taas sen todeksi, minkä minä sinusta kirjoitin, sillä aloit heti taistelemaan sinun kannaltasi ikävää totuutta ja minua vastaan kuin "kiiltävä haarniskainen soturi", vaikka mitään sellaista et todellakaan ole.
Niin ja yhäkään minä en ole ulkokultainen, vaan minä tunnustan syntini ja kadun ja pyydän niitä anteeksi !!!
Mutta SINÄ ITSE sen sijaan olet sellainen, kun et anteeksi pyydä valheitasi ja vääriä toimiasi, vaan olet kuin et mitään värää olisi tehnytkään !!!
Joten sinä Savis tuomitsit TAAS vain ihan itse itsesi ja keräät yhä vain lisää Jumalan vihaa päällesi:
3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.
Ja muuten ?? Taas näkyy sun ylpeä kateellisuus textistä joka paistaa läpi täysin. Älä pelkää. En halu sun synnin suvakkeja koskea edes pikkurillillä ne ovat ällöjä kun tallaavat Jumalan Pojan Pyhä Verta.
- Anonyymi
TAAS tuomitsit itse itsesi Savis ! :)
Etkä siis pysty koskemaan itse itseesi, miten se on sinulle mahdollista ???
Sinähän itse tallaat Kristuksen kallista sovintoverta ja ylenkatsot ja toimillasi halveksut Jumalan pitkämielisyyttä, kun et tee ITSE parannusta synneitäsi, etkä niitä kadu, etkä todellakaan anteeksi pyydä !!!
4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
Sinä itse siis elät ns. väärässä armossa, jossa sinulla on näköjään Jumalalta oikein lupa tehdä vääryyttä ja syntiä loputtomasti ja määrättömästi, ilman minkäänlaista parannusta !
Olet täysin niiden ulkokultaisten fariseusten kaltainen, jotka olivat itse muita kovasti tuomitsemassa jopa ihan väärin perustein, mutta samalla itse syyllistyivät pahempiin synteihin, eli sinäkin siis siivilöit muiden kohdalla hyttysiä, mutta itselläsi menee omasta seulastasi kamelinkin kokoinen läpi !!!
24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta. Anonyymi kirjoitti:
TAAS tuomitsit itse itsesi Savis ! :)
Etkä siis pysty koskemaan itse itseesi, miten se on sinulle mahdollista ???
Sinähän itse tallaat Kristuksen kallista sovintoverta ja ylenkatsot ja toimillasi halveksut Jumalan pitkämielisyyttä, kun et tee ITSE parannusta synneitäsi, etkä niitä kadu, etkä todellakaan anteeksi pyydä !!!
Sinä itse siis elät ns. väärässä armossa, jossa sinulla on näköjään Jumalalta oikein lupa tehdä vääryyttä ja syntiä loputtomasti ja määrättömästi, ilman minkäänlaista parannusta !
Olet täysin niiden ulkokultaisten fariseusten kaltainen, jotka olivat itse muita kovasti tuomitsemassa jopa ihan väärin perustein, mutta samalla itse syyllistyivät pahempiin synteihin, eli sinäkin siis siivilöit muiden kohdalla hyttysiä, mutta itselläsi menee omasta seulastasi kamelinkin kokoinen läpi !!!
25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.Taisit kirjoittaa itsestä : ) : ) : )
Opettaako Petri että pitää lyödä he jotka varoittaa synneistä ja että sillä matkalla sinulle
käy huonosti. ??- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Taisit kirjoittaa itsestä : ) : ) : )
Opettaako Petri että pitää lyödä he jotka varoittaa synneistä ja että sillä matkalla sinulle
käy huonosti. ??Petristä minä en tiedä ja hänen opeistaan, en niitä seuraa.
Mutta Jeesus puuttui kovalla kädellä kaltaiisi ulkokultaisiin !!!
Siis niiden toimintaan jotka etsivät muista syntejä suurennuslasilla, mutta itse olivat paatuneita pahantekijöitä ja syntisiä, kuten sinäkin, joka ELÄT synneissäsi loputtomasti !
Siis sinä et vain lankea syntiin, vaan sinä siis ELÄT synnissä, sydämesi syvässä paatumuksessa, mutta silti olet muita arvostelemassa ja tuomitsemassa !
13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
31 Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat.
32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.
33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
- Anonyymi
Entä viidaudestaan kuuluisa Salomon? Hänen hallitsija kaudellaan oli hyvinvointia ja rikkautta. Mietin, että hänen aikanaan ei ollut sotia, mutta hän taisteli Jumalan miekan alla viisaudellaan, jonka Jumala oli suonut. Salomo oli minusta hengen soturi.
Niinkuin Raamatussa on kirjoitettu, ettei meillä ole sota lihaa ja verta vastaan, vaan henkivartija jne jne..en muista loppua.
Salomo oli Daavidin ja Batseban poika
Daavidhan surmautti Batseban miehen uurian, kun näki alastoman Batseban kylpemässä ja rakastui häneen. Lapset han himo otti vallan. Daavid kuitenkin katui tekoaan ja Jumala näki katumuksen aidoksi. Sellainen taistelija oli Daavid, inhimillinen
Kuten ovat nuo muutkin aloituksessa mainitut miehet.- Anonyymi
Ei henkivartija vaan henkivaltoja 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei henkivartija vaan henkivaltoja 😅
Lisään kuitenkin vielä, että tuossa näkyy Jumalan suuri armo, kun hän antoi Daavidille anteeksi teon. Daavidin katumuksen siunaukset näemme Salomonissa.
Daavid katui ja tuli heikoksi, jolloin Jumalan väkevyys pääsi näkymään hänessä.
Uskon tuon olevan noin tänäkin päivänä.
Uskon, että todellinen taistelijA tulee heikoksi, jota Jumala väkevyys tulee esiin.
- Anonyymi
Mössöksi ihmisen on tehnyt LIHA. Lihan mukaan he etsivät Paavalia, että lihalleen voisi löytyä valo, että voidaan elää lihan mukaan. T.s. he selittävät Paavalin asioita lihansa mukaan, ei niin, että löytäisivät Kirjoituksien syvimmän sisällön
- Anonyymi
Bad times make strong men. Strong men make good times. Good times make weak men. Weak men make bad times.
Huonot ajat saavat aikaan vahvoja ihmisiä. Vahvat saavat aikaan hyviä aikoja. Hyvät ajat saavat aikaan heikkoja ihmisiä. Heikot ihmiset saavat aikaan huonoja aikoja.Tuo on maailman tapa muokata ihminen joka Jumala on luonut. Mutta Jumala luo ihminen vahvalsi
.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tuo on maailman tapa muokata ihminen joka Jumala on luonut. Mutta Jumala luo ihminen vahvalsi
.Tässä nyt näkyy hyvin Saviksen oma sokeus !
Hän kuvittelee olevansa vahva ja tulevansa vahvaksi !
Mutta apostoli Paavali taas kirjoittaa itsestään seuraavaa:
2. Kor. 11:30 Jos minun kerskata täytyy, niin kerskaan heikkoudestani.
2. Kor. 12:5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
2. Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
Eli ihan täysin eri Tie ja elämä kokonaan, kuin Saviksella !!!
Tästä näemme sen, kuinka pahasti Savis on eksyksissä ! Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt näkyy hyvin Saviksen oma sokeus !
Hän kuvittelee olevansa vahva ja tulevansa vahvaksi !
Mutta apostoli Paavali taas kirjoittaa itsestään seuraavaa:
2. Kor. 11:30 Jos minun kerskata täytyy, niin kerskaan heikkoudestani.
2. Kor. 12:5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
2. Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
Eli ihan täysin eri Tie ja elämä kokonaan, kuin Saviksella !!!
Tästä näemme sen, kuinka pahasti Savis on eksyksissä !Siis kirjoitat minun tekstini vastaan ja sun heikkous on siten synti. Et näköjään ole koskaan lukenut Pyhässä hengessä Pyhä Raamattu.. Olet höpöttäjä. Minä olen heikko uudestisyntynyt Puhdas joka tarvitsee Jumala ja Jeesus joka päivä että Hän tuki minua etten sortuu syntiin koska silloin ei ole enää paluuta. Tiedätkö että ei ole uutta Ristiä mahdollista saada synnin vuoksi jos on jo ollut Ristiin-naulittuna . Mutta eihän Petri sellaista ole sinulle opettanut eikä opettaa vaan että ihminen tulis pysyä synnissä.. Miten monta kerta nyt olikaan että pitää lankea syntiin että on Oikea Uskova. Koska sun opin mukaan ei ole Uskova jos pysys lankeamatta ja puhdas synnitön . hiiiiiii mikä oppi teillä on. Se olis hauska jos se ei olisi niiin iankaikkinen kuoleman vajava juttu tuo synnin suvakki oppi jonka päälle ratsastat...
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tuo on maailman tapa muokata ihminen joka Jumala on luonut. Mutta Jumala luo ihminen vahvalsi
.Harvassa ovat Jumalan luomat vahvat ihmiset.
Minne on uskovien ryhti hävinnyt joka vastusti vääryyttä pahuutta ja syntiä selvin sanoin,,,
niin kuin ennen vanha ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841622
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53822
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80715Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680