Menee päi helvettuä.

Anonyymi

Menee siis elämä päin helvettiä. Oon veloissa ja menetin pokeriin 4000e oon aivan sekasin
En saa töitä. Oon ruma lihonu. Yksinkertanen juoppo. Oisko vinkkejä junan alle tai jtn?

T. Allu

63

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sain tänää sakot junassa meni 80 e ja kaikki menee päi helvettiä

    • Anonyymi

      Siis saatana oikeesti mitä paskaa. Mistä sais aseen ampuis aivot pellolle.

    • Anonyymi

      Oon nii läskipossun näkönen pitkä ja ruma. Ketää ei kiinnosta. 12 tuhatta velkaa ei töitä ei mitää yksin kotona
      Vittu tätä paskaa jaksa.

    • Anonyymi

      Kaikko muut saa naisia ja mä oon aina se joka on yksin saatana

    • Anonyymi

      Soitin jo tänää sairaanhoitajalle et huudan ihmisille saan raivokohtauksia en saa apua. En saa nukuttua. En saa töitä. Hirveet velat on ja kusessa koko elåmä. Saatana ku on heikkolahjainen tätä se on kaikki on paskaa...

    • Anonyymi

      Mä sain sakot!

    • Anonyymi

      Mä tullu hulkuksi ku en saa töitä ja rahaa ja apua.

    • Anonyymi

      Vois juoda viinaa pään täytee ja hukuttautua?

    • Anonyymi

      Kaikki menee niin päin virtua vittua

    • Anonyymi

      Hienoa. Käväses vaikka sossussa, ne antaa sulle rahaa

    • Anonyymi

      Hienoa. Käväses vaikka sossussa, ne antaa sulle rahaa

    • Anonyymi

      Aivav vitun paskaa. Kävelen täälä yöllä ja en saa nukutttua

    • Anonyymi

      Vittu hyppään junan alle.

    • Anonyymi

      Naisia ei vittuakaa kiinnosta ja kaikkee

    • Anonyymi

      Mä oon aivan hullu. Huudan ihmisille. Haukun ihmisiä. Oon 13 tonnia varmaa veloissa ja vittu en jaksa

    • Voi pahus. kyllä menee huonosti. Ryyppäsin taloni ja perheeni, mutta se ei ole mitään tuohon verrattuna.

    • Anonyymi

      Kyllä menee iha päi vittua

    • Anonyymi

      Allu. Mene psykiatrian päivystykseen. Kerro tilanteesi. Nyt on todellakin korkea aika ennenkuin todellakin jotain vakavaa tapahtuu. Teet jotain itsellesi tai toisille. Tuosta ei ole ptkä matka psykoosiin.

      • Anonyymi

        Mä oon jo täysin hullu ja pilannu elämäni. Kohta menee pahempaa suuntaa


      • Anonyymi

        Mä oon jo täysin hullu ja pilannu elämäni. Kohta menee pahempaa suuntaa


    • Anonyymi

      Hanki itsellesi edunvalvoja.

      xLiner

    • Anonyymi

      Oon sairas hullu narsisti. Huudan ihmisille ja oon hullu. Menee nii vitun perseestä elämä. Ei naista ei mitää aina yksin. Hajoo pää.

    • Anonyymi

      Menny tuhansia euroja rahaa. En saa töitä. Oikeestaa koskaa ollu töis. Velkaantunu pahasti. Oon yksinäinen. Valvon yöt ja nukun päivät ja oon tullut hulluksi.

      • Eroa perus suomalaisista. Parantuminen alkaa.


    • Anonyymi

      Ei mua kiinnosta enää mikää. Nukun päivät. Valvon yöt. Syön 2 eri lääkettä. Oon aivolosut jo tuhonnu ja vitunko väliä enää mistään.

    • Anonyymi

      Oon laittanu 200 työhakemusta ja mut jo tunnetaan en saa mistää töitä.

    • Anonyymi

      Eilen tuli vielä 80 € tarkastusmaksu sakko junass. Käskin niiden painua helvettiin

      • Anonyymi

        Jos rikot sääntöjä, tulee seurauksia. Mikäli matkustat ilman voimassaolevaa lippua, saat sakot. Sääntöjen noudattamista valvovat ihmiset eivät ole vastuussa sinun huonoista valinnoistasi. Heille kiukkuaminen ei auta sinua mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rikot sääntöjä, tulee seurauksia. Mikäli matkustat ilman voimassaolevaa lippua, saat sakot. Sääntöjen noudattamista valvovat ihmiset eivät ole vastuussa sinun huonoista valinnoistasi. Heille kiukkuaminen ei auta sinua mitenkään.

        Joo mutta ihan vitun sama. Sattu just menee rahat ja oon velkaantunut varmaa 4500 euroa


    • Anonyymi

      Varmaa 5000 e menny rahaa ja lääkäreihin ja kaikkiin. Vittu tulee jo hulluksi

      • Anonyymi

        Kannattaisi hakeutua osastolle hoitoon pidemmäksi aikaa. Vaikuttaisi olevan ajankohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi hakeutua osastolle hoitoon pidemmäksi aikaa. Vaikuttaisi olevan ajankohtaista.

        Saatana menee päi helvettiä kaikki.


    • Anonyymi

      Vois ottaa itteään niskasta kiinni ja alkaa elämään järkevästi.

      Ensinnäkin pelaaminen on lähes järjettömintä mitä voi tehdä, siinä ei voi kuin hävitä. Ainoat pelit mitä kannattaa ehkä pelata on lotot, siinä ei mee kuin muutama euro viikossa, eihän siinä mitään voita, mutta eipä paljon häviäkään.

    • Anonyymi

      Itse palaan enää vain porukkapelejä, lotto, viking, ja eurojackpot, aina sellainen porukka jossa on mahdollisuus voittaa puoli miljoonaa tai yli, se riittäisi hyvin mulle loppuelämäksi, voisin jäädä enneaikaiselle eläkkeelle.

      Niisä ei mene kuin muutama kymppi kuussa, koska ainatulee pikkuisen takaisin, isossa porukassa ei pahemmin kulu, mutta on mahdollisuus olla jaolla jos iso voitto osuu porukkaan.

      En enää pelaa omia rivejä lainkaan, koska en tarvitse miljoonia, omaisuutta on jo 350-400 tuhatta, tarkkaa summaa en osaa arvioida.

      Aika hauskaa että tämä laskuri oli oikeassa:

      https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006410192.html

      täytin sen ja sen mukaan mulla pitäisi olla nyt omaisuutta 368 000 euroa, ja sen on aika lailla juuri se mitä olen laskenut itselläni olevan.

    • Anonyymi

      En tiedä. Oon ihan vitun kusessa elämäs.

    • Anonyymi

      Älä luovuta, mieti niitä joilla ei ole ruokaa tai asuntoa. He selviävät niin sinäkin. Pitää pää kylmänä ❣️

    • Anonyymi

      En voi uskoo miten kuses oon ja tekis mieli huutaa. Rahaa ei koskaa menny näin paljoo saatana.

    • Anonyymi

      En oo koskaa saanu sakkoja saatana junassa. Ja just nyt ku kaikki menee päi vittua niin sain sakot.

    • Anonyymi

      Jotenki nyt ei saa töitä mistää ja kaikki sanoo emme tarjoo sulle enää töitä. Suksikaa vittuun kaikki.

      • Anonyymi

        Olet käyttäytynyt asiattomasti työpaikoilla. Jutut kulkee kyllä, maineesi kiirii varmasti edelläsi. Työnantajan ei ole fiksua palkata ihmistä joka aiheuttaa jatkuvasti vain ongelmia työympäristössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet käyttäytynyt asiattomasti työpaikoilla. Jutut kulkee kyllä, maineesi kiirii varmasti edelläsi. Työnantajan ei ole fiksua palkata ihmistä joka aiheuttaa jatkuvasti vain ongelmia työympäristössä.

        Joo mutta mä en koskaa saa naista ja oon tyhmä ruma veloiss kaikilla on elämä ei mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä en koskaa saa naista ja oon tyhmä ruma veloiss kaikilla on elämä ei mulla.

        Mulla ei ole mitää elämää. Oon ruma pitkä kyllä mut naistenkaa kokoajan asiat kusee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet käyttäytynyt asiattomasti työpaikoilla. Jutut kulkee kyllä, maineesi kiirii varmasti edelläsi. Työnantajan ei ole fiksua palkata ihmistä joka aiheuttaa jatkuvasti vain ongelmia työympäristössä.

        No saanu potkuja ja kaikki menny päin vittua.


    • Anonyymi

      Mä oon nii vittu hermona tekis mieli potkia laatikoita kaikki menee päi vittua.

    • Anonyymi

      Parahin Allu,

      Ota iisisti. Maalista ryönää jne. Ota itseäsi niskasta kiinni ja ajattele niitä junakuskeja, jotka haluvat vain tienata vähän leipää pesueelle.

      Kyllä se Aurinko paistaa risukasaankin.

      Tai itkee ja paistaa.

      Kyökki-Tri

    • Anonyymi

      Alko menee täl viikol vitun päin vittua. Pesukone meinas hajota jne. Ei onneks. Puhelin rupes takkuileen ja toiv nyt toimii. Hävisin 4000 e pokeris oon aivan hullu. No ei oo rahaa. Mä oon aivan kuses muutenkin.

    • Anonyymi

      Ennen sentää pääsin naistenkaa treffeille ja oli helppoa, nyt niitä ei kiinnosta paskan vertaa mikää. oon tullu hulluksi ja senki jälkee ku nainen otti eron.

      • Anonyymi

        Jos ennen onnisti helposti ja nykyään enää ei, olet selvästi muuttunut ulkoisesti ja sisäisesti sellaiseen suuntaan ettei ketään kiinnosta tutustua. Vika on siis vain ja ainoastaan sinussa.


    • Anonyymi

      Oon ollu vuoden varmaa yksin mitää töitä oikee tehny ja velkaantunu pahasti, näilläki rahoilla oisin voinu ostaa hienon auton vaikka loppuelämäksi, ei pelasin ne idiootti, voi vittu oon tyhmä ja nyt en saa töitä. ja naisia ei kiinnosta mikää. ennen niitä kiinnosti, en tiedä mikä on oonko hullu vai mitä. kyl mä tällä rumalla naamalla ja tyhmyydellä oon on treffeille päässy!!! saatana

    • Anonyymi

      Allu. ME-NE SIN-NE PSY-KI-AT-RI-AN PÄI-VYS-TYK-SEEN.
      Tuliko tarpeeksi selkeästi että ymmärrät? Olet sekoamassa täysin. Hae ajoissa apua.

      • Anonyymi

        Olen hakenut, mut aletaan nyt tutkia kunnolla ens viikolla, lääkäri ottaa vastaan


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut hakea turvapaikkaa? Saisit puhtaan alun kun menisit pakolaiseksi vaikka Irakiin.

    • Anonyymi

      mikää ei auta, oon miettiny jo kuolemaa

    • Anonyymi

      Kaikki menee niin päi vittua ollut jo kauan, pahasti kusessa, ja huudan ihmisille ja haukun ihmisiä. ihmiset pitää mua yksinkertasena hulluna, oon aivan sekasin---

    • Anonyymi

      En saa apua, en pääse terapiaan, mun lähete ei hyväksytä. oon maksanu jo 300 € kaikk irahani et saisin apua, ja mitää apiua en saa, sairasta tää elämä, ja oon aivan ksuessa, töitä en oo koskaa tehny enkä tiedä mitä haluaisin tehdä oon iha vitu jumissa ikää 35 v

    • Anonyymi

      vittu mä en jaksa, niinku kämppä on sotkunen, en saa mitää aikaseksi, en saa nukuttua paha olla vitusti velkaa, en saa töitä'. kukaa ei anna töitä ja rahaa, sossusta tulee nii vitu vähä just maksan ja lyhennän velkaa ja vuokran, ja kavereita ei oikee koskaa ollut ja oon tosi yksinäinen sekasin.

    • Anonyymi

      aargh kuka tälläst äelämää jaksaa,,, oon ees yrittäny mut sanottu emme ota sua töihin sun paska papereilla, ei kukaa ota, laittanu 200 hakemusta, joo mä velkaannun lisää otan samantien 10 tonnia rahaa et on rahaa syödä ruokaa ja maksaa velat.

    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä omaa käyttäytymistä ja tekoja. Jokainen kantaa itse vastuun niistä.

    • Anonyymi

      Mitä välii täs on enää. Ku on velkaantunut ruma työtön ja tyhmä???

    • Anonyymi

      En tuu koskaa enää saamaN ketään

    • Anonyymi

      En tuu koskaa enää saamaN ketään

    • Anonyymi

      Ei täs elämäs oo mitää järkee. Kun ex jätti menetin kaverit työt ja naisen. Mä oon aivan sekasin ja hullu.

    • Anonyymi

      Oon nii pahasti seonnu. Yksinäinen. Ei töitä ei naisia ja mitää.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      153
      3454
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      55
      1174
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      241
      1027
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      950
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      294
      916
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      903
    7. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      880
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      859
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      51
      847
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      834
    Aihe